آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار پاناسونیک 2024

بهترین های تلفن بیسیم پاناسونیک

بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار پاناسونیک 2024

اگر به خرید یک تلفن بیسیم منشی‌دار فکر می‌کنید یا می‌خواهید از بین برندهای مختلف یکی از بهترین تلفن‌های بیسیم منشی‌دار را خریداری کنید. بهتر است در ابتدا با لیستی از بهترین تلفن‌های بیسیم دارای منشی پاناسونیک آشنا شوید. همچنین با مراجعه به سایت اینترنتی پایاتل انواع گوناگون تلفن پاناسونیک را با هم مقایسه نمایید. در ادامه مقاله به معرفی بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار پاناسونیک 2024 می‌پردازیم.

کمپانی پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای الکترونیکی در جهان است. زیرا آنها همیشه محصولات با کیفیت بالا و امکانات فراوان را ارائه می‌کنند. به همین دلیل چه به دنبال یک تلفن بیسیم درجه یک باشید و یا تنها یک مدل قابل اعتماد کار راه انداز را بخواهید، می‌توانید در لیست محصولات پاناسونیک یک محصول ایده آل را پیدا کنید.

مهمترین معیارهای خرید تلفن بی‌سیم

  • کیفیت صدا
  • استفاده از متریال با کیفیت در ساخت قطعات
  • برد مناسب گوشی از بیس ( پایه) اصلی
  • طراحی زیبا و خاص
  • کاربری آسان
  • خدمات پس از فروش گسترده
  • قیمت معقول و به صرفه

با این حال تنوع محصولات بی‌سیم پاناسونیک بسیار بالاست. بنابراین چطور می‌توان این انتخاب را محدودتر کرد تا کار انتخاب و خرید آسان تر شود و بتوانید بهترین تصمیم را برای رفع نیازهای خود بگیرید؟ در این مقاله  کارشناسان ما سعی کردن تا 10 مدل از بهترین تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک را بررسی کنند.

از بین مدل های مختلف لیستی از بهترین تلفن‌های بی سیم پاناسونیک برای خرید که می‌توانند به خوبی انتظارات مشتریان را برآورده کنند را انتخاب کرده اند. با توجه به توضیحات مختصر داده شده در بالا اکنون به معرفی برخی از بهترین تلفن‌های منشی‌دار بیسیم پاناسونیک در سال 2024 می‌پردازیم.

10 مدل از بهترین تلفن‌های بی‌سیم منشی‌دار پاناسونیک 2024

بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار

بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار پاناسونیک 2024

1. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGJ320EB

این مدل تک گوشی بوده و با قابلیت مسدود کننده تماس های مزاحم طراحی شده است. این گوشی یک طراحی کلاس بالا دارد و این مورد جزو ویژگی‌هایی است که تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGJ320EB را برجسته می‌کند. با قابلیت مسدود کردن تماس‌های مزاحم شما می‌توانید شماره‌های خاص یا گروهی از شماره ها را مسدود کنید. همچنین قابلیت مسدود کردن شماره‌های مخفی را نیز داراست.
تلفن‌های پاناسونیک معمولا از نظر کیفیت صدا عملکرد خوبی دارند و این مدل از نظر وضوح صدا در تماس‌ها امتیاز بسیار بالایی را کسب می‌کند. این گوشی همچنین دارای یک بلندگوی دوبلکس است. بنابراین برای تماس‌های هندزفری عالی است.
مزایای دیگر عبارتند از صفحه نمایش تمام رنگی 1.8 اینچی، منشی تلفنی یکپارچه با زمان ضبط 40 دقیقه و دفترچه تلفن مشترک که همه این مشخصات تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGJ320EB را به یکی از بهترین تلفن‌های بی‌سیم برای خرید تبدیل می‌کند.

2. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGH720EB

گزینه بعدی لیست بهترین تلفن بی‌سیم پاناسونیک، تلفن Panasonic KX-TGH720EB با قابلیت پاسخ‌گویی خودکار و گزینه تقویت کننده صداست که آن را به انتخابی عالی برای افراد کم شنوا تبدیل می‌کند. Panasonic KX-TGH720EB جدیدترین تلفن بی‌سیم پاناسونیک است و به دلیل تولید گوشی‌‌های باکیفیت به شهرت خود ادامه می‌دهد.
با عملکرد عالی صدا، همراه با تقویت کننده صدا که صدای آن را تا 70 درصد بلندتر از سایر تلفن‌ها می‌کند. تضمین می‌کند که همه می‌توانند از مکالمات شفاف لذت ببرند. همچنین دارای طراحی شیک و مدرن بوده و در عین حال استفاده از آن بسیار آسان است. یک منشی تلفنی با زمان ضبط تا 40 دقیقه وجود دارد و حتی دارای تعدادی ویژگی مسدود کردن تماس های مزاحم نیز هست.

3. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGF320E

این مدل با داشتن هر دو نوع گوشی (بی‌سیم و سیم‌دار ) همه چیز دارد. می‌توان از بالاترین ویژگی‌های هر دو نوع تلفن بیسیم و سیم‌دار با داشتن این مدل تلفن پاناسونیک لذت برد KX-TGF320E استفاده کرد. برای کسانی که به داشتن یک تلفن با‌سیم و انعطاف پذیری یک گوشی بی‌سیم علاقه دارند، امکانات هر دو را فراهم می‌نماید.
در این مدل، تلفن سیمی شامل یک منشی تلفنی یکپارچه که قابلیت کنترل از طریق گوشی بی‌سیم را نیز دارد که می‌تواند تا 30 دقیقه پیام را ضبط کند. این مدل همچنین یک بلندگوی هندزفری و صفحه نمایش نیز دارد. KX-TGF320E با قابلیت اتصال تا 6 عدد گوشی بی‌سیم در مجموع و با کیفیت صدای عالی و برد عالی، راه‌حلی نوآورانه است که از خرید آن ناامید نخواهید شد.
سایر ویژگی‌های این مدل که آن را به یکی از بهترین تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک تبدیل می‌کند. سه دکمه شماره‌گیری تک لمسی، مسدود کننده تماس‌های مزاحم است.

این مطلب را هم ببینید
فعال کردن Call Waiting در دستگاه سانترال کم ظرفیت

4. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG6821

یکی دیگر از بهترین تلفن‌های پاناسونیک برای خرید بی شک تلفن بی‌سیم KX-6821 است که ارزش فوق العاده ای برای پولی که می‌پردازید دارد. بنابراین اگر با بودجه‌ای کم می‌خواهید تلفن بیسیم تان را خریداری کنید، این گزینه‌ای عالی است.
درست مانند تمام تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، کیفیت صدا عالی است. زیرا شامل سیستم تصحیح خطا استاندارد است. با قابلیت اتصال 6 عدد گوشی بی‌سیم و همچنین دارای یک ویژگی مسدود کردن تماس است که به شما کمک می‌کند تا شماره‌های مزاحم با شما تماس نگیرند.یک منشی تلفنی با زمان ضبط 30 دقیقه وجود دارد. همچنین شما می‌توانید به پیام‌های ضبط شده در زمان گرفتن تماس‌ها گوش دهید.

بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار

بهترین مدل‌های تلفن بیسیم منشی‌دار پاناسونیک 2024

5. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG3721

گزینه بعدی برای انتخاب خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک میتواند KX-TG3721 باشد. این مدل با دارا بودن حالت شب و همچنین قابلیت ذخیره مخاطبین تا 100 شماره و در صورت شارژ دهی مناسب امکان 10 ساعت مکالمه را فراهم می‌کند. این مدل دارای منشی تلفنی با زمان ضبط 18 دقیقه می‌باشد.
با داشتن بلند گو بر روی پایه صدای شفاف و یکنواخت همانند اکثر تلفن‌های پاناسونیک جهت مکالمه‌ایی لذت بخش را برای شما فراهم می‌نماید. این مدل نیز دارای قابلیت اتصال تا 6 عدد گوشی بی‌سیم می‌باشد.

6. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG6671

مدل بعدی لیست تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671 می‌باشد. که با دارا بودن ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز و داشتن هر دو نوع تلفن سیم‌دار و گوشی بی‌سیم و همچنین امکانات فوق العاده تمامی نیازهای شما برای استفاده از یک تلفن را برطرف می‌سازد. برخی امکانات این مدل شامل قابلیت تنظیم میزان صدای ورودی، دارای قابلیت استفاده دستگاه سیم‌دار در مواقع قطع برق، دارای ۵ دکمه شماره گیر سریع بر روی دستگاه سیم دار، دارای قابلیت مسدود نمودن تماس تا ۲۵۰ شماره دلخواه است.
دارای قابلیت تنظیم صدا در حالت بی‌صدا، قابلیت اضافه نمودن ۶ عدد گوشی بی‌سیم، قابلیت تخصیص زنگ دلخواه برای مخاطب خاص و دلخواه از ویژگی‌های خاص این تلفن است. این گوشی دارای بلند گوهای دیجیتال بر روی گوشی بی‌سیم و تلفن با‌سیم، دارای ۵ زنگ مختلف، دارای دکمه گوشی یاب بر روی پایه دستگاه، دارای گیره کمر بند جهت استفاده بر روی گوشی بی‌سیم می‌باشد. همچین این مدل دارای منشی تلفنی با قابلیت زمان ضبط 18 دقیقه می‌باشد.

7. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGC420

گزینه بعدی برای انتخاب تلفن بی‌سیم به صرفه مدل KX-TGC420 جایی که توجه شرکت پاناسونیک به گوشی تلفن تنها محدود به طراحی شیک و ظاهر کاربر پسند آن نمی‌باشد. بلکه در کیفیت و قابلیت نیز نهایت حوصله را به خرج داده است. این گوشی با فرکانس 1.9 گیگاهرتز همراه با سیستم DECT از تداخل با دیگر گوشی‌های وایرلس جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از امتیازات این گوشی مجهز بودن آن به اسپیکر می‌باشد که کاربر می‌تواند همزمان با مکالمه به دیگر کار‌های خود نیز رسیدگی کند.
ناگفته نماند که این مدل گوشی هنگام قطعی برق نیز قابل استفاده می‌باشد و نیازی به قطع ارتباط و مکالمات خود ندارید. کافیست که گوشی بی‌سیم را روی پایه قرار داده تا انرژی لازم را دریافت کند. ضمن اینکه این گوشی کاربردی با دوعدد باتری نیم قلمی پاناسونیک شارژ شده و 18 ساعت مکالمه و 200 ساعت حالت استندبای را پشتیبانی می‌کند.
گوشی تلفن پاناسونیک مدلKX-TGC420 از مدل‌های کاربردی و خوش ظاهر شرکت پاناسونیک می‌باشد که از یک خط تلفن پشتیبانی می‌کند و با دارا بودن 18 دقیقه زمان ضبط پیغام گزینه ایی مناسب جهت استفاده‌های خانگی و اداری می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
کارت داخلی سانترال پاناسونیک KX-NS5174

8. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-PRS120

انتخاب بعدی میتواند تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-PRS120 باشد. تلفنی که در نگاه اول چیزی شبیه به گوشی موبایل خواهد بود. طراحی بسیار زیبا و حرفه ایی دارد. در حقیقت یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در ساخت این مدل تلفن همین توجه به مسئله ظاهر آن است. البته از نظر امکانات هم چیز کمتری از بقیه‌ی تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک ندارد. حتی در بعضی موارد امکانات آن بسیار بیشتر از بقیه مدل‌های حرفه‌ای پاناسونیک می‌باشد.
یکی از ویژگی‌های تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-PRS120 در نگاه اول خیلی به چشم نمی‌آید و از وجود آن تعجب هم خواهید کرد. داشتن دفترچه تلفن باقابلیت ذخیره ۳۰۰ شماره است. ویژگی که می‌تواند مناسب گروه‌های مختلف مانند کارشناسان فروش شرکت باشد تا شماره مشتریان و همکاران زیادی را ذخیره کنند.
صفحه نمایش این تلفن رنگی است. تمامی اطلاعات و اعداد به حالت جدید و خاص و با المان‌های رنگی نمایش داده می‌شود. از طرفی این تلفن از قابلیت TFT برای صفحات نمایش خود پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تا علاوه بر بهبود کیفیت صفحه، وضوح نمایش هم بهتر شود که این ویژگی منحصر به فردی بوده و فقط در بعضی مدل‌های خاص مانند این دیده می‌شود. این تلفن دارای قابلیت زمان ضبط 38 دقیقه بوده و می توان مانند سایر تلفن های بی سیم پاناسونیک تا 6 عدد گوشی به آن اضافه نمود.

9. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-3821BX

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX یکی از جذاب‌ترین همراه با امکانات فراوان در بین تلفن‌های بی‌سیم شرکت پاناسونیک است. امکاناتی که فقط مربوط به خود گوشی تلفن نمی‌شود. بلکه پایه آن دارای دکمه‌های شماره‌گیر بوده و کاربران به راحتی می‌توانند از آن برای ارتباط و گرفتن شماره استفاده کنند.
حتی ظاهر و ساختاری هم در این مدل به کار رفته باعث حرفه‌ای‌تر شدن آن نسبت به بقیه مدل‌ها شده است. البته یک ویژگی متمایزکننده در این تلفن وجود دارد. اینکه شما می‌توانید گوشی را از هر حالت روی پایه قرار دهید. وقتی گوشی رو به داخل باشد. دکمه‌ها مشخص نبوده که به راحتی با استفاده از دکمه‌های روی گوشی می‌توانید از آن استفاده کنید.
در هر دو حالت قرار دهید، هیچ فرقی نمی‌کند. یکی از قابلیت‌های تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX که در کمتر تلفن بی‌سیم پیدا می‌شود. داشتن همزمان قابلیت‌های کنفرانس و منشی تلفنی است. با قابلیت کنفرانس و با یک خط می‌توانید تمامی تماس‌های گرفته شده را با هم نگه داشته و از این رو همه با هم صحبت کنید. همچنین منشی تلفنی آن دارای قابلیت ذخیره پیام‌ها است. این ویژگی می‌تواند برای آن‌هایی مناسب باشد که در طول روز بیشتر بیرون هستند. از این رو احتمال از دست دادن تماس برای آن‌ها بسیار کم خواهد بود. این مدل دارای قابلیت ضبط به مدت 30 دقیقه می‌باشد.

10. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TG4731

این مدل تلفن جزو  تلفن‌های رده میانی شرکت پاناسونیک بوده و با توجه به امکانات و کیفیت ساختی که دارد. به راحتی می‌توان از آن هم در منزل و هم در اداره استفاده نمود . دارا بودن ظاهری زیبا و حرفه‌ای و همچنین داشتن دکمه‌های مناسب باعث شده تا استفاده از این مدل برای اکثر کاربران راحت باشد.
داشتن دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 50 عدد شماره همچنین قابلیت کنفرانس و اسپیکر بسیار قوی و با کیفیت باعث گردیده این مدل در زمره تلفن‌های مورد علاقه شرکت ها بوده باشد. مانند دیگر محصولات بی‌سیم پاناسونیک امکان اضافه کردن 6 عدد گوشی در این مدل نیز موجود می‌باشد.

خرید بهترین مدل‌های تلفن بیسیم  منشی‌دار پاناسونیک 2024

اگر به دنبال خرید تلفن بیسیم منشی دار هستید. می‌توانید با مراجعه به پلتفرم آنلاین پایاتل اقدام به خرید تلفن در مدل‌های گوناگون نمایید. توجه داشته باشید هنگام خرید نیازهای خود را بررسی نمایید. در این صورت بهترین انتخاب هنگام دریافت قیمت تلفن بیسیم را خواهید داشت. همچنین کارشناسان ما آمادگی پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان در خصوص خرید گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *