اخبار تکنولوژی

سریع ترین گوشی های هوشمند ایران

سریع ترین گوشی های هوشمند ایران

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی سریع ترین گوشی های ایران صحبت کنیم. سازندگان گوشی های هوشمند با هدف بهبود تجربه تلفن همراه کاربران به سرعت در حال پیاده سازی آخرین فناوری های 5G هستند. در اینجا، شرکت ما آخرین داده‌های دنیای واقعی ما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا ببیند آیا جهش سرعتی که در پاییز گذشته برای کاربران اپل و گوگل با ورود مدل‌های 5G پیش‌بینی می‌کردیم، اکنون اتفاق افتاده است یا خیر. بنابراین اگر می خواهید درباره ی سریع ترین گوشی های ایران بدانید تا انتها با ما همراه باشید.

چند مورد از بهترین گوشی ها در ایران

اگر در مورد یکی از بزرگترین اختراعات تاریخ بشریت صحبت می کنید، باید در مورد گوشی های هوشمند صحبت کنید زیرا تأثیرات آنها به شدت احساس شده است. امروزه فناوری در حال تغییر چهره عملکرد در سطح جهانی است و صنعت گوشی های هوشمند از آن سود زیادی برده است. در هر کشور، یک شهروند متوسط ​​حداقل یک گوشی هوشمند دارد که منجر به افزایش محبوبیت می شود و همچنین راه را برای رسانه های اجتماعی هموار می کند. گوشی های هوشمند در محدوده های مختلفی تولید می شوند، درست مانند هر چیز دیگری در فضای فناوری. آنها ممکن است به اندازه سایر اختراعات فناوری گران نباشند، اما به درستی به هدف خود عمل کرده اند.

سریع ترین گوشی های هوشمند ایران

برخی از آنها اکنون به عنوان ایستگاه های کاری دیده می شوند که ابزارهای اداری معمولی مانند ماشین حساب و بسیاری دیگر را ترکیب می کنند. مردم اکنون از گوشی های هوشمند خود به عنوان ابزار اداری استفاده می کنند که در آن می توانند کارهای زیادی را انجام دهند. برخی از کارهایی که تنها از طریق رایانه های شخصی و سایر ابزارهای حرفه ای مرسوم با موفقیت انجام می شد، اکنون با تلفن های هوشمند قابل انجام است. طراحی گرافیک، طراحی وب، عکاسی، بازاریابی دیجیتال و … بنابراین تصمیم گرفتیم که در رابطه با سریع ترین گوشی های ایران صحبت کنیم.

انتظارات بالایی که از گوشی های هوشمند در نتیجه استانداردهایی که برخی از تولیدکنندگان پیشرو تعیین کرده اند، اکنون راه را برای ویژگی های فناوری شگفت انگیزی که امروزه با آنها ارائه می شود، هموار کرده است. برندهای غول پیکری مانند سامسونگ با ویژگی هایی مانند کیفیت برجسته دوربین و پردازنده بسیار مهم هستند.

این مطلب را هم ببینید
سامسونگ با وب سایت جدیدی به معرفی نمایشگرهای تاشوی خود می پردازد

به عنوان ایستگاه های کاری که مردم برای انجام پروژه های حرفه ای خود از آن ها استفاده می کنند، چیزی که بیشتر با این گوشی های هوشمند نیاز دارند، کارایی و سرعت است. هیچ کس گوشی هوشمندی را نمی خواهد که در میانه انجام کارها ناگهان متوقف شود. علاوه بر این، بسیار مهم است که هر گوشی دارای سرعت و کارایی باشد که مصرف کنندگان دوست دارند حتما این ویژگی ها را تجربه کنند.

ما از اهمیت سرعت در هر گوشی هوشمند آگاه هستیم و از این رو، سریع ترین گوشی های ایران را در سال 2021 را جمع آوری کرده ایم.

RedMagic 6 Pro

با چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 همراه با سریعترین نرخ رفرش 165 هرتز در جهان و حداکثر رم 18 گیگابایتی، به جرات می توان گفت که ZTE nubia RedMagic 6 Pro سریعترین گوشی هوشمند روی کره زمین در حال حاضر است. این گوشی هوشمند از زمان عرضه‌اش در مارس 2021، به دلیل عملکرد شگفت‌انگیز خود، شهرت باورنکردنی به دست آورده است و رتبه اول را در لیست سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال 2021 به دست آورده است. RedMagic 6 Pro بر روی اندروید 11 و سیستم‌عامل Redmagic 4.0 اجرا می‌شود. و دارای گزینه های حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی، با گزینه های رم 12، 16 و 18 گیگابایتی است. انرژی گوشی گیمینگ 6.8 اینچی 5G توسط یک باتری غیر قابل تعویض Li-Po 5050 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

ایسوس ROG Phone 5

Asus ROG Phone 5 یکی دیگر از گوشی های گیمینگ است که اهداف دیگری نیز دارد، و یکی از سریع ترین و بهترین گوشی های بازی است که در سال 2021 می توانید در اختیار داشته باشید. این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 888 همراه با حداکثر رم 16 گیگابایتی استفاده می کند.اگرچه گزینه های کوچکتری وجود دارد که 8 و 12 گیگابایت هستند. این گوشی هوشمند دارای نرخ به روز رسانی 144 هرتز است و بر روی اندروید 11 و سیستم عامل ROG UI اجرا می شود. برای مطابقت با مصرف باتری که اغلب در هنگام بازی تجربه می‌شود، ROG Phone 5 به عمر باتری عالی مجهز شده است که دارای یک باتری بزرگ غیر قابل تعویض 6000 میلی‌آمپر ساعتی است. بنابراین جزو سریع ترین گوشی های ایران است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن april

شیائومی بلک شارک 4 پرو

Black Shark 4 Pro جدیدترین نسخه قدرتمند شیائومی است، بهترین تلفن بازی که این برند تاکنون تولید کرده است. طراحی بزرگ آن را از سایر گوشی های هوشمند بازی متمایز می کند، اما این تنها نکته مثبت در مورد گوشی نیست. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می‌شود و دارای یک پردازنده اسنپدراگون 888 با دوربین‌های چشمگیر است که اکثر مردم آن را شگفت‌انگیز می‌دانند. وقتی حداکثر حافظه رم 16 گیگابایتی گوشی را با چیپست اسنپدراگون 888 و نرخ رفرش 144 هرتز ترکیب می کنید، یک گوشی با عملکرد بالا درست در دسترس شماست. Xiaomi Black Shark 4 Pro با باتری غیرقابل تعویض Li-Po 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. و  از بهترین و سریع ترین گوشی های هوشمند ایران است.

سریع ترین گوشی های هوشمند ایران

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

عملکرد عالی حتی بزرگ‌ترین نقطه قوت گلکسی اس 21 اولترا 5G نیست، اما همچنان به‌عنوان سریع ترین گوشی های هوشمند ایران که می‌توانید به دستتان بیاورید، شمرده می‌شود، به لطف پردازنده اسنپدراگون 888 آن که عملکرد آن را به بهترین شکل ممکن می‌رساند. این جزو بهترین گوشی هوشمند سامسونگ است که تاکنون باقی مانده است و صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED آن برتری بیشتری نسبت به آخرین تولیدات سامسونگ دارد. این گوشی به دلیل کیفیت دوربینش محبوب است، اما با وجود این شاهکارها، توانسته با پردازنده فوق العاده سریع و نرخ تازه سازی 120 هرتز، همراه با گزینه های رم 12 و 16 گیگابایتی، بهترین گوشی هوشمند باقی بماند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با سریع ترین گوشی های هوشمند ایران آشنا کنیم، امیدواریم هنگام خرید بهترین را انتخاب کنید و از این مقاله استفاده مفید را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *