مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش هنرهای رزمی در اندروید

بهترین اپلیکیشن های آموزش هنرهای رزمی در اندروید

هنرهای رزمی محبوبیت زیادی در میان علاقمندان به ورزش دارند. با گسترش تلفن ها هوشمند ، اپلیکیشن های زیادی نیز در این زمینه ارائه شده اند. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن های آموزش هنرهای رزمی در اندروید را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های آموزش هنرهای رزمی در اندروید را بشناسید

Martial Arts – Training and Workouts

این برنامه آموزش هنرهای رزمی در حقیقت یک کتابخانه از ویدیوهای یوتیوب و بایگانی اینترنت (اینترنت آرشیو) است و اگرچه تبلیغات می‌توانند در تمرینات شما وقفه ایجاد کنند، اما با توجه به عملکردش نمی‌توان چندان به آن خرده گرفت. در این برنامه به طیف وسیعی از آموزش‌ها در ۵ زبان مختلف دسترسی دارید که مهارت‌های شما را بهبود می‌دهند و باعث تناسب اندام می‌شوند.

هنرهای رزمی مختلفی از «موی تای» و «نینجوتسو» گرفته تا «هنرهای رزمی ترکیبی» (MMA) و بوکس در این اپلیکیشن به چشم می‌خورند. در این برنامه همچنین آرشیوی از آموزش‌های بلند وجود دارد. برخی از ویدیوها ترفندهای برخورد در دعواهای خیابانی را به شما آموزش می‌دهند. در کنار تمام این موارد، به منابع دیگری مانند پادکست‌ها، بیوگرافی‌ها و همچنین صفحات ویکی‌پدیا هم دسترسی دارید. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان از امکان ذخیره و اشتراک ویدیوهای موردعلاقه‌تان نام برد.

این مطلب را هم ببینید
بازیابی فایل پاورپوینت ذخیره نشده با 3 روش

Fighting Fitness Trainer – Martial Arts Academy

بجای ویدیو شاید به مشاهده حرکت‌های سه بعدی علاقه داشته باشید و بخواهید ضربات و حرکات را به صورت سه بعدی ببینید. در اپ Fighting Fitness Trainer – Martial Arts Academy همه چیز در یک رینگ بوکس مجازی رخ می‌دهد و شما باید یک برنامه ورزشی را درون آن تنظیم کرده و شروع به تمرین کنید. هنر رزمی خاصی در این برنامه وجود ندارد و می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید، البته هرچند وقت یکبار هم با تبلیغات روبه‌رو می‌شوید. با تمام این موارد، Fighting Fitness Trainer – Martial Arts Academy تناسب اندام شما را از طریق تکنیک‌های مبارزه حفظ می‌کند.

Muay Thai Fitness

توسعه‌دهندگان اپ «Fighting Fitness Trainer»، چندین برنامه تخصصی هم ساخته‌اند که Muay Thai Fitness یکی از بهترین آن‌هاست. اگر می‌خواهید از طریق ورزش و مصرف غذاهای سالم، وضعیت سلامت خود را بهبود دهید، نگاهی به این برنامه داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر

هنگام شروع کار با این برنامه آموزش هنرهای رزمی به یک تقویم دسترسی پیدا می‌کنید که برنامه روزانه تمرین موی تای شما و همچنین میزان کالری سوزانده شده را نشان می‌دهد. در این اپ برنامه‌های آموزشی برای افراد مبتدی، نه چندان حرفه‌ای و حرفه‌ای به چشم می‌خورد و همچنین روی بخش‌های مختلفی مانند حرکات و دفاع تمرکز دارد. یک مربی سه بعدی شما را در مسیر یادگیری همراهی می‌کند.

Martial Arts – Advanced Techniques

Martial Arts – Advanced Techniques نسبت به برنامه‌های قبلی ساده‌تر است، با این حال همچنان ارزش بالایی دارد. این اپ «جیت کان دو» را از طریق متن و تصاویری از «بروس لی» به شما آموزش می‌دهد. توسعه‌دهندگان چندین اپ مشابه هم برای شما تدارک دیده‌اند تا بتوانید نگاهی به هنرهای رزمی مختلف داشته باشید. خواندن دستورالعمل‌ها و متدها نسبت به مشاهده ویدیو زمان بیشتری از شما می‌گیرد، اما بسیار واضح هستند. اگر به دنبال یادگیری یکی از بهترین هنرهای رزمی در تاریخ باشید، استفاده زیادی از این اپ خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *