کیف و کوله پشتی

انواع کیف لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ

انتخاب بهترین کیف لپ تاپ کار بسیار با توجه به تنوع انواع کیف کلپ تاپ کاری سخت می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید کیف لپ تاپ و دریافت بهترین قیمت کیف لپ تاپ با مراجعه به پایاتل دریافت خواهید کرد. همچنین مشاوران ما آمادگی پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان جهت انتخاب کوله مناسب لپ تاپ شما را دارند.

امروزه با پیشرفت دنیای تکنولوژی لپ‌ تاپ جزو یکی از لوازم مهم محسوب می‌‌شود. اکثر شما عزیزان دارای برای محافظت از لپ تاپ خود به دنبال کوله مناسب هستید. برای حمل لپ تاپ وسیله‌ها و اقلام مختلفی وجود دارند که شامل کيف و کوله‌های متنوع می‌شوند. کیف لپ تاپ می‌تواند انتخاب مناسبی برای نگهداری و حمل و نقل لپ تاپ شما باشد.

بهترین کیف لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ

قیمت کیف لپ تاپ

همان طور که می‌دانید امروزه و با افزایش قیمت لوازم مختلف، لپ تاپ‌ها نیز افزایش قیمت بسیار زیادی داشته‌اند و به یک کالای با ارزش تبدیل شده‌اند. به طوری که کوچک‌ترین آسیب به لپ تاپ ممکن است که خسارت ها و هزینه‌ های زیادی را به بار بیاورد. در نتیجه همه ی افراد سعی می کنند که به بهترین شکل ممکن از لپ تاپ های خود در برابر اتفاقات ناگوار محافظت بکنند. استفاده از کیف لپ تاپ می تواند یک اقدام مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن لپ تاپ و نگهداری هر چه بهتر آن باشد.

 

کيف هایی که برای لپ تاپ‌ها طراحی شده‌اند دارای ویژگی‌ و مشخصات متعدد و متنوع می‌باشند. پایاتل نیز ارائه دهنده‌ی انواع کيف‌های مناسب لپ تاپ می‌باشد. شما می‌توانید به پلتفرم آنلاین پایاتل انواع کیف لپ تاپ را در سایز‌ها و رنگ‌های گوناگون ملاحظه نمایید. همکاران ما در پایاتل آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید کیف لپ تاپ و قیمت کیف لپ تاپ به شما عزیزان می‌باشند. در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم به صورت دقیق‌تر به معرفی تعدادی از کيف‌ها بپردازیم.

بهترین کیف لپ تاپ

بهترین کیف لپ تاپ

معرفی 3 کیف لپ تاپ پر طرفدار

کيف لپ تاپ Targus مدل TCG270

برای لپ تاپ های تا سایز ۱۷ اینچ مناسب می‌باشد. دارای جنس بدنه‌ی از جنس برزنت است. به همین علت کیفی ضد آب و کاملا مقاوم است که در برابر هر گونه ضربه و فشار دچار آسیب نمی‌شود. و می توان با خیالی راحت از آن زیر قطرات باران برای حمل و نقل لپ تاپ استفاده کرد و نگران نفوذ قطرات آب به درون فضای کيف نبود. چون جنس برزنتی این محصول باعث شده است تا این کیف لپ تاپ به یک محصول ضد آب و مقاوم تبدیل شود قسمت فضای درونی کيف نیز آسترکشی شده است که باعث جلوه‌ی زیبا و مقاومت دوچندان این محصول شده است.

این مطلب را هم ببینید
نکاتی برای انتحاب چمدان بچگانه مناسب

در قسمتی که لپ تاپ را در آن قرار می دهید. اسفنج‌های حبابی قرار گرفته‌ اند که ضد ضربه هستند. در صورت برخورد با کیف لپ تاپ شما با یک جسم سخت لپ تاپ شما به آسیبی نمی‌بیند. ضربه گیر‌ها از انتقال این ضربه به لپ تاپ جلوگیری می‌کنند. این کيف دارای دسته می‌باشد و به همین علت می‌توان با خیال راحت آن را روی ترالی چمدان نیز قرار داد‌. علاوه بر اینکه شما می‌توانید در این کیف، لپ‌ تاپ خود را قرار دهید، فضای مناسب و کافی برای قرار دادن اقلام مورد نیاز دیگر مانند تلفن همراه، کیف پول، شارژر، پاوربانک، دفترچه و مدارکتان وجود دارد. رنگ بدنه ی این کیف مشکی است و به همین علت، هم برای بانوان و هم برای آقايان قابل استفاده می‌باشد و به آسانی با هر رنگ لباسی ست خواهد شد.

کيف لپ تاپ تارگوس مدل CN417

یک کیف لپ تاپ کاربردی و بسیار با کیفیت است که توسط برند تارگوس تولید شده است. این محصول دارای رنگ مشکی می‌باشد که رنگ مشکی در میان کیف‌های لپ تاپ جزو رنگ‌های پرطرفدار به حساب می‌آید و با اکثر سلیقه‌ها هم خوانی دارد.

جنسی که در ساخت این کيف از آن استفاده شده است، ضد آب بوده و به همین علت به مقاومت آن دو چندان افزوده است. در قسمت درونی کيف لایه های محافظ وجود دارند که این لایه های محافظ عایق بسیار مناسبی برای لپ‌تاپ شما در برابر ضربه‌های ناخواسته به شمار می‌آیند و باعث حفاظت بهتر از لپ‌تاپ‌های شما خواهند شد. شما می‌توانید از این کيف برای لپ تاپ های تا سایز ۱۸ اینچ استفاده داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
چمدان کابین سایز: معرفی و کاربردهای آن

کيف لپ تاپ آباکاس مدل 6203

یک کیف لپ تاپ مناسب و کاربردی می‌باشد که از پارچه ی برزنتی تهیه شده است. پارچه های برزنتی به علت ضد آب بودن از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در دوخت کيف‌های مختلف لپ تاپ از آن‌ها استفاده می شود. چون باعث مقاومت و محافظت از لپ تاپ در برابر قطره های مختلف آب می شوند.

زیپ‌های این کيف فلزی می‌باشند و به همین علت بسیار مقاوم و نشکن هستند و کاملا روان باز و بسته می‌شوند. دسته ای که در بالای این محصول قرار دارد، از نوع چرمی می‌باشد و به حمل بهتر آن کمک می‌‌کند و باعث می‌‌شود تا در صورت حمل و نقل طولانی دست و انگشت های شما دچار خستگی نشوند.

این کيف علاوه بر اینکه دارای محفظه‌های مناسب و ضد ضربه برای لپ تاپ شما نیز هست، دارای محفظه مخصوص آداپتور نیز می‌باشد که به همین علت باعث می‌شود لوازم جانبی لپ تاپ شما نیز در امنیت کامل درون این کیف قرار بگیرند. این کیف بسیار جادار بوده و دارای اسکلت فلزی می‌باشد که وجود این اسکلت فلزی به استحکام آن دوچندان افزوده است. شما می‌توانید از این کيف هم به صورت دوشی و هم به صورت دستی استفاده داشته باشید.

پایاتل به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین فعالان در حوزه فروش انلاین انواع کیف و کوله پشتی می‌باشد. شما از طریق پلتفرم آنلاین ما می‌توانید بهترین قیمت کیف لپ تاپ را ملاحظه نمایید. پس از سفارش و خرید کیف لپ تاپ کالای خود را در سریع ترین زمان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *