ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تغییر زبان فیلم ها در KM Player

تغییر زبان فیلم ها در KM Player

چند زبانه کردن فیلم‌ها تکنولوژی جدیدی نیست و سالیان سال است که مورد استفاده قرار گرفته و با استقبال خوبی نیز از جانب کاربران و علاقه‌ مندان فیلم و سینما مواجه شده است. ممکن است شما هم فیلم‌ها یا ویدئوهایی را با نام “دوبله فارسی” تهیه کرده باشید اما هنگام مشاهده فیلم صدایی با زبان دیگر مثلاً زبان اصلی فیلم را می‌شنوید. KM Player کام پلیر یکی از قدرتمندترین پلیر های عرضه شده می باشد. این نرم افزار یک پلیر فوق العاده برای فیلم های دو زبانه به شمار می رود چون شما به راحتی می توانید صدای فیلم را تغییر دهید. برای یادگیری نحوه تغییر زبان فیلم ها در KM Player با ما همراه باشید.

تغییر زبان فیلم ها در KM Player

گام اول: پس از کلیک بر روی فایل ویدیویی مورد نظر و باز شدن پنجره KM Player، بر روی آن راست کلیک کرده و در منوی باز شده گزینه Audio را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
طریقه عملکرد کیبورد مکانیکی سرفیس نئو روی صفحات لمسی

گام دوم: در زیرمنوی Audio وارد بخش Stream Selection شوید.

گام سوم: در منویی که برای Stream Selection باز می‌‎شود، چندگزینه مختلف را مشاهده خواهید کرد که هر کدام مربوط به یک زبان هستند. بسته به اینکه چند زبان به فیلم اضافه شده باشد ، تعداد این گزینه ها نیز متغیر خواهد بود. با اینکه برخی تولید کنندگان فایل‌ های ویدیویی برای راحتی کاربر نام زبان را نیز در ابتدای هر یک از گزینه‌ ها ذکر می‌کنند ، اما با این حال اگر نام زبان را هم مشاهده نکردید با آزمون و خطا می‌توانید زبان دلخواه خود را از بین گزینه‌ های موجود پیدا کنید.

نکته: برای تغییر زبان یک کلید میانبر هم در KM Player تعریف شده و به صورت پیش فرض می‌توانید با فشردن کلیدهای Ctrl و X این کار را انجام دهید. بنابراین نیازی به باز کردن منوها نیز نخواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *