اخبار تکنولوژی

پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K برای آیفون رونمایی شد

پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K

انکر (Anker) یکی از برندهای شرکت چینی اوشنوینگ (Oceanwing) است که دفاتر اصلی آن در شهرهای شنزن، سیاتل و واشینگتن قرار دارد. پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی رونمایی شده و از قیمت مناسبی برخوردار است.

پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K

اگرچه اپل (Apple) همیشه سعی دارد که نسبت به انواع لوازم جانبی آیفون بعدی شرکت خود دقت به خرج دهد، انکر (Anker) بهترین کار غیرمنتظره را انجام داده و یک جایگزین مناسب برای محصول هنوز عرضه نشده اپل در بازار ارائه می‌دهد. انکر یک پک باتری سازگار با MagSafe عرضه خواهد کرد که می‌تواند مستقیماً به آیفون وصل شود و بدون نیاز به کابل آن را شارژ کند. پاوربانک بی سیم انکر Anker PowerCore Magnetic 5K در 3 مارس (13 اسفند 99) به قیمت 39 دلار و 99 سنت به بازار خواهد آمد.

این مطلب را هم ببینید
جدیدترین مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ رونمایی شد

پاوربانک جدید انکر دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. به‌علاوه طراحی پاوربانک انکر معمولاً دارای یک چراغ نشانگر LED است تا به شما نشان دهد که چه قدر از شارژ دستگاه باقی مانده است. این دستگاه همچنین یک خروجی USB-C برای شارژ با کابل هم دارد. دستگاه‌های تائید شده مانند شارژرهای خود شرکت اپل، می‌تواند آیفون را با 15 وات شارژ کند؛ درحالی‌که شارژ پاوربانک انکر کندتر از 5 وات انجام می‌شود.

آهنرباهای پاوربانک بی سیم انکر ممکن است مانند سایر لوازم جانبی MagSafe باشد، اما پاور کُر (PowerCore) نمی‌تواند مزایای کلی MagSafe را ارائه دهد. شایعاتی وجود دارد که اپل در حال توسعه لوازم جانبی باتری MagSafe برای آیفون‌ها است و احتمالاً بتواند سریع‌تر از 15 وات شارژ کند. اما تا زمان عرضه لوازم جانبی باتری خود شرکت اپل، به نظر می‌رسد که پاوربانک بی سیم انکر تنها گزینه مناسب برای شارژ مناسب بی سیم باشد.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر ROG Strix XG279Q-G GUNDAM EDITION ایسوس روانه بازار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *