آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تلفن بیسیم پاناسونیک: نهایت قدرت و کارایی

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک

تلفن بیسیم پاناسونیک: نهایت قدرت و کارایی

خرید تلفن بیسیم پاناسونیک چرا در بین مردم با استقبال بی‌نظیر مواجه شده است؟ ما انسان‌ها با گذشت زمان فناوری‌هایی اختراع کردیم. توسعه دادیم تا زندگی‌مان را به بهترین شیوه‌ی ممکن تغییر دهیم. تکنولوژی‌هایی که به دست انسان‌ها ساخته شده‌اند همیشه در خدمت افزایش کیفیت زندگی بشر بوده اند.

یکی از این ابزار‌هایی که به واسطه فناوری‌های جدید وارد زندگی بشر شد تلفن‌ بیسیم می‌باشند. تلفن‌های بیسیم با امکانات بهتر و ویژه‌ای نسب به تلفن‌های قدیمی در اختیار عموم قرار گرفته است. در بین تولیدکنندگان انبوه تلفن‌های بیسیم، یکی از قدرتمندترین سازنده تلفن بیسیم کمپانی پاناسونیک می‌باشد که توانسته است تمام انتظارات مشتریان خود را برای خرید تلفن بیسیم برآورده سازد.

گوشی تلفن بیسیم برند پاناسونیک از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و می‌توان گفت قطعاً محصولاتی نظیر تلفن پاناسونیک می‌تواند نیازهای خریداران را برطرف سازد. تلفن های بیسیم  پاناسونیک در بازار رقابت در رتبه نخست قرار دارد و این را می‌توان از میزان رضایت خربداران  تلفن های بیسیم پاناسونیک فهمید.

اما سوالاتی که پیش می‌آید این است که  تلفن بیسیم پاناسونیک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کدام یک از مدل‌های تلفن پاناسونیک را بخریم؟ بودجه لازم برای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک چقدر است؟ ما در این مقاله تلاش کرده ایم که به تمامی سوالات شما دوستان عزیز پاسخ بدهیم  و جهت خرید تلفن های بی سیم راهنمایی و انواع مدل تلفن های بیسیم پاناسونیک را مورد نقد و بررسی قرار بدهیم.

 

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک

چرا باید تلفن پاناسونیک بخریم؟

تولیدات شرکت پاناسونیک بخصوص گوشی تلفن بیسیم  همیشه جزو پر فروش ترین و با کیفیت ترین محصولات در جهان چه در بین رقبا چه در بین دیگر محصولات کمپانی پاناسونیک قرار دارد. قابلیت‌ها و امکانات نوین تلفن پاناسونیک باعث موفقیت و پیشتازی این محصول در مقایسه با دیگر رقبا‌‌های آن شده است و باعث استقبال گسترده بازار از گوشی پاناسونیک شده است.

این مطلب را هم ببینید
شارژ اولیه باتری تلفن پاناسونیک چقدر است؟

4 نکته مهمی که در هنگام خرید تلفن بیسیم باید بدانید:

1-  فرکانس تلفن:

یکی از موارد مهمی که باید در هنگام خرید تلفن‌های بیسیم باید به آن توجه داشت. از آنجایی که بیشتر خریداران عادت دارند در هنگام مکالمه عادت به راه رفتن دارند.  این باعث می‌شود که پایه تلفن دور شوند. هنگامی که فاصله بین تلفن و پایه افزایش پیدا می‌کند. شاید با مشکلاتی نظیر قطع و وصل شدن تماس یا حتی قطعی مکالمه مواجه شوید.
در ابتدا فرکانس‌های ‌گوشی برای مدتی 2.5 گیگاهرتز تنظیم بودند. اما با گذشت زمان فرکانس ها بهتر و کارآمد تر شدند و به 1.9 گیگاهرتز تغییر داده شده اند. برد تلفن های بیسم دراین حالت می توانند تا 50 متر در داخل  و داخل و300 متر در فضای بیرونی را ساپورت کند.

2-توجه به پایه‌های تلفن بیسم

پایه‌های گوشی معمولا به صورت پایه و شارژری است که تلفن بیسیم برای شارژ مجدد باتری‌های خود روی آن قرار گرفته شده است. در بسیاری از پایه معمولا دکمه‌هایی برای اتصال یا قطع ارتباط وجود دارد.  وجود این دکمه ها باعث شده است که اگر تلفن در دسترس نبود به تماس های ورودی پاسخ بدهید.

3-مسدود سازی تماس ها یا Call block

در بعضی از موارد مزاحمان تلفنی باعث برهم خوردن آسایش شما می‌‌شوند. یا اینکه ممکن است دوست نداشته باشید تماس‌های تبلیغاتی به تلفن شما متصل شود. به همین دلیل ممکن است ویژگی مسدود کردن تماس ها برای شما مهم باشد.

4-حافظه دفترچه تلفن بیسیم

در حافظه دفترچه تلفن بیسیم می‌توانید شماره تلفن‌هایی که می‌خواهید را ذخیره کنید. یا اینکه چند تماس ورودی در تلفن ذخیره شده است را مشاهده کنید. برخی از تلفن‌های بیسیم دارای محدودیت هستند و بیش از 10 شماره تماس را در  آن ها نمی‌توان ذخیره کرد. ممکن است این مورد باعث آزار شما شود. به همین دلیل بهتر است به این مورد هم توجه ویژه ایی داشته باشید.

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک

برای خرید تلفن های بیسیم پاناسونیک چه بودجه ایی موردنیاز می باشد؟

تنوع در مدلههای مختلفن تلفن پاناسونیک تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است. تلفن‌های بیسیم که از امکانات و قابلیت‌های بیشتری برخوردار هستند نسبت به تلفن‌های بیسیم معمولی قیمت بالاتری دارند، علاوه بر این کیفیت نیز در قیمت تلفن‌ها بی‌تاثیر نیست. همچنین تنوع در تلفن‌های ارزان قیمت پاناسونیک هم بسیار بالا است. قبل از خرید تلفن پاناسونیک ابتدا نیازهای خود را مورد بررسی قرار بدهید.

این مطلب را هم ببینید
محدودیت های VOIP چیست؟

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت پاپاتل از قیمت به روز تلفن‌های بیسیم پاناسونیک مطلع شوید. با توجه به نیازها و بودجه خود تلفن مناسب با معیار‌های خودتان را خریداری کنید. در پایاتل بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک را با بهترین قیمت و کیفیت به ما عزیزان ارائه می‌شود.

معرفی 2 مدل از بهترین مدل‌های تلفن بیسیم دو خط

تلفن بیسیم دوخط KX-TG9541

  • صفحه نمایش ال سی دی (۱٫۸ اینچی) در گوشی
  • صفحه نمایش ۳٫۴ اینچی در بیس
  • فرکانس ۱٫۹ گیگا هرتز
  • رنج فرکانسی از ۱٫۹۲ تا ۱٫۹۳ گیگا هرتز
  • بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0
  •  دارای یک گوشی بیسیم(مدل KX-TG9542 دارای دو گوشی بیسیم)
  •  قابلیت اتصال دو خط تلفن
  •  دارای قابلیت Link-to-Cell
  •  قابلیت رجیستر کردن ۴ گوشی هوشمند

تلفن بیسیم دوخط  KX-TG9582

  • LCD : 1.8 inch, FullDot Monochrome, 103×۶۵ pixels
  • رنگ نور پس زمینه LCD : سفید
  •  صفحه کلید نورانی بر روی گوشی (کهربائی)
  •  صفحه نمایش ۳٫۴ اینچی در بیس
  • دارای کلیدهای شماره گیری بر روی بیس
  •  فرکانس ۱٫۹ گیگا هرتز
  •  بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0
  •  تعداد کانال : ۶۰ کانال

 در این مقاله تلاش کردیم شما عزیزان را در خرید تلفن بیسیم پاناسونیک راهنمایی کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به پایاتل از تمامی محصولات تلفن پاناسونیک دیدن فرمایید و خرید  آسان را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *