بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بازی پلی استیشن 4 ریجن 2. lego ninjago movie game

بازی پلی استیشن 4 ریجن 2

امروز قصد داریم شما را با بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 آشنا کنیم. البته به دلیل اینکه این یک کنسول بازی ویدیویی است، بیشتر ویژگی های آن مربوط به بازی است. با استفاده از Share Play، می توانید کنترل بازی خود را به دوستی بسپارید که به اندازه کافی مهارت دارد تا شما را از مرحله سخت عبور دهد. فضای ذخیره‌سازی ابری بازی‌های شما را در سرورهای سونی بارگیری می‌کند تا همیشه در دسترس باشند، حتی زمانی که در خانه نیستید. مشترکین PlayStation Now تنها با 19.99 دلار به صدها بازی در PS4 خود دسترسی دارند. اگر می خواهید بیشتر با بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

پلی استیشن 4 چیست؟

اما، اگر قصد خرید پلی استیشن 4 را دارید، باید بدانید که این پلی استیشن چیزی فراتر از اجرای بازی های ویدیویی به معنای سنتی است. یک هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را ببندید و می توانید در بازی های مورد علاقه خود ناپدید شوید و احساس کنید واقعاً در دنیای آنها هستید.

بازی پلی استیشن 4 ریجن 2

پلی استیشن 4 راه های زیادی برای تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی نیز دارد. می توانید با استفاده از PlayStation Vue کانال های کابلی مورد علاقه خود را از طریق اینترنت پخش کنید یا برنامه ها و فیلم های تلویزیونی 4K را از Amazon Prime و Netflix تماشا کنید.

PS4 مخفف PlayStation 4 است و آخرین نسل از کنسول های بازی ویدیویی سونی است. برای اجرای جدیدترین بازی ها به پلی استیشن 4 نیاز دارید، بنابراین اگر بازی بعدی توجه شما را جلب کرد، روی خرید آن حساب کنید، مانند God of War یا Detroit Become Human. حتی Marvel’s Spider-Man یک انحصاری پلی استیشن 4 است. بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 دارای ویژگی های متعددی است.

این کنسول در مجموعه ی ما چه قیمتی دارد؟

سه کنسول پلی استیشن 4 مختلف وجود دارد که می توانید خریداری کنید. سونی دیگر PS4 اصلی را نمی‌سازد، اما می‌توانید آن را با قیمت ارزان در فروشگاه‌های بازی‌های دست دوم و حراج‌های آنلاین با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار در GameStop پیدا کنید. PlayStation 4 Slim در آمازون 200 دلار قیمت دارد و طراحی باریک تری دارد. به جز یک کنترلر کمی به روز شده، همان کارهای PS4 اصلی را انجام می دهد. بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 قابلیت های زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
ویژگیهای موس گیمینگ خوب چیست؟

در نهایت، پلی استیشن 4 پرو وجود دارد. اگر تلویزیون 4K دارید یا می‌خواهید نرم‌ترین و دقیق‌ترین گرافیک ممکن را در بازی‌های خود داشته باشید، کنسولی است که می‌توانید آن را خریداری کنید. سخت‌افزار ارتقا یافته داخل سیستم به بازی‌های به‌روز شده اجازه می‌دهد از تلویزیون 4K برای گرافیک بهتر استفاده کنند.

کنسول های پلی استیشن 4 یک راه عالی برای بازی بدون پیچیدگی بازی های رایانه شخصی هستند. می‌توانید با استفاده از یک کنترلر به‌جای صفحه‌کلید و ماوس، کل تجربه را جابه‌جا کنید. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار به سرعت نصب می‌شوند و به شما امکان می‌دهند به بازی یا تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه خود بازگردید.

چگونه می توان در این کنسول ها بازی کرد؟

یک PS4 بخرید و خواهید دید که یک راهی عالی برای تماشای دی وی دی و دیسک بلوری خواهید داشت. همان درایو دیسکی که به شما امکان می‌دهد بازی‌های ویدیویی خود را نصب کنید، راهی برای تماشای فیلم‌های مجموعه موجود شما نیز می‌شود. فقط فیلم خود را وارد کنید و PS4 شما را به برنامه پخش DVD خود می برد. از کنترلر PlayStation DualShock 4 خود برای پیمایش در منوهای Blu-ray یا DVD خود استفاده کنید یا کنترل از راه دور رسانه پلی استیشن را خریداری کنید تا سریعاً مکث، پخش و به جلو حرکت کنید. بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 برای تمامی سلیقه ها مناسب است.

PS4 یک درایو بلوری 4K ندارد، بنابراین متأسفانه انتظار نداشته باشید که به طور کامل از دیسک های بلوری 4K استفاده کند. برای دور زدن این محدودیت، فیلم‌های 4K را از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کنید.

بازی پلی استیشن 4 ریجن 2

سونی از زمان عرضه پلی‌استیشن 4 در دو سال پیش، موفقیت بزرگی با رقیب ایکس‌باکس وان در فروش در سطح جهانی شکست داده است. اما در حالی که آن را بهترین ماشین بازی نسل فعلی در نظر گرفته است. حتی توسط سونی با شعار “این برای بازیکنان است” رقابت آن به طور مداوم سرفصل های بیشتری را برای سرگرمی های همه جانبه به دست آورده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Jump Force

جریان رسانه در این کنسول به چه صورت است؟

این موضوعی است که سونی و تیم پلی استیشن مشتاق به پرداختن به آن هستند. استفاده اصلی از PS4 بدون شک همچنان بازی کردن بر روی آن خواهد بود، اما به عنوان یک دستگاه اتاق نشیمن می‌تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. برخی از ویژگی‌هایی که در زمان راه‌اندازی فاقد آن بودند، زمانی که بیشتر گیمرهای هاردکور را هدف قرار می‌دادند، اکنون به لطف برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌های میان‌افزار جدید وجود دارند. و ما از کنسول خود در اینجا در Pocket-lint برای چیزهای دیگری به غیر از بازی Destiny در آن استفاده کرده‌ایم. بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 می تواند تمامی این ها را داشته باشد.

در اینجا برخی از چیزهایی که یک PS4 ارائه می دهد که بخشی از DNA بازی آن نیستند – دلایلی وجود دارد که شما آن را به عنوان دستگاه سرگرمی خانگی بعدی خود و نه فقط یک کنسول در نظر می گیرید. و با گزینه جدید 1 ترابایتی، فضای ذخیره‌سازی زیادی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید همه بازی‌های خود و محتوای رسانه‌ای زیادی را نیز در آن جا دهید. هر بازی که دوست داشته باشید در آن وجود دارد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی پلی استیشن 4 ریجن 2 آشنا کنیم. یکی از ویژگی‌هایی که در راه‌اندازی از دست داده بود، امکان پخش و پخش ویدیو و فایل‌های موسیقی از طریق شبکه خانگی بود – هر چه باشد، این کاری بود که پلی‌استیشن 3 سال‌ها قبل از آن قادر به انجام آن بود. عجیب به نظر می رسید که شروع آن ممکن نبود. با این حال، از ژوئن یک به‌روزرسانی امکان پخش محتوا روی PS4 را از طریق یک برنامه جدید به نام Media Player اضافه کرد. و علاوه بر این، به مراتب بهتر از PS3 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *