اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی tallest tree

بازی tallest tree

امروز می خواهیم در رابطه با بازی tallest tree صحبت کنیم. این بازی نوعی کمک به نجات طبیعت است. برای بالا رفتن از دره ها و سفر به جهان برای حفظ طبیعت باید ضربه بزنید. Tallest Tree به سازمان های محیط زیست کمک می کند تا جنگل های سبز سیاره ما را نجات دهند. بنابراین هدف از این بازی نوعی حفاظت از محیط زیست است، دوست داران محیط زیست و طبیعت می توانند این بازی را دانلود کنند و لذت ببرند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بازی tallest tree بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نکات بازی tallest tree

درختان واقعی بکارید: هر بار که سطح خود را بالا می برید، بازی به سازمان های خصوصی کمک مالی می کند تا به افتخار شما درخت واقعی بکارند. تمام زمان صرف شده در این بازی پلتفرم همکاری سازگار با محیط زیست است، که نهایتا طبیعت را حفظ می کند.

چالش هیجان انگیز: تمرکز کنید، ادامه دهید و تسلیم نشوید. دره ها شما را به چالش خواهند کشید و تنها با طرز فکر صحیح می توانید از آن عبور کنید. تعداد انگشت شماری از بهترین بازیکنان به قله ها می رسند تا ثابت کنند آنچه را که لازم است به دست آورده اند.

بازی tallest tree

سفر ماجراجویانه: بلندترین درخت طبیعت در این بازی به چشم می خورد. از فضای باز و ورزش هایی مانند پیاده روی و کوه نوردی الهام گرفته شده است. همانطور که پیشرفت می کنید و به دنبال چالش های بزرگتر هستید، به مکان های مختلف سفر خواهید کرد. کوله پشتی خود را بندازید و در دنیای بازی غرق شوید.

کارهای کوچک مهم هستند: چون دنیا در دست همه افراد روی زمین است، کارهای کوچک مهم است. ما بلندترین درخت را ایجاد کردیم تا بتوانید هنگام بازی در مترو یا توالت به کاهش گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی کمک کنید. و البته، بنابراین شما می توانید از انجام این کارها لذت ببرید!

هر موضوعی را باید جدی بگیرید: سخت ترین حرکت ها بیشترین پاداش را دارند. با پخش مجدد دوربین StayPro از حرکات کلاچ عکس بگیرید و حماسی ترین صعودهای خود را دوباره تجربه کنید. با تسلط بر تکنیک های مخفی بلندترین درخت، جوایز کسب کنید و گنج ها را کشف کنید. با چالش های پلتفرم آرکید روبرو شوید، درختان را بکارید تا به نجات جنگل ها کمک کنید، طبیعت سبز زمین را حفظ کنید. بازی talles tree به خصوص برای کودکان می تواند بسیار مفید باشد.

این مطلب را هم ببینید
تاریخ شروع فصل اول بازی " call of duty : modern warfare "

از آن جایی که کودکان بیشترین رفتار خود را از بازی ها الهام می گیرند می توانید این بازی را برای کودک خود نصب کنید و اجازه دهید که در بازی غرق شوند تا ماجراهای جدید را تجربه کنند. از آن جایی که این روزها بحث حفاظت از محیط زیست بسیار باب شده است، بنابراین افراد از کودکی باید این مسیله را بیاموزند. و به طبیعت و جنگل و درختان احترام بگذارند که تمامی این ها را می توانند در بازی tallest tree تجربه کنند و آموزش بینند. حتی برای بزرگسالان نیز می تواند این بازی بسیار مفید باشد و از آن لذت ببرند.

ویژگی های tallest tree

Tallest Tree نام بازی در سبک آرکید می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Playcore Publishing برای موبایل های دارای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Playcore Publishing Game Studio یک استودیوی بازی سازی مستقل است که پیش از این بازی های خوب دیگری را برای گیمرها در مارکت اندروید منتشر کرده است و سابقه بازی سازی خوبی نیز دارد.

بازی Tallest Tree یکی از بازی های خوب و مفرح این استودیوی بازی سازی است که توانسته با گیم پلی ساده اما جذاب، تجربه منحصربفرد و بی نظیر دیگری را در اختیار گیمرها قرار دهد. این بازی در اصل یک بازی آرکید و پلتفرمر تک انگشتی است. تقریبا همه گیمرها با بازی های آرکید و پلتفرمر آشنایی دارند. اما بازی های تک انگشتی که بیشتر بازی های موبایلی هستند، بازی هایی هستند که مکانیسم گیم پلی آن ها به قدری ساده است که می توانید این بازی ها را تنها با یک انگشت انجام دهید.

در Tallest Tree کافی است یکی پس از دیگری روی صفحه دستگاه خود ضربه بزنید تا شخصیتی که کنترل می کنید با موفقیت از میان موانع مراحل بازی از نقطه A که ابتدای مرحله است به نقطه B منتقل شود. به انتهای مرحله برسید. شخصیتی که شما کنترل می کنید، موجودی قهوه ای رنگ سنجاب مانند است که در میان دره ها، درختان و کوه ها قدم می زند و سعی می کند برای خود ماجراجویی بسازد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک ماجراجویی بازی، پلتفرمر و یک انگشتی فوق‌العاده را تجربه کنید، بازی Tallest Tree یک انتخاب عالی برای شماست!

این مطلب را هم ببینید
راهنمای کاهش پینگ در بازی ها با سرور مجازی و گیم

بازی tallest tree

مزایای این بازی

بازی ها همیشه برای افراد در هر سنی در سراسر جهان سرگرم کننده بوده اند. مخصوصاً بچه‌ها عاشق بازی کردن در حین سرگرمی هستند و می‌توانند وقت خود را با شادی و نشاط بگذرانند. اکنون با در نظر گرفتن این جنبه، مربیان سعی می کنند عناصر بازی را در مطالعات بگنجانند تا دانش آموزان (کودکان) بتوانند به طور تعاملی دوره های خود را بیاموزند. با توجه به آموزش محیط زیست، بازی ها برای مشارکت دادن دانش آموزان در مطالعاتشان اهمیت زیادی دارند. بنابراین بازی tallest tree می تواند بسیار جنبه های مفیدی داشته باشد.

آلودگی محیط زیست یک موضوع نگران کننده و جدی است. حال، چگونه به فرزندان خود در این مورد آموزش دهیم؟ به این فکر کنید که بچه هایتان به مدرسه می روند و در این مورد موضوعاتی را یاد می گیرند. آیا فکر می کنید آنها می توانند معنای واقعی را درک کنند یا می توانند تجسم کنند که چگونه آلودگی می تواند روی سیاره خود تأثیر بگذارد؟ صرف مطالعه کتاب های درسی کمک چندانی به آنها در آگاهی از خطرات زیست محیطی نمی کند. اما برای اینکه زمین ما به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل شود، باید به فرزندان خود یاد دهید که از محیط طبیعی محافظت کنند تا وقتی بزرگ شدند، شهروندانی بالغ و مسئولیت پذیر شوند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بازی tallest tree آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *