آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور سال 2021

اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور

امروز می خواهیم در رابطه با بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور سال 2021 صحبت کنیم. همان طور که ممکن است بدانید هرسال بازی های زیادی برای دستگاه های اپل طراحی می شود، و طبق گفته ها هرسال به بهترین بازی ها جوایز نفیس داده می شود. امسال هم طبق قوانین هر سال این اتفاق می افتد، شاید از خود بپرسید این جایزه ها شامل چه چیزهایی هستند؟ شامل آیفون، اپل واچ، آیپد و… اگر دوست دارید که بیشتر درباره ی اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

Toca Life World

Toca Life World برنامه های کودکان مورد علاقه Toca Boca را در یک دنیای عظیم ترکیب می کند. فرقی نمی‌کند در یک مزرعه‌ای شلوغ باشد، یا آرایشگاه‌های شلوغ، یا کلاس‌های علمی، این محیط‌ها چیزی بیش از زمین‌های بازی مجازی هستند، آن‌ها مکانی را برای کودکان به وجود می آورند تا داستان‌های خود را بسازند، اسرار خود را کشف کنند و خود واقعی شان را بیان کنند.

اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور

Toca Boca

Toca Boca یک استودیوی توسعه اپلیکیشن سوئدی است که بر برنامه های کاربردی مناسب برای کودکان، برای تبلت ها و گوشی های هوشمند تمرکز دارد. طبق وب سایت این شرکت، “ما اسباب بازی ها و بازی های دیجیتالی می سازیم که به تحریک تخیل کمک می کنند.”

توکا بوکا از واحد تحقیق و توسعه Bonnier تاسیس شد. این استودیو در 18 جولای 2005 شروع به کار کرد و اولین برنامه آن در مارس 2011 منتشر شد. اکثر برنامه های کاربردی توکا بوکا اسباب بازی های دیجیتال هستند. نام توکا بوکا از کلمه اسپانیایی ترجمه شده است. هم چنین به دلیل سادگی و بازی با کلمات انتخاب شده است.

Wild Rift

این جزو اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور به شمار می آید. League of Legends: Wild Rift (مخفف LoL: WR یا به سادگی Wild Rift) یک بازی موبایلی چند نفره است که توسط Riot Games برای اندروید و iOS ساخته و منتشر شده است. این بازی رایگان یک نسخه اصلاح شده از بازی PC League of Legends است.

همانطور که در League of Legends، بازیکنان یک شخصیت (“قهرمان”) با توانایی های منحصر به فرد را کنترل می کنند و با تیمی از بازیکنان یا واحدهای کنترل شده با هوش مصنوعی مبارزه می کنند، با هدف از بین بردن “نکسوس” تیم مقابل. هر مسابقه League of Legends: Wild Rift مجزا است و همه قهرمانان نسبتا ضعیف شروع می‌کنند، اما با جمع‌آوری آیتم‌ها و تجربه در طول بازی، قدرت خود را افزایش می‌دهند. قهرمانان تحت تأثیر ژانرهای مختلفی از جمله فانتزی بالا، استیم پانک و ترسناک لاوکرافت هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی هواوی p50 pro

LumaFusion

LumaFusion یک ویرایشگر ویدیوی چند مسیری قدرتمند است که توسط خبرنگاران تلفن همراه، فیلمسازان و تولیدکنندگان حرفه ای ویدیو برای گفتن داستان های ویدیویی جذاب استفاده می شود. همچنین از اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور نیز به شمار می رود.

LumaFusion یک ویرایشگر ویدیوی چند مسیری قدرتمند است که توسط روزنامه‌نگاران تلفن همراه، فیلمسازان و تولیدکنندگان حرفه‌ای ویدیو برای گفتن داستان‌های ویدیویی جذاب استفاده می‌شود. اگر تهیه‌کننده، روزنامه‌نگار یا فیلم‌ساز حرفه‌ای یا مشتاق هستید، اگر داستان ویدیویی دارید که می‌خواهید گفته شود، اگر می‌خواهید از آخرین فناوری برای آیفون و آی‌پد استفاده کنید. LumaFusion بهترین برنامه ویرایش و جلوه های ویدیویی حرفه ای برای شما است.

MARVEL Future Revolution

در پایان ماه گذشته، فاش شد که Marvel Future Revolution در تاریخ 25 آگوست بر روی تلفن همراه خواهد آمد. آن روز، امروز است، و بنابراین آخرین بازی RPG رایگان مارول بالاخره برای اندروید و iOS در دسترس است. تقریباً مانند آنچه که Genshin Impact، NieR Re[in]carnation، و Sky: Children of the Light سطح کیفیت بازی‌های موبایل را بالا بردند، Marvel Future Revolution یک نسخه بسیار کارآمد است، حداقل تا آنجا که ارائه می‌شود.

Future Revolution

در مرکز این بازی، Future Revolution یک جنگجو است، اگرچه مکانیک های RPG در آن گنجانده شده است، جایی که تمام آن مکانیک های مزاحم آزادانه سر زشت خود را بالا می برند. در نهایت، Marvel Future Revolution شبیه یک بازی AAA به نظر می‌رسد، اما بیشتر شبیه یک بازی زنده موبایلی است که پر از درآمدزایی منزجر کننده است. جالب است بدانید این نیز از اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور به شمار می آید.

این مطلب را هم ببینید
مدل جدید میت بوک 13 هواوی معرفی شد

Fantasian

Fantasian یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی است که در سال ۲۰۲۱ توسط Mistwalker برای دستگاه‌های iOS از طریق سرویس Apple Arcade توسعه و منتشر شده است. این اثر توسط هیرونوبو ساکاگوچی با موسیقی نوبوئو اوماتسو تهیه و نوشته شده است که هر دو بیشتر به خاطر کارهایشان در سری فاینال فانتزی شناخته شده اند. این بازی به دو بخش تقسیم شده است که اولین آن در تاریخ 2 آوریل 2021 در سراسر جهان و قسمت دوم در 13 آگوست منتشر شد.

اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور

Vam the Malevolent

داستان بازی حول محور لئو، مرد جوانی است که پس از ورود به یک جهان جایگزین به نام قلمرو ماشین، دچار فراموشی می شود. شخصیت‌های مختلفی به او می‌پیوندند تا حافظه‌اش را بازیابی کند و کشف کند که او کیست، در حالی که در طول راه با Vam the Malevolent مرموز روبرو می‌شود. این نیز از اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور بوده که بسیار محبوب است.

Carrot Weather

Carrot Weather برنامه هواشناسی سرگرم کننده است که توسط توسعه دهنده برایان مولر به تازگی آخرین نسخه به روز رسانی 5.0 خود را دریافت کرده است که طراحی کاملاً جدید (و بسیار قابل تنظیم تر) را به ارمغان می آورد. این برنامه می تواند به خوبی آب و هوا را پیش بینی کند. جالب است بدانید این نیز از اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور بوده که بسیار جذاب است.

چند سالی است که مولر نسخه Carrot Weather 4.0 را منتشر کرده است، و به‌روزرسانی جدید رنگ تازه‌ای را به برنامه آب و هوا می دهد.

سخن پایانی

این مقاله سعی داشت که بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور را به شما معرفی کند، امیدواریم که از این مقاله استفاده کافی کرده باشید، همان طور که دیدید بازی های محبوبی در سال 2021 طراحی و ساخته شد، که شما می توانید با توجه به روحیات خود یک یا چند تا از آن ها را نصب نمایید، ممنونیم به خاطر وقتی که در اختیار ما قرار دادید.شما می توانید با توجه به نیاز های خود بازی منتخب خود را پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *