آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

همه چیز در رابطه با برنامه تلفن همراه:اپلیکیشن unfold

اپلیکیشن unfold

امروز می خواهیم در رابطه با اپلیکیشن unfold صحبت کنیم.  Unfold برنامه تلفن همراه است، ما برای ایجاد محتوای برجسته برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی از این اپلیکیشن استفاده می کنیم. با Unfold می توانید: برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ چت استوری های منحصر به فرد ایجاد کنید. یک صفحه مرکزی از پیوندهای مختلف در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و محتوای آنلاین خود ایجاد و منتشر کنید، که می‌توانید آن‌ها را در بایوس رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید. اگر می خواهید بیشتر با اپلیکیشن unfold آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

Unfold چیست؟

اپلیکیشن unfold یک پلت فرم طراحی گرافیکی است که برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی، ارائه ها، پوسترها، اسناد و سایر محتوای بصری استفاده می شود. این برنامه شامل قالب هایی برای استفاده کاربران است. این پلتفرم برای استفاده رایگان است و اشتراک‌های پولی مانند unfold Pro و unfold for Enterprise را برای عملکردهای اضافی ارائه می‌دهد. در سال 2021، unfold ابزار ویرایش ویدیو را راه اندازی کرد. کاربران همچنین می توانند برای محصولات فیزیکی عملیات چاپ و ارسال را انجام دهند.

در اپ استور تعداد زیادی اپلیکیشن برای به حداکثر رساندن اکانت های اینستاگرام طراحی شده است، با این حال، پیدا کردن یک اپلیکیشن دقیق تر و کامل تر از اپلیکیشن Unfold دشوار خواهد بود، این اپلیکیشن بهترین گزینه برای بهبود عملکرد برای استوری ها خواهد بود. این شبکه اجتماعی به لطف تعداد زیادی قالب که برای رفع نیازهای هر کاربر در هر زمان فراهم می کند، بر روی عکس های جذاب متمرکز شده است.

همانطور که اپلیکیشن‌های ویرایش عکس بسیاری وجود دارند که با آن بتوانیم روی اینستاگرام تمرکز کنیم، آن ها به ما کمک می‌کنند تا تصاویری را که به‌عنوان پست آپلود می‌کنیم روتوش کنیم، Unfold نیز خود را به عنوان یک ویرایشگر اصلی استوری متمایز کرده است، زیرا این ویرایشگر استوری اینستاگرام است. که تعداد زیادی قالب در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم هر داستانی را که در این شبکه اجتماعی آپلود می کنیم شخصی سازی کنیم.

اما مراقب باشید، اگر Unfold را به‌عنوان برنامه‌ای که به استفاده از قالب‌های سفارشی برای استوری‌های اینستاگرام اختصاص داده شده است، بشناسیم حوزه انتخاب ما محدود خواهد بود، زیرا قالب های خود را دیر به دیر آپدیت می کند. ما با  این قالب‌ها می‌توانیم انواع متن و استیکر را اضافه کنیم، می‌توانیم رنگ قالب و البته متن را تغییر دهیم، اما، چون عملکردهای زیادی در این برنامه وجود دارد، بهتر است آهسته و پیوسته حرکت کنیم.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی از تبلت Surface Go 2 مایکروسافت

برنامه ادیت استوری

خوب، بله، من به شما گفته ام که بیشترین ارزش اپلیکیشن unfold الگوهایی است که می تواند داستان های ما را شخصی کند، اما این بدین معناست که در این برنامه می توانیم از عکس هایی استفاده کنیم و با آن ویرایش های ساده را در قالب های متفاوت انجام دهیم.

در این بخش Unfold به ما این امکان را می دهد که فیلترها و افکت های مختلف را اعمال کنیم و البته پارامترهای معمولی مانند روشنایی، کنتراست و سایه ها را بهتر درک کنیم، یعنی اگر بخواهیم یک ویرایش ساده برای عکس خود انجام دهیم با Unfold نیز می توانیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

تفاوت های این اپ با برنامه های دیگر

اگرچه ما گزینه استفاده از اپلیکیشن unfold را به عنوان یک ویرایشگر عکس داریم، اما ارزش اصلی آن توسط الگوهای آن و تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی که در داخل آن وجود دارد ارائه می شود.

انواع قالب ها

انواع قالب ها: Unfold تعداد زیادی قالب مختلف را ارائه می دهد تا بتوانید استوری های اینستاگرام را به خلاقانه ترین شکل ممکن منحصربه فرد کنید و در هر زمان با نیازهای همه کاربران تطبیق دهید. ما گزینه هایی داریم که در آنها فقط باید یک عکس وارد کنید و گزینه های دیگری داریم که می توانید تا 5 و 6 عکس را همزمان قرار دهید. من می توانم خطوط خاصی را برای توصیف هر یک از الگوها بنویسم، اما فکر می کنم مناسب ترین کار این است که شما را دعوت کنم تا خودتان آن ها را کشف کنید.

هنگامی که الگوی مورد نظر خود را انتخاب کردیم، می‌توانیم همیشه به صورت اختیاری، تمام جعبه‌های متنی را که می‌خواهیم، در هر مکان و به هر نحوی اضافه کنیم.

این مطلب را هم ببینید
انتشار رندرهای پیکسل

بدیهی است که می‌توانیم متن را مطابق میل خود سفارشی کنیم، زیرا ما طیف گسترده‌ای از فونت‌های مختلف داریم، اما نه تنها فونت قابل تنظیم است، بلکه می‌توانیم متن خود را به صورت پررنگ، مورب، تغییر تفکیک بین حروف، و هم چنین در بین ردیف‌ها نیز انتخاب کنیم. به طور خلاصه، ما هزاران گزینه برای خلاقیت داریم.

شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان استیکر های مختلف را به استوری خود اضافه کنید، این کار باعث می شود استوری شما جذاب تر به نظر برسد. فقط باید دقت کنید که به میزان مناسب از این استیکرها استفاده کنید و هم چنین آن هایی را انتخاب کنید که مرتبط با استوری باشند.

اپلیکیشن unfold

یکی دیگر از بخش های کاملاً شخصی سازی پس زمینه قالب ها است که اکثر آنها کاملاً قابل ویرایش هستند و می توانید رنگ قالب را به دلخواه خود تغییر دهید یا یکی از گزینه هایی را که خود برنامه در اختیار شما قرار می دهد انتخاب کنید.

طرح رایگان این برنامه

اپلیکیشن unfold، در ابتدا رایگان است، اما محدودیت‌های خود را دارد، با این وجود، طرح رایگان برای دست یابی به ویژگی های مهم این اپ مناسب است. محدودیت هایی که در پلن رایگان پیدا می کنیم فقط از نظر تنوع است، یعنی برخی از مجموعه قالب ها، فونت های متن و استیکرها فقط برای Unfold +، پلن پریمیوم این اپلیکیشن محفوظ است، اما همانطور که قبلاً گفتم، برای اکثر کاربران، طرح رایگان برای شروع کافی است. بنابراین شما با طرح رایگان هم می توانید استوری های جذاب خود را درست کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را بیشتر با اپلیکیشن unfold آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد، این روزها افراد زیادی درگیر فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام هستند و همه آن ها علاقه مند هستند که استوری های جذابی را درست کرده و به نمایش بگذارند، این اپ به آن ها کمک می کند تا بهترین استوری ها را درست کرده و آپلود کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *