اخبار تکنولوژی

نمایشگر گیمینگ MSI Optix AG321CR معرفی شد

نمایشگر گیمینگ MSI Optix AG321CR

شرکت ام اس آی در سال 1986 تاسیس شد. در سال هایی که بیشتر کمپانی های حوزه فناوری اطلاعات در حال شکل گیری بودند یک کمپانی کوچک در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد. نمایشگر گیمینگ MSI Optix AG321CR محصول جدیدی از این برند موفق می باشد که به تازگی معرفی شده و ابعاد 31.5 اینچی و امکانات جذاب از جمله ویژگیهای مهم آن است.

نمایشگر گیمینگ MSI Optix AG321CR

این صفحه نمایش از پنل نوع VA استفاده می‌کند که خمیدگی 1500R را در اختیار دارد. نسبت ابعاد 16:9 کاملا استاندارد و نرمال بوده و وضح تصویر Full HD یا 1080p نیز کیفیت خوبی را نوید می‌دهد. به امکاناتی که بیشتر به گیمینگ مربوط به هستند می‌رسیم. جایی که زمان پاسخ دهی پنل تنها 1 میلی ثانیه MPRT ذکر شده، نرخ نوسازی آن 165 هرتز خواهد بود، توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ به لطف عمق رنگ 10 بیت ممکن شده، مشخصا زوایای دید 178 درجه / 178 درجه را شاهد هستیم و البته پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium.

این مطلب را هم ببینید
ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram در CES 2020 معرفی شد

دیگر مشخصات این مدل شامل حداکثر روشنایی 250 نیت یا کاندلا بر متر مربع، میزان کنتراست ثابت 4000:1 به علاوه استند با قابلیت تنظیم ارتفاع چرخش و غیره نیز در نظر گرفته شده‌اند. البته که یک هاب USB به همراه نورپردازی RGB در پشت مانیتور وجود دارند. البته این نمونه امکاناتی مانند Anti Flicker و کاهش نور آبی را نیز ارائه می‌دهد. پورت‌های HDMI و Display Port تکمیل کننده این بخش هستند. متأسفانه هنوز قیمت این مدل توسط MSI اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *