اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی جدید برای گلکسی s8 سامسونگ

آپدیت امنیتی گلکسی s8

امروز می خواهیم درباره ی آپدیت امنیتی گلکسی s8 صحبت کنیم. به احتمال زیاد در رایانه یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی خود که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند، با اصطلاح «وصله امنیتی» برخورد کرده‌اید. در نگاه اول، این کلمه ممکن است به نظر مهم نباشد و اغلب کاربران روی دکمه ی نادیده گرفتن کلیک می کنند تا بعداً به روز رسانی را انجام دهند. با این حال، اگر دستگاه یا نرم‌افزار بعداً به‌روزرسانی شود، یک هکر به آن دستگاه و همچنین شبکه‌ دسترسی پیدا خواهد کرد. اگر می خواهید بیشتر درباره ی آپدیت امنیتی گلکسی s8 بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه‌های تجاری و نرم‌افزارهای تجاری به دلیل شبکه گسترده‌ای که همه آنها به یکدیگر متصل هستند، آسیب‌پذیرترین در این مورد هستند.

وصله امنیتی چیست؟

به روز رسانی وصله امنیتی یک به روز رسانی است که اغلب از یک توسعه دهنده نرم افزار به تمام دستگاه هایی که نرم افزار نیاز به به روز رسانی دارند ارسال می شود. این به‌روزرسانی‌های با تأخیر به این دلیل است که حفره یا آسیب‌پذیری قبل از انتشار به‌روزرسانی اصلی یا نرم‌افزار اولیه کشف نشده است. هدف از به روز رسانی وصله امنیتی پوشش حفره های امنیتی است که به روز رسانی نرم افزار اصلی یا دانلود نرم افزار اولیه انجام نداده است. اطلاعات خصوصی خود را با امنیت پوشش شبکه ایمن نگه دارید. ما به حفظ امنیت سیستم های شما کمک می کنیم.

آپدیت امنیتی گلکسی s8

این بدان معناست که برای هر به‌روزرسانی وصله امنیتی صدها قربانی وجود دارد که به دلیل آن حفره یا آسیب‌پذیری نهایتا هک شده‌اند و توسعه‌دهنده از چنین مواردی مطلع شده است. به محض اینکه توسعه‌دهنده از وجود یک حفره یا آسیب‌پذیری آگاه شود، یک به‌روزرسانی را برای شما ارسال می‌کند که به طور مجازی «آن را اصلاح می‌کند».

نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که اگر کاربر یا مدیر شبکه فوراً به‌روزرسانی را که وصله امنیتی در آن موجود است نصب نکند، وصله نمی‌تواند آسیب‌پذیری‌ها را برطرف کند.

سیستم عامل ها و نرم افزارها چیزهای بسیار پیچیده ای هستند، هیچ سیستم عامل یا نرم افزاری کامل نیست. هر نرم‌افزار معینی معمولاً دارای وصله‌های زیادی است که در یک دوره زمانی منتشر می‌شوند، بنابراین اگر نرم‌افزار اولیه را دارید اما تصمیم می‌گیرید آن را به‌روزرسانی نکنید، برای هر وصله‌ای که برای آن نرم‌افزار منتشر می‌شود، سوراخی باقی می‌گذارید. بنابراین بهتر است در صورت اومدن نوتیف آپدیت امنیتی گلکسی s8 فورا روی گزینه ی آپدیت ضربه بزنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی برای گیمرها چه مشخصاتی دارد؟

وصله‌های امنیتی فقط مختص شخص ثالث یا نرم‌افزار نصب‌شده توسط کاربر هستند، بسیاری از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل شامل وصله‌های امنیتی هستند. غفلت از نصب به‌روزرسانی (ها) وصله امنیتی فرصت مناسبی را برای هکرها فراهم می‌کند تا از آن شرایط استفاده کنند. این به طور کلی نحوه ورود آنها به رایانه شما است. بنابراین آپدیت امنیتی گلکسی s8 را جدی بگیرید.

نرم افزار اسکن برای شناسایی سیستم های آسیب پذیر

از آنجایی که مرورگرهای وب این قابلیت را دارند که به اطلاعات خاصی از دستگاه شما دسترسی داشته باشند و می توانند فایل ها را در دستگاه شما دانلود کنند، این می تواند راه خوبی برای هکرها باشد. با استفاده از نرم‌افزاری که خودشان یا دیگران ایجاد کرده‌اند، رمز عبور و اطلاعات ورود به سیستم در صورت به‌روزرسانی نشدن وصله‌های امنیتی به راحتی دزدیده می‌شوند. امنیت پوشش شبکه می تواند کمک کند! کسانی که تجربه بیشتری دارند، برای اسکن آسیب پذیری های رایج شناخته شده در مرورگرها نوشته اند، سپس می توانند با سرعت بالای اینترنت برای اسکن سیستم ها برای یافتن آسیب پذیری ها استفاده شوند.

هنگامی که آدرس‌های IP این سیستم‌ها ثبت می‌شوند، اطلاعات می‌تواند به دیگران فروخته شود تا از آسیب‌پذیری خاصی که تحت آن پیدا شده است، از سیستم شناسایی‌شده استفاده کرده یا حملاتی را انجام دهند. پس از اسکن برای یافتن آسیب‌پذیری‌ها، آنها دوباره اسکن می‌کنند. این نرم‌افزار را می‌توان برای بررسی آسیب‌پذیری‌ها در هر نرم‌افزار مشخصی، نه فقط مرورگرهای وب، تغییر داد.

هر بار که آدرس‌های IP را اسکن می‌کنند، فرصتی برای آنها وجود دارد که آسیب‌پذیری را پیدا کنند که ممکن است برای همان سیستم در آخرین اسکن وجود نداشته باشد. به دلیل تداوم سخت این هکرها، نصب این به‌روزرسانی‌های امنیتی گهگاهی برای محافظت کافی نیست. می توان حدس زد که اگر آسیب پذیری وجود داشته باشد، آن را پیدا کرده و از آن استفاده خواهند کرد. پس برای رفع این آسیب ها حتما آپدیت امنیتی گلکسی s8 را امتحان کنید.

این مطلب را هم ببینید
شیائومی از درب هوشمند با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی رونمایی کرد

آپدیت امنیتی گلکسی s8

استفاده از Toehold برای حمله به سیستم های متصل به شبکه

هکرها همچنین از دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی‌های پچ شناخته‌شده را نصب نکرده‌اند، برای ایجاد یک موقعیت ورودی اصلی یا چیزی که به آن نگهدارنده پا می‌گویند، سوء استفاده می‌کنند. بنابراین در صورت مشاهده آپدیت امینتی گلکسی s8  سریعا اقدام به آپدیت کنید.

یک هکر به جای حمله در استفاده از اطلاعات دستگاه ورودی اصلی، به سادگی از آن برای دستیابی به دسترسی مجدد استفاده می کند. گروه بزرگتری از سیستم ها معمولاً افراد با تجربه تر این روش را انجام می دهند زیرا آنها یک شرکت یا شبکه تجاری بزرگ و سیستم های موجود در آن را هدف قرار می دهند نه فقط یک سیستم فردی. به عبارت دیگر، این راهی است که می‌توانید به‌سرعت به اطلاعات کل یک کسب‌وکار یا شرکت به‌جای داده‌های چند فرد دسترسی پیدا کنید.

آنها می توانند با استفاده از کل شبکه به جای حساب های مالی یک فرد به حساب های مالی شرکت دسترسی پیدا کنند. هکرها معمولاً آدرس‌های IP سیستم‌های متصل به یک شبکه بزرگ را پست یا مبادله نمی‌کنند زیرا توجه بیش از حد می‌تواند باعث شود آسیب‌پذیری به شخص اشتباهی تبدیل شود. شخص اشتباه به این معنی است که این شخص به توسعه دهنده اطلاع می دهد، بنابراین آنها می توانند آن را اصلاح کنند، یا اساساً درب آن سیستم و در بیشتر موارد کل شبکه را ببندند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با آپدیت امنیتی گلکسی s8 آشنا کنیم. هنگامی که بدافزار وارد یک سیستم می شود، اکثر آنها فقط به آنچه می خواهند دست پیدا نمی کنند و خارج می شوند. منطقی است اگر آنها بتوانند اطلاعات را برای مدت طولانی بدون کشف سرقت کنند، این کار را می کنند. بنابراین در صورت آمدن نوتیف آپدیت، حتما آن را به روزرسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *