اخبار تکنولوژی

تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro معرفی شد

تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و با قیمت ۲۴۷ دلار در چین فروخته می‌شود.

تبلت ایسوس Adolpad 10 Pro

این محصول جدید از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. ایسوس برای این تبلت از چیپ مدیاتک ۸۱۸۳ استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

چیپ مدیاتک ۸۱۸۳ که اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شد، با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری توسعه پیدا کرده و ۸ هسته پردازشی دارد. ۴ هسته این تراشه از نوع Cortex-A73 و ۴ هسته دیگر آن Cortex-A53 هستند. این چیپ همچنین از پردازشگر گافیکی Mali-G72 MP3 بهره می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
منتظر معرفی مک بوک پرو 13 اینچی با کیبورد مجیک باشید

در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED روی پنل پشتی ایسوس Adolpad 10 Pro هستیم. کاربران برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

این تبلت جدید ایسوس ضخامتی برابر ۸.۴ میلی‌متر دارد و وزنش به ۵۴۰ گرم می‌رسد. درون این محصول یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که طبق گفته کمپانی سازنده، تا ۶ ساعت شارژدهی دارد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این دستگاه از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و همچنین پورت USB-C دارد.

پیش فروش این محصول از امروز در چین آغاز شده و با پرداخت ۲۴۷ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *