مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

با بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز آشنا شوید

نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

آیا اخیرا سرعت کامپیوتر شما کاهش پیدا کرده است؟ اگر مدت زیادیست که از سیستم خود استفاده می کنید، این موضوع کاملا طبیعی است. با گذشت زمان اطلاعات بسیار زیادی در هارد انباشته شده و سرعت سیستم عامل را کاهش می‌دهد. به همین منظور ، نرم افزارهایی برای پاکسازی و بهینه سازی فضای ویندوز طراحی شده اند که بدلیل تنوع زیاد آن ها در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز بپردازیم.

نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

ITL Windows Optimizer

این نرم افزار قوی ابتدا سیستم شما را اسکن کرده و سپس مشکلات احتمالی را رفع می کند. پاکسازی هارد دیسک، شناسایی و تعمیر مشکلات ریجستری ویندوز، حذف حافظه کش، بازیابی مقدار رم از دست رفته از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Ashampoo WinOptimizer

نرم افزاری کاربردی جهت بهینه سازی و ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و … می باشد. WinOptimizer بسیار شبیه برنامه های دیگر مانند CCleaner یا BleachBit است اما بیشتر بر روی جنبه پاکسازی در بهینه سازی تمرکز می کند. نقطه اجرای برنامه Ashampoo WinOptimizer این است که از اطلاعات دورریختنی و ناکارآمد اطمینان حاصل کنیم و باید آن را تایید کنیم و آن ها را در یک زمینه منظم حذف کنیم.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل فرمت نشدن فلش مموری

Piriform CCleaner

یکی از مشهورترین و بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز که در تمیز نگه داشتن فضای رایانه به شما کمک خواهد کرد. آپدیت درایور های کامپیوتر و حذف درایور های قدیمی، حذف تاریخچه مروگر ها، حذف تبلیغات ناخواسته، رفع مشکلات رجیستری و.. از ویژگی های این برنامه هستند که سیستم شما را سریعتر و پایدار تر می کند.

نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

lolo System Mechanic

با استفاده از این نرم افزار یک پاکسازی اساسی را در سیستم خود تجربه کنید. هدف اصلی این برنامه هم حذف موارد ناخواسته جهت سریعتر و بهینه تر شدن سیستم شما است.

The PC Decrapifier

یک نرم افزار سریع که برای بهینه سازی ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این نرم افزار رایگان می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. بعد از اسکن سیستم، بدون تایید شما چیزی حذف نخواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش کاهش مصرف حافظه رم در فایرفاکس

Comodo PC Tuneup

این نرم افزار در نسخه غیر رایگان خود قیمت ۱۹٫۹۹ دلاری دارد. بازیابی فضا و فایل، پاکسازی سیستم با سرعت و عملکرد مناسب در این برنامه گنجانده شده اند.

 Razer Cortex

این نرم افزار بطور ویژه برای گیمرها طراحی شده است. آزاد سازی رم، نمایش آمار FPS، تعلیق فرایند های غیر ضروری و.. همگی جهت افزایش عملکرد و بهینگی ویندوز برای اجرای روان تر بازی ها طراحی شده است. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد.

نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *