اخبار تکنولوژی

تبلت matepad paper هواوی با نمایشگر E ink و کامپیوتر matestation x معرفی شدند

تبلت matepad paper هواوی

امروز قصد داریم شما را با تبلت matepad paper هواوی آشنا کنیم. تبلت Huawei MediaPad T3 در آوریل 2017 عرضه شد. این تبلت دارای صفحه نمایش 8.00 اینچی با وضوح 1280×800 پیکسل است. Huawei MediaPad T3 از یک پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز قدرت می گیرد. با 2 گیگابایت رم عرضه می شود. Huawei MediaPad T3 دارای اندروید 7.0 است و از باتری غیر قابل تعویض 4800 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. اگر می خواهید بیشتر با تبلت matepad paper هواوی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این تبلت چیست؟

در مورد دوربین ها، Huawei MediaPad T3 در پشت دارای دوربین 5 مگاپیکسلی است. یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی تعبیه شده است.

تبلت matepad paper هواوی

Huawei MediaPad T3 دارای رابط کاربری EMUI 5.1 مبتنی بر اندروید 7.0 است و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. Huawei MediaPad T3 یک تبلت تک سیم کارته (GSM) است که میکرو سیم کارت را می پذیرد. ابعاد Huawei MediaPad T3 211.07 x 124.65 x 7.95 mm (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن 350.00 گرم است. این تبلت در رنگ‌های خاکستری و طلایی وجود دارد.

گزینه های اتصال در Huawei MediaPad T3 شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، GPS، USB OTG، 3G و 4G است. سنسورهای موجود در تبلت شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ و حسگر مجاور هستند. تبلت matepad paper هواوی ویژگی های منحصر به فردی دارد.

مزایای این تبلت ها چیست؟

واتس اپ یک برنامه پیام رسانی فوری است که از سال 2016 متعلق به فیس بوک است، این برنامه پرکاربردترین برنامه پیام رسان در جهان است به همین دلیل نصب آن بر روی Huawei MediaPad T3 10 بسیار مفید است. در این آموزش ما دستورالعمل هایی را برای نصب و پیکربندی WhatsApp در MediaPad T3 10 در چند دقیقه و در چند مرحله ساده به شما ارائه می دهیم. بر روی تبلت matepad paper هواوی می توان واتساپ را نصب کرد.

بسیاری از مردم تلفن و رایانه دارند، اما گاهی اوقات شما فقط باید صفحه نمایش سوم داشته باشید. یک تبلت خوب بسیاری از کارهایی را که ممکن است با لپ تاپ انجام دهید انجام می دهد، وبگردی، دریافت ایمیل، تماشای فیلم و… اما در بسته ای راحت تر. مطمئناً، می‌توانید با رایانه روی مبل خود بچرخید، اما کار با یک تبلت سبک وزن بسیار آسان‌تر است. و برای بسیاری از افراد، یک تبلت ممکن است تمام کامپیوتری باشد که نیاز دارند یا می خواهند.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد اسپرت اپن بوز رونمایی شد

رایانه های لوحی یک راه بسیار قابل حمل برای کمک به راه اندازی کسب و کار شما ارائه می دهند. متخصصان موبایل که اغلب خود را در جاده ها می بینند، تبلت ها را برای حمل آسان تر و سبک تر و برای اکثر کارهای روزمره کافی می یابند. تبلت خود را سفارشی کنید و قابلیت های آن را با دانلود برنامه های شخص ثالث برای مطابقت با نیازهای کسب و کار خود گسترش دهید.

توان مالی شما چقدر است؟

تبلت ها به طور کلی عملکرد کمتری نسبت به لپ تاپ ها دارند، بنابراین قیمت سخت افزار نیز معمولاً کمتر است. خرده فروش لوازم الکترونیکی Best Buy تبلت ها را با قیمتی کمتر از 70 دلار به فروش می رساند، اگرچه مدل هایی که مشخصات لپ تاپ بیشتری دارند با قیمت 1000 دلار یا بیشتر به فروش می رسند. هزینه کلی مالکیت کمتر از یک لپ تاپ است، که تا حدودی به دلیل هزینه ارزان تر برنامه های شخص ثالث است. بسیاری از برنامه‌هایی که روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شوند، روی تبلت‌ها نیز اجرا می‌شوند — این برنامه‌ها در مقایسه با همتایان دسکتاپ خود می‌توانند به دلار قیمت داشته باشند. تبلت matepad paper هواوی قیمت مناسبی دارد.

تبلت matepad paper هواوی

قابل حمل بودن: تبلت ها بسیار قابل حمل تر از لپ تاپ ها هستند. تجارت جهانی اشاره می کند که اکثر مدل ها کمتر از نیم اینچ ضخامت دارند و کمتر از دو پوند وزن دارند. در این اندازه، آنها به راحتی در کیف های پیام رسان و کیف قرار می گیرند و یک کیف کامپیوتر اضافی را غیر ضروری می کنند. استفاده از تبلت آسان‌تر است، زیرا دستگاه را می‌توان در یک دست نگه داشت و با دست دیگر آن را کار کرد، و از آنجایی که آنها به طور کلی قدرت کمتری نسبت به لپ‌تاپ استاندارد دارند، باتری بسیار طولانی‌تر دوام می‌آورد.

این مطلب را هم ببینید
خمیده‌ ترین مانیتور سامسونگ رونمایی شد

صفحه لمسی این تبلت ها چگونه است؟

رابط کاربری تبلت از طریق لمس کار می کند. انگشت برای ضربه زدن روی صفحه نمایش برای کلیک کردن روی دکمه ها و سایر عناصر رابط کاربری به جای استفاده از ماوس استفاده می شود. حرکات چند انگشتی به کاربر این امکان را می دهد که عملکردهای پیچیده تری مانند بزرگنمایی و کوچکنمایی، کشیدن سریع بین برنامه ها یا بازگشت به صفحه اصلی را انجام دهد. کارشناسان می گویند لمس به کاربر این امکان را می دهد که به روشی شهودی تر حرکت کند. تبلت matepad paper هواوی صفحه نمایش عالی ای دارد.

تبلت ها در فضای کاری کمتر نفوذ می کنند. از آنجایی که تبلت صاف است، می توان آن را مانند یک تکه کاغذ روی میز گذاشت یا در دامان گرفت و به سختی قابل مشاهده است. علاوه بر این، استفاده از صفحه نمایش لمسی، در مقایسه با کلیک کردن و تیک زدن صفحه کلید و ماوس در رایانه شخصی، بی صدا است. توانایی این تبلت برای ادغام با محیط اطراف، آن را به ابزاری عالی برای یادداشت برداری یا مرجع برای جلسات تبدیل می کند و تمرکز اطرافیان شما را کمتر از رایانه شخصی مختل می کند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با تبلت matepad paper هواوی آشنا کنیم. فناوری صفحه لمسی در دستگاه‌هایی، از تلفن‌های همراه گرفته تا فروشگاه‌های سوپرمارکت استفاده می‌شود. در حالی که اجرای یک صفحه نمایش لمسی ممکن است شامل هزینه های اضافی بیش از سایر روش های ورودی باشد، می تواند مزایای قابل توجهی را ارائه دهد. تبلت می تواند کار شما را بسیار ساده تر کند، دوستان عزیزی که می خواهند پول خرج کنند، باید دقت کنند که به میزان مناسب این کار را انجام دهند، این تبلتی که به شما معرفی کردیم بسیار مقرون به صرفه است و کارایی مناسبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *