بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های دومینو آنلاین

بهترین بازی های دومینو آنلاین

دومینو یک بازی قدیمی است که می تواند ساعت ها افراد را سرگرم کند. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های دومینو آنلاین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های دومینو آنلاین را بشناسید

Agame.com

در Agame.com، شما می توانید انواع ژانر ها را پیدا و بازی کنید از بازی های فکری گرفته تا شبیه سازی و غیره. همچنین در این سایت بخشی به دومینو اختصاص داده شده است که به راحتی می توانید در آن با افراد دیگر یا دوستان خود دومینو بازی کنید.

در بخش Dominoes، می توانید انواع بازی های دومینو را پیدا کنید، از Block گرفته تا Deluxe. هر کدام از این نوع بازی ها رایگان هستند و شما می توانید آنها را با هر درجه سختی که می خواهید بازی کنید. به طور کلی این سایت در زمینه بازی خوب عمل کرده است ولی رابطه کاربری و تبلیغات زیاد ممکن است برای شما کمی آزار دهنده باشد.

این مطلب را هم ببینید
بازی های جدید شرکت راک استار

Playdrift

Playdrift وب سایت دیگری است که به شما امکان می دهد دومینو را بصورت آنلاین بازی کنید، با یک حساب کاربری یا به عنوان مهمان شما می توانید هم با افراد آنلاین و هم با ربات سایت بازی کنید. اگر یک بازیکن موقت هستید که می خواهید فقط چند بار از این سایت استفاده کنید بهتر است به عنوان مهمان وارد سایت شوید تا مراجل ثبت نام برای شما برداشته شود.

Dominoes

اگر از اجرا بازی ها در مرورگر خسته شده اید با این نرم افزار اندروید می توانید بازی های آنلاین را خارج از مرورگر تجربه کنید. برای شروع بازی، فقط کافست برنامه را از انتها همین بخش دانلود و نصب و اجرا کنید. سپس بر روی New Game ضربه بزنید، تنظیمات بازی را انتخاب نمایید (یعنی شروع کننده بازی، سطح دشواری، شروع دست و امتیاز برای برنده شدن). همچنین شما می توانید تنظیمات، بافت و رنگ بازی را با طرح های موجود تغییر دهید. اگر روی پیوند More Games در نرم افزار ضربه بزنید، شما را به صفحه ای می برد که می توانید بازی Train Dominoes Mexican را بصورت آنلاین انجام دهید. این بازی نوع دیگری از دومینو است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *