اخبار بازی, بازی و سرگرمی

معرفی بازی crossout mobile

بازی Crossout Mobile

شاید برایتان جالب باشد که با بازی crssout mobile آشنا شوید. ماشین جنگی منحصر به فرد خود را بسازید و در نبردهای PvP هیجان انگیز پیروز شوید! Crossout mobile یک بازی اکشن پس از آخرالزمانی افسانه ای با نبردهای تیمی در زمان واقعی است. دنیای دیوانه پس از آخرالزمان به یک میدان جنگ بزرگ تبدیل شده است. مهاجمان بی باک در وسایل نقلیه مسلح مرگبار برای منابع و تسلط مبارزه می کنند. هیولای تمام فلزی خود را بسازید و دشمنان خود را به قراضه تبدیل کنید! اگر می خواهید بیشتر با بازی crssout mobile آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این بازی چیست؟

Crossout Mobile همانطور که از نام آن پیداست نسخه موبایلی بازی اصلی Crossout است که توسط Targem Games توسعه یافته و توسط Gaijin Entertainment بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شده است. Gaijin همچنین پشت جنگ بسیار محبوب MMO-War Thunder بود. در حالی که چند سالی است که شایعات در مورد Crossout Mobile در اینترنت پخش می شود، این بازی در حال حاضر در روسیه و چند مکان دیگر با نسخه جهانی به زودی منتشر شده است. در اینجا در این مقاله به بررسی Crossout Mobile می پردازیم و اولین برداشت های خود را از بازی به اشتراک می گذاریم.

بازی Crossout Mobile

اکنون بازی کاملاً بر اساس نسخه کنسول / رایانه شخصی است، اما چند تغییر اینجا و آنجا وجود دارد تا آن را کمی متفاوت کرده و آن به درستی در تلفن همراه کار کند. در نگاه اول، واضح است که بازی واقعاً از Mad Max با محیط آخرالزمانی و وسایل نقلیه خشن و سخت الهام گرفته شده است.

با شروع بررسی، بازی Crossout Mobile را می توان به عنوان یک بازی آنلاین از نوع مبارزه با وسایل نقلیه دسته بندی کرد. گیم پلی اصلی این است که وسایل نقلیه دیگر را با اسلحه های مرگبار که روی وسیله نقلیه انتخابی شما نصب شده اند بیرون بیاورید. دسته ای از حالت های بازی مختلف وجود دارد، اما اکثر آن ها به صورت تیمی مبارزه با 6v6 هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی روبلاکس (Roblox)

سناریوی این بازی چیست؟

یک داستان و تنظیم برای بازی وجود دارد، اما فقط به شما اجازه می‌دهد تا در مورد آنچه منجر به تبدیل شدن جهان به یک سرزمین بایر شد، آگاه شوید – حمله بیگانگان و شکست در آزمایش ژنتیکی که جهان را همانطور که می‌شناسیم ویران کرد و باعث بی‌قانونی و جنگ شد. شعار بازی Craft است. سوار شوید. از بین رفتن. این تنها چیزی است که باید در مورد بازی بدانید.

وسایل نقلیه‌ای که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها رانندگی کنند، با انواع مختلف سلاح‌ها برای آسیب رساندن و قطعات مختلف افزایش‌دهنده عملکرد بسیار قابل تنظیم هستند که به شما امکان می‌دهند بدون خراب شدن کامل ضربه بزنید. مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف خودرو نیز وجود دارد که به خوبی با گیم‌پلی مطابقت دارند. از نظر زرادخانه، بازیکنان به مینی تفنگ ها، برجک ها، پرتاب کننده های موشک و سایر سلاح های بسیار سنگین برای از بین بردن دشمنان خود دسترسی دارند. بازی Crossout Mobile سناریوی بسیار جالبی دارد.

بازی Crossout Mobile

یکی دیگر از چیزهای بسیار خوب در مورد بازی نقشه ها است. آنها اندازه مناسبی دارند و به نوعی متعادل هستند زیرا نه خیلی کوچک هستند که به وسایل نقلیه اجازه مانور می دهند و نه خیلی بزرگ هستند تا هرگز یک لحظه آرام وجود نداشته باشد. همچنین تعادل خوبی بین میزان خسارتی که خودروها می توانند وارد کنند و میزان خسارتی که می توانند وارد کنند وجود دارد.

این بازی از نظر بصری چشمگیر است و با کنترل های خوبی همراه است

این بازی در واقع گرافیک بسیار خوبی در حد بازی هایی مانند Call of Duty: Mobile دارد و از نظر بصری بازی به خوبی انجام شده است. صدا نیز به خوبی مدیریت می شود در حالی که محیطی که بازی با سبک پسا آخرالزمانی و Mad Max ایجاد می کند به خوبی پیاده سازی شده است. اگرچه باید روشن شود که بازی در بالاترین تنظیمات بهترین ظاهر را دارد، اما ممکن است در تنظیمات پایین‌تر کمی متوسط به نظر برسد. بازی Crossout Mobile می تواند بسیار شما را سرگرم کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Persona 5

از نظر کنترل ها و UI چیزی برای شکایت وجود ندارد. کنترل‌ها کاملاً استاندارد هستند و به خوبی کار می‌کنند، در حالی که رابط کاربری هم خیلی شلوغ نیست و بازیکنان در حین انجام بازی به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند.

خبرهای خوب و بد در اینجا وجود دارد. خبر خوب این است که هیچ تبلیغاتی در بازی وجود ندارد که گیم پلی را مختل کند. خبر بد این است که بازی به سمت پرداخت به برد/پیشرفت گرایش دارد. بنابراین بازیکنان در واقع باید مقدار زیادی را برای منابع خاص و به دست آوردن چیزهای مختلف در بازی خرد کنند که باعث می شود پرداخت برای آیتم ها آسان تر از سخت کوشی برای به دست آوردن چیزهای مورد نیاز برای پیشرفت باشد.

گرافیک و صدای این بازی چگونه است؟

از نظر گرافیک و صدا، همه چیز کاملاً با مضمون سرزمین بایر پسا آخرالزمانی که بازی دارد مطابقت دارد در حالی که تنوع خوبی از نقشه های مختلف وجود دارد. موبایل Crossout قطعا ارزش امتحان کردن را دارد و واقعاً تنها مشکل بازی درآمدزایی است. علاوه بر این، بقیه ویژگی های بازی راضی کننده هستند.

بازی Crossout Mobile  یک نسخه موبایل از رایانه شخصی یا کنسول فوق العاده محبوب، اکنون منتشر شده است و بازیکنان می توانند همین الان آن را امتحان کنند. این بازی از نظر بصری و رابط کاربری با عنوان اصلی مطابقت دارد، اما یک تغییر بسیار بزرگ در نحوه بازی بازیکنان وجود دارد. در اینجا در این مقاله به بررسی این بازی می پردازیم و اولین برداشت های خود را از بازی به اشتراک می گذاریم.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی Crossout Mobile آشنا کنیم. به طور کلی، این بازی یک عنوان مناسب با گیم پلی واقعاً سرگرم کننده پر از اکشن و سبک بصری مطابق با آن است. برای هرکسی که به دنبال یک بازی مبارزات جالب بود، این به خوبی جواب می‌دهد، اگرچه این واقعیت که باید برای رسیدن به هر جایی و همتراز با سایر بازیکنان باشید، آن را کمی لذت‌بخش می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *