اخبار تکنولوژی

انتشار لیست پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021

پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 صحبت کنیم. تا ژوئن 2020، تخمین زده شد که رایان کاجی نه ساله (Ryan ToysReview) با درآمد تقریباً 29.5 میلیون دلاری در طول دوره اندازه‌گیری شده، به عنوان پردرآمدترین یوتیوبر در سراسر جهان در رتبه اول قرار گرفت. با این حال، با وجود این موفقیت چشمگیر، رایان حتی جوانترین عضو در میان پردرآمدترین یوتیوبرها نیست. اگر می خواهید بیشتر درباره ی پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

پردرآمد ترین آن ها کدام است؟

رتبه هفتم آناستازیا رادزینسکایا، که نستیا را در کانال های مختلف خود می خواند، شش ساله است و در سال گذشته 18.5 میلیون دلار درآمد داشته است. یوتیوب که در سال 2005 ایجاد شد، به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است. در سه ماهه اول سال 2015، ضریب نفوذ جهانی در میان جمعیت آنلاین 81 درصد بود. از دسامبر 2020، بیشترین مشترک کانال های یوتیوب نه تنها شامل هنرمندان محبوب موسیقی مانند جاستین بیبر، بلکه مفسران بازی های ویدیویی یا سازندگان کمدی نیز می شود.

با وجود ارزش‌های حرفه‌ای تولید ویدیو و تعهد کاری تمام‌وقتشان به ویدیوهای YouTube، بسیاری از این کانال‌های مشهور فعلی YouTube بر اساس محتوای تولید شده توسط کاربر مانند آموزش‌های آرایش، تفسیر بازی‌های ویدیویی یا طرح‌های کمدی بودند. از سپتامبر، پربازدیدترین کانال یوتیوب Ryan ToysReview بود که دارای اسباب بازی های کودکان بود. پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 را بررسی خواهیم کرد.

الگوریتم یوتیوب چگونه است؟

با نامی مانند MrBeast، شاید غیرقابل اجتناب بود که او به اندازه خودش بزرگ شود. این جوان 23 ساله در سال 2021، 54 میلیون دلار به دست آورد. بیشترین تعداد بازدیدکنندگان یوتیوب تا به حال داشته است. زیرا ویدیوهای او 10 میلیارد بازدید داشته است که نسبت به سال قبل دو برابر شده است. مردم چه چیزی را اینقدر دوست دارند؟ خوب، اینترنت عاشق تماشای شیرین کاری است، و MrBeast در ارائه این موارد فوق العاده عالی است.

این پلتفرم برای سازندگان محتوا به طور فزاینده‌ای سودآور است، به طوری که ستاره‌های پردرآمد مجموعاً ۲۱۹ میلیون پوند در سال گذشته کسب کردند که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است. دو کودک هفت و 10 ساله نیز در بین 10 نفر برتر قرار گرفتند. پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 را با ما بشناسید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

پردرآمدترین ستارگان یوتیوب معرفی شدند و خالق 23 ساله ای که در سال 2021 39 میلیون پوند درآمد داشت در صدر فهرست قرار گرفت. این پلتفرم به طور فزاینده ای برای سازندگان محتوا سودآور است، به طوری که ستاره های پردرآمد مجموعاً 219 میلیون پوند در سال گذشته درآمد داشتند. نسبت به سال قبل 40٪ افزایش یافته است.

فهرست ثروتمندان فوربس در یوتیوب نشان داد که MrBeast – نام واقعی جیمی دونالدسون، بیشترین امتیاز را در سال 2021 به دست آورد. این تقریباً دو برابر رقم یک سال گذشته، رایان کاجی، 10 ساله، در سال 2020 است.

اسکویید گیم یکی از آن ها بود

در سال گذشته، MrBeast 50 ساعت را زنده به گور گذراند، به هر کسی که مایل به نشستن در وان مار بود، 7300 پوند پیشنهاد داد، و میزبان نسخه خودش از Squid Games، از جمله ساخت ماکت‌های مجموعه‌های نمایش با یک جایزه نقدی 333،000 پوندی بود. یوتیوبر همچنین به برگر MrBeast، برنامه و منویی که به طرفداران اجازه می‌دهد غذاهای مارک دار از 1600 رستوران در سراسر ایالات متحده سفارش دهند – و تا کنون بیش از پنج میلیون ساندویچ فروخته است، گسترش یافت. پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 به راحتی قابل شناسایی هستند. برادران جیک و لوگان پل امسال به لیست بازگشتند و اولی در جایگاه دوم قرار گرفت.

پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021

این زوج از بزرگ‌ترین نام‌های یوتیوب بودند تا اینکه لوگان ویدئویی را در دسامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد که در یک جنگل ژاپن فیلم‌برداری شده بود و به عنوان یک مکان خودکشی بدنام بود. واکنش متقابل حاصل بر هر دو کانال آنها تأثیر گذاشت. حامیان مالی روابط خود را قطع کردند و یوتیوب محتوای آنها را از پول خارج کرد.

برچه اساسی این آمار گرفته شده است؟

این زوج اکنون می توانند از تبلیغات یوتیوب دوباره درآمد کسب کنند، اما جیک، که کمتر از گذشته پست می گذارد، اکنون از سایت تا حد زیادی به عنوان راهی برای بازاریابی حرفه ای بوکس خود استفاده می کند.

این مطلب را هم ببینید
پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی معرفی شد

دو کودک با ناتاشا هفت ساله که 20.4 میلیون پوند درآمد دارد، به ده نفر اول راه یافته اند. نستیا که به همراه والدینش از روسیه مهاجرت کرده بود، با شرکتی به نام Spotter معامله کرد و حقوق ویدیوهای قدیمی خود در یوتیوب را فروخت و در عین حال حقوق محتوای جدیدی را که پست می کرد حفظ کرد.

برترین های او از سال 2021 شامل ویدیوهایی درباره تزئین کیک های هالووین و گذراندن وقت با بهترین دوستانش بود. این ها هم جزو پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 بودند.

رایان کاجی، که در چهار سالگی با بررسی و بازی با اسباب‌بازی‌ها روی پلتفرم شروع کرد، با درآمد 19.7 میلیون پوندی از رتبه اول به هفتم سقوط کرد. کسانی که به اداره تجارت او کمک می کنند شامل کریس ویلیامز، مدیر سابق دیزنی است. این جوان 31 میلیون مشترک و یک خط کالا و اسباب بازی مارک دارد.

آیا کسان دیگری هم هستند؟

این فهرست با استفاده از برآوردهایی که درآمدهای اندازه‌گیری شده از 1 ژانویه تا 31 دسامبر 2021 را نشان می‌دهد و ارقام قبل از مالیات هستند – هزینه‌های نمایندگان، مدیران و وکلا کسر نشده است، تهیه شده است. تخمین‌ها بر اساس داده‌های Captiv8، SocialBlade، Pollstar و مصاحبه‌ها با صاحبان صنعت بود.

شما باید به طور مداوم ویدیوهای باکیفیت را با محتوایی که به نظر مردم جالب، قابل ربط و جذاب است، آپلود کنید. شما باید آن ویدیو را در وب سایت شخصی، وبلاگ، رسانه های اجتماعی و سایر سایت های ویدیویی بازاریابی کنید. برای اینکه جدی گرفته شوید باید یک برند برای خود ایجاد کنید، تأیید شوید و پایگاه مشترک خود را افزایش دهید. اگر می خواهید یکی از پربازدیدترین ویدیوهای YouTube را داشته باشید، باید خوش شانس باشید.

سخن پایانی

پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 را در این متن سعی کردیم به شما معرفی کنیم. در کل، آسان نیست. در هر دقیقه بیش از 500 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود، بنابراین رقابت شدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *