اخبار تکنولوژی

برخی ویژگی های دوربین سری پیکسل 6 گوگل

دوربین سری پیکسل 6 گوگل

یکی از مشخصات اصلی که اغلب افراد به این دلیل به دنبال تهیه انواع گوشی های هوشمند می روند، دوربین آن گوشی می باشد. تاکنون همه شما با برندهای گوناگونی در تلفن های هوشمند آشنا شده اید، ولی امروز قصد داریم شما را با یکی از بی نظیرترین های مد روز رو به رو کنیم، که آن هم تلفن های همراه گوگل است. مزیت های مهمی در این دستگاه به کار برده شده، که یکی از بی نظیرترین آن ها دوربین سری پیکسل 6 گوگل است.

 دوربین سری پیکسل 6 گوگل

از آنجایی که برندهای گوناگون روز به روز در حال طراحی و ارائه انواع تجهیزات برای ایجاد یک زندگی راحت برای افراد هستند، شرکت گوگل برای اولین بار نمونه بی نظری از انواع تلفن های هوشمند را در زیباترین طراحی ها تولید کرده است. یکی از به روزترین دوربین هایی که در برند گوگل تلفن های هوشمند قرار دارد، بهره مندی از یک دوربین منحصر به فرد با کیفیت بی نقص است، که هنوز وارد بازار نشده گرد و خاک به پا کرده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. البته از طراحی بی نظیر و ظرافت این گوشی ها نیز نمی شود گذشت. از مهم ترین ویژگی های این محصول، دوربین سری پیکسل 6 گوگل است، که قرار مخاطبین را شگفت زده کند.

انواع طراحی های گوگل، به صورتی می باشد که قرار با سه رنگ بی نظیر روانه بزار شود، که ظاهری جذاب به آن ها بخشیده است. همانطور که ذکر شد، دوربین این گوشی ها از کیفیت ایده آلی برخوردار است، که طراحی سلفی آن به صورت قرار گرفته در پنل جلویی و دوربین پشت گوشی به صورت لبه های منحنی دار می باشند؛ که پیکسل 6 آن از همه طرف تخت است. به دلیل آنکه مشخصات فنی یک تلفن همراه اعم از دوربین حتی از ظاهر آن نیز اهمیت بیشتری دارد، گوگل سعی کرده تا با ارائه دوربین سری پیکسل 6 گوگل همه را شگفت زده کرده، و یک محصول جدید و نوین را روانه بازار کند.

مشخصات فنی دوربین سری پیکسل 6 گوگل

گوگل همیشه تلاش کرده تا بتواند ایده آل ترین گوشی ها را روانه بازار کند، به این ترتیب برای ایجاد یک تنوع جدید و هیجان انگیز، می توانید این تلفن همراه گوگل را با توجه به مشخصات فنی عالی که در دوربین آن وجود دارد، تهیه کنید. مشخصات فنی دوربین سری پیکسل 6 گوگل شامل موارد ذکر شده در زیر است:

  • صفحه نمایشی 6.4 اینچی در 90 هرتز، پردازنده تنسور، دوربین اصلی شامل دو لنز اصلی و اولتراواید، اندروید 12 در پیکسل 6
  • صفحه نمایش 6.7 در 120 هرتز، پردازنده تنسور، دوربین اصلی شامل سه لنز اصلی، اولتراواید و تله فوتو که به معنای زوم 4 برابری اپتیکال می باشد در پیکسل 6 پرو
این مطلب را هم ببینید
هدفون فری بادز استودیو هواوی معرفی شد

از آنجایی که بحث دوربین همیشه در خرید تلفن همراه در اولویت قرار دارد، گوگل با رونمایی از پیکسل 6 توانسته از یک نمونه قدرتمندتر و برجسته تر را رونمایی کند. این دوربین گوشی در سری برند گوگل توانسته به رشد چشمگیری دست به پیدا کند، و به نوعی یک شگفتی را در بین مخاطبین ایجاد کرد.دوربین سری پیکسل 6 گوگل

ویژگی های دوربین سری پیکسل 6 گوگل

گوگل در سری دوربین های طراحی شده به عنوان پیکسل 6، ویژگی های منحصر به فردی را قرار داده، تا افراد بتوانند با ثبت عکس های با کیفیت بالا و خارق العاده خاطرات ماندگاری را ثبت کنند. به این ترتیب ویژگی های دوربین سری پیکسل 6 گوگل شامل موارد ذکر شده در زیر است:

کیفیت ضبط دوربین

از ویژگی های ایده آل این دوربین، این که انواع ویدیوها را به صورت K4 با سرعت 60 فریم در ثانیه به صورت جذابی ضبط می کند. همچنین در حین فیلم برداری به صورت کاملا حرفه ای می توان از دوربین های دیگر نیز استفاده کرد و یک ویدیوی جذاب و ماندگار به یادگار گذاشت. کیفیت در دوربین یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک گوشی بی نقص باید از آن برخوردار باشد.

ضبط یکپارچه

در ابتدا قبل از آنکه برای ضبط ویدیو اقدام کنید، می توانید به جای فیلم برداری تیکه تیکه به منظور استفاده از انواع دوربین های گوشی، همه دوربین ها را به روی قابلیت یکسان با 60 فریم در ثانیه تنظیم کنید، و یک فیلم برداری عالی و پشت هم داشته باشید. دوربین از مهم ترین آیتم های یک تلفن همراه به حساب می آید، که گوگل نمونه ای از بهترین آن را رونمایی کرده است.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به تبلت MatePad 10.4 هواوی

زوم

یکی از منحصرد به فردترین ویژگی هایی که این برند در دوربین سری پیکسل 6 گوگل قرار داده، قابلیت فیلم برداری از فاصله بسیار زیاد است، که می تواند شرایط زوم کردن در K4 60 فریم در کیفیت 1080 را تا 7 برابر و K4 30 فریم در کیفیت 1080 را تا 20 برابر را بدون تغییر در کیفیت در یک وضوح تصویر عالی فراهم کند.

وایت بالانس دستی

این گوشی در دوربین پیکسل 6 قابلیت های تراز سفیدی را به صورت دستی در امکانات بیشتری در دسترس افراد قرار داده است، که به آن هاه اجازه می دهد تا شخصی سازی های خودشان را انجام دهند.

حذف اشیاء از تصاویر

یکی از کارهایی که اغلب افراد دوست دارند در تلفن همراهشان انجام دهند، ادیت تصاویر برای حذف اشیاء اضافه در تصویر مورد نظرشان است، که خوشبختانه گوگل در پیکسل 6 این قابلیت شگفت انگیز را به طرز باورنکردنی قرار داده است، که مطمئنا برای مخاطبین جذاب می باشد.

واضح کردن چهره در تصاویر

اغلب تصاویری هستند که خارج از فوکوس دوربین گرفته شده اند، ولی جای نگرانی ندارد، زیرا قابلیت واضح کردن چهره در تصاویر در این پیکسل سری جدید قرار داده شده، که برای شما یک چهره با کیفیت تر را ایجاد می کند.

میکروفون بلوتوثی

یکی از قابلیت هایی که قرار در این گوشی های گوگل سری 6 رونمایی شود، استفاده از میکروفون بلوتوثی در حین فیلم برداری است، البته لازم به ذکر که این قابلیت هنوز به طور علنی ثبت نشده است.

نتیجه گیری

همیشه که قرار نیست به سراغ گوشی های آیفون، سامسونگ و سایر برندهای معروف دیگر رفت، گاهی برندهایی با طراحی نمونه بی نظیری از تلفن همراه، می توانند حتی بهتر از آن ها دیده شوند. به این ترتیب دوربین سری پیکسل 6 گوگل می تواند خاطرات ماندگار و بی نظیری را برای شما ثبت کند. این فرصت طلایی را از دست ندهید، و منتظر رونمایی این فصل جدید از تلفن های هوشمند در برند گوگل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *