بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بخش Career Mode بازی فیفا

Career Mode بازی فیفا

دیگر همه شما راجع به بازی بی نظیر و پرطرفدار فیفا شنیده اید و مطمئنا وقتی به سراغ خواندن این مقاله آمده اید، از طرفداران دو آتیشه این بازی هستید. با توجه به اینکه هنوز این بازی منتشر نشده، و تنها تاریخی در 9 مهر 1400 برای رونمایی از آن ارائه شده است، مخاطبین این بازی به دنبال این هستند که بدانند قرار با چه سوپرایزهایی در فیفا22 مواجه شوند. قطعا یکی از این تغییرات بخش Career Mode بازی فیفا 22 است.

نگاهی به بخش Career Mode بازی فیفا

همانطور که می دانید، این بخش از بازی شامل manager career و Player career می باشد، که مخاطبین به دنبال آن هستند که بدانند قرار شاهد چه تغییراتی جدیدی در این بخش های مهم بازی باشند. البته باید بدانید که تغییراتی در این بخش ها اتفاق افتاده که مطمئنا مدت ها بود به دنبال آن بودید؛ به طوری که بیش از هر زمانی به شما امکان شخصی سازی این بخش ها را می دهد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با تغییراتی که در بخش Career Mode بازی فیفا اتفاق افتاده و انتظار شما را می کشد، آشنا شویم. این طراحی های بی نظیر به شرح زیر است:

Manager career

دراین بخش می توانید شاهد شخصی سازی هایی باشید که مطابق با سلیقه و خواست شما است:

باشگاه کلاب خود را بسازید

ساخت باشگاه کلاب بازیکنان، یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی است، که طرفداران این بازی مدت هاست منتظر چنین ارتقای کیفیت و چنین قابلیتی بودند و اکنون می توانید این کار را انجام دهید.

هویت باشگاه

در این بخش تمام مراحل و روند ساخت باشگاه برای شما طی می شود، که با ساخت آن و انتخاب یک نام مستعار توسط تیم گزارشگران، می توانید لیگ خود را انتخاب کنید، و سپس تیمی که از لیگ شما حذف شده وارد مجموعه تیم های Rest of world می شود.

شخصی سازی کیت، پرچم و استادیوم

در این بخش به راحتی می توانید شخصی سازی های خود را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و انتخاب کنید. همچنین در تغییر هر فصل نیز می توانید این تغییرات را دوباره پیداه کنید. شخصی سازی و طراحی استادیوم در قابلیت Career Mode بازی فیفا بسیار هیجان انگیز است، که عده زیادی منتظر رونمایی از چنین قابلیتی بودند، که اکنون فراهم شده است. به معنای واقعی می توانید کیت، پرچم و استادیوم خودتان را طراحی کرده و داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Alchemy Stars

ابزار ساخت تیم

همانطور که می دانید، ابزار سازنده یک تیم بازیکنان آن هستند. پس در این قابلیت می توانید بازیکنان خود را مطابق با سن و شخصی سازی که دوست دارید انتخاب و تیم خود را پر کنید. به این صورت باید آن ها را کنترل کرده و تنظیمات گوناگونی را به روی آن ها پیاده کنید. همچنین می تواید بودجه اولیه تیم خود را انتخاب کرده و بازی را شروع کنید. شما می توانید هم تیمی پرخرج و هم تیمی کم خرج بسازید، همه چیز به شخصی سازی های شما وابسته است.

Career Mode بازی فیفا

اولویت های هیئت مدیره

نکته مهم دیگر در این تغییر و قابلیتی که افزوده شده، تغییر اولویت های هیئت مدیره است، که می تواند براساس اهدافی که برای بازی خود چیده اید، تغییر کند. به این شکل می توانید تنظیمات خودتان را پیاده کنید تا در نهایت به چیزی که به دنبال آن هستید برسید.

Player career

حتما عاشق این بخش از Career Mode بازی فیفا خواهید شد.

حضور به عنوان یک بازیکن تعویضی

برای آنکه مخاطبین بتوانند یک استعداد جدید را در بازیکن تجربه کنند، این قابلیت قرار داده شده، تا بازیکن به راحتی بتواند از روی نیمکت بلند شده و به بازی برود.

امتیاز مربی

در این بخش مربی به بازیکنی که وارد زمین شده و در تیم قرار گرفته فرصت دیده شدن می دهد، و اگر او مطابق با هدف تیم رفتار کرد، به او اجازه می دهد تا آخر بازی را ادامه دهد، و سپس به او فرصت تجربه های جدید را خواهد داد.

اهداف مسابقات

در این بخش موقعیت بازیکن با اهدافی که در نظر گرفته شده تعیین می شود، و سپس شما این قابلیت را دارید که اهداف تعیین شده را ارتقا دهید. البته لازم بدانید که اهداف مسابقات براساس جایگاه شما در بازی، کیفیت تیم شما در مقایسه با تیم حریف و سیستم بازی تیم شما در مقابل تیم حریف تعیین می شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Samorost 3

رشد بازیکن

در این بخش از بازی، رشد دادن و رسیدن به اهداف بازیکنان کاملا در دستان شما قرار دارد، که براساس امتیازهای مسابقات، تمرین کردن و اهداف ارتقا یافته مسابقات می توانید به بازیکنان امتیاز دهید.

Career Mode بازی فیفا

درخت مهارت

در درخت مهارت توانایی های بازیکن براساس اطمینان از اینکه رشد بازیکن در دست شما قرار داشت و پیشرفت آن ها و تاثیرگذاری آن ها در بازی به صورت خودکار رشد می کند.

پرک ها

یکی از هیجان انگیزترین بخش های Career Mode بازی فیفا بخش پرک  است، که مطابق با افزایش مهارت های شما باز شده و در مواقع لازم به صورت خودکار به کمک شما می آید. به این ترتیب پرک ها در انواع پرک حمله، پرک موقعیت ساز، پرک دفاعی و دروازه بان طراحی شده اند، که باز هر یک از آن ها دارای انواع دیگری نیز می باشند.

اتمسفر رختکن

یک صحنه ویدیویی در این بخش از بازی به شما داده می شود، که می تواند شامل خوش حالی شما در برد و یا غم و ناراحتی شما از باخت تیم باشد.

به روزرسانی های انتقالات

قابلیت اضافه شده در این بخش، شروع یا توقف به دنبال بازیکن گشت است، که به بازی اضافه شده و همچنین تجربه ای زنده تر در نقل و انتقالات بازی فراهم می کند.

اخبار گسترش یافته

آیتم هایی هستند که در صورت پیروزی های شما برای جشن گرفتن فعال می شوند، که این بسیار جالب و هیجان انگیز است.

واقعی بودن

در این بازی فرقی نمی کند که بخواهید در بخش Career Mode بازی فیفا در جایگاه یک مربی خلاق باشید یا یک بازیکن حرفه ای، در هر صورت این بازی شما را در دل زمین می کشد و به شما حس تجربه های جدید را می بخشد، که می توانید بهترین هیجانات عمر را در آن به دست آورید. این بازی چنان حس واقعی بودن دارد، که نمی توانید تصور کنید آن ها شخصیت های گرافکی از پیش ساخته شده ای بیش نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *