مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ساخت کاور آهنگ

نرم افزارهای ساخت کاور آهنگ

کاور یک قطعه آهنگ و یا یک آلبوم اولین چیزیست که مخاطب می بیند بنابراین اهمیت زیادی دارد. برای ساخت کاور موسیقی برنامه ها و ابزارهای مختلفی ارائه شده است. در این بخش قصد داریم بهترین نرم افزارهای ساخت کاور آهنگ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای ساخت کاور آهنگ را بشناسید

Adobe Spark

بدون شک، Adobe برجسته ترین سازنده ابزار طراحی گرافیک است و همانطور که انتظار می رود، در رده بندی برنامه های ساخت کاور در صدر جدول قرار می گیرد. Adobe Spark مجهز به بهترین عملکردهای تصویر در کلاس و قالب بندی از پیش تنظیم شده است که به راحتی می توان متناسب با خواسته های شما آن را تنظیم کرد. همچنین میزبان طیف گسترده ای از تم ها و گرافیک جذاب، با چیدمان مناسب، فونت های قابل تنظیم و متن ها (تایپوگرافی) است. در اصل برای استفاده از نرم افزار نیازی به مهارت های پیشرفته در زمینه طراحی گرافیک ندارید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل فایل WMV به MP4

Adobe Photoshop

محبوب ترین نرم افزار شرکت ادوبی که از امکانات گسترده ای برخوردار است. طراحی کاور آهنگ در فتوشاپ به مراتب سخت تر است. این نرم افزار اصلی ترین برنامه برای طراحان گرافیک حرفه ای است، به خصوص مواردی که در طراحی جلد آلبوم تخصص دارند. این برنامه به شما امکان می دهد جلد آلبوم را با سلیقه خود ایجاد کنید. پس از اتمام، جلد آلبوم به راحتی چاپ می شود. به عنوان جلد CD می توان از آن استفاده نمود.

Canva

در حال حاضر این نرم افزار بیش از ۱۰،۰۰۰ کاربر در سراسر جهان دارد. برخی از کاربران برجسته Canva شامل Netflix ، Amazon و موارد دیگر هستند. در اصل Canva میزبان سه مجموعه ویژگی مختلف است: نمودارها، ویرایش عکس ها و چاپ. همه اینها با پشتیبانی قابل اعتماد همراه هستند تا در تمام راه به شما کمک کنند. نسخه وبسایت آن بر روی دسکتاپ ها (از جمله ویندوز ۱۰) و دستگاه های تلفن همراه نیز پشتیبانی می شود.

این مطلب را هم ببینید
گلکسی کروم بوک ۲ سامسونگ رونمایی شد

GraphicSprings

این یک نرم افزار جلد آلبوم است که توسط GraphicSprings، یک شرکت برجسته طراحی گرافیک ساخته شده است. گذشته از طراحی جلد آلبوم، این نرم افزار میزبان سایر عملکردهای طراحی گرافیک نیز است. از طراحی کارت ویزیت گرفته تا ساخت آرم.

به طور معمول، GraphicSprings مجموعه ای از قالب های پوشش آلبوم قابل تنظیم را ارائه می دهد که می توانند در صورت دستی و متناسب با ژانر یا کلاس موسیقی شما ویرایش شوند.

TemplateMix

مانند بسیاری از نرم افزارهای استاندارد جلد آلبوم، TemplateMix قابلیت انتخاب انعطاف پذیر از قالب های از پیش طراحی شده را به شما پیشنهاد می دهد، که می توانید با اضافه کردن عکس ها، فیلترها، متون و غیره آن را شخصی سازی کنید. برای ایجاد جلد آلبوم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد Get Started در وب سایت آنها کلیک کنید.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین نرم افزارهای ساخت کاور آهنگ

  1. مهرشادنقدی پور گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *