اخبار تکنولوژی

توییتر قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو ها را به صورت محدود فعال کرد.

قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر

امروز قصد داریم شما را با قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر آشنا کنیم. گاهی اوقات، افزودن جلوه های بصری ویژه می تواند ویدیوی شما را به سطح جدیدی برساند. حتی بدون عارضه‌ترین افکت‌ها بر اساس تغییر سرعت پخش، فوروارد سریع و حرکت آهسته (یا Slow-Mo) می‌توانند یک کلیپ را بسیار جذاب‌تر کنند. به عنوان مثال، افزایش سرعت بخشی از ویدیوی شما می تواند یک جلوه کمدی ایجاد کند، در حالی که حرکت آهسته اغلب برای ایجاد حس “ریلکس کردن” به بینندگان استفاده می شود. اگر می خواهید بیشتر با قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

آیا می توان سرعت ویدیو را تغییر داد؟

بر اساس توییتی که توسط حساب پشتیبانی این شرکت منتشر شده است، توییتر در حال آزمایش سرعت پخش ویدیوها و یادداشت های صوتی است. برخی از کاربران گزینه های مختلفی را در اندروید و مرورگرهای وب با سرعت های مختلف در پلتفرم موجود می بینند. به نظر می رسد که گزینه توییتر برای سرعت پخش در سمت راست بالای ویدیوها قرار دارد که با کلیک کردن روی نماد تنظیمات می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. سرعت را می توان تا 0.25x یا سرعت تا 2x تنظیم کرد.

قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر

از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در حالت تست است، بنابراین هنوز برای همه کاربران از جمله کاربران iPhone و iPad در دسترس نخواهد بود. اما همانطور که در پلتفرم‌های دیگری مانند نتفلیکس و یوتیوب دیده می‌شود که از ویژگی سرعت پخش برخوردار هستند، این یک گام به جلو برای دسترسی است.

توییتر همچنین در حال آزمایش دکمه downvote است که در سطح جهانی در حال آزمایش است. این دکمه فقط در پاسخ ها یافت می شود، نه در خود پست ها. قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر می تواند بسیار خواهان داشته باشد.

قوانین ویدیوهای توییتر

ویژگی ویدیویی توییتر یکی از محبوب ترین عملکردهای آن است. کاربران می‌توانند هر ویدیویی را که جالب می‌دانند پخش، آپلود و بازتوییت کنند و این امر باعث می‌شود ویدیوهای کاربران به راحتی در فضای مجازی منتشر شوند. در عین حال، همیشه قرار نیست که بخواهید کل ویدیو را تماشا کنید. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نحوه ارسال سریع یک ویدیو در توییتر آورده شده است.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید پاوربانک

آیا می دانستید که حداکثر حجم فایل برای یک ویدیوی توییتر 512 مگابایت است، در حالی که حداکثر طولی که توییتر برای یک ویدیو اجازه می دهد دو دقیقه و 20 ثانیه است؟ این زمان کافی برای آپلود یک ویدیوی خوب با ارزش سرگرمی قابل توجه است. اگر می‌خواهید درباره ارسال ویدیوهای توییتر با کیفیت بالا بیشتر بدانید، در اینجا قوانینی وجود دارد که باید هنگام آپلود ویدیو در توییتر به خاطر بسپارید. قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر بسیار ساده است.

صرف نظر از طول، ویدیوها در توییتر به طور خودکار پخش می شوند. اما اگر حوصله کمتری دارید، راهی برای نادیده گرفتن قسمت هایی که خسته کننده می شوید وجود دارد.

چگونه یک ویدیوی توییتر را روی گوشی خود به سرعت به جلو بفرستید

ارسال سریع یک ویدیو در توییتر آسان است. هنگامی که ویدیو در حال پخش است، به سادگی روی سمت راست صفحه گوشی خود دوبار ضربه بزنید تا توییتر سرعت ویدیو را پنج ثانیه افزایش دهد. برای بار سوم روی آن ضربه بزنید و سرعت ویدیو 10 ثانیه افزایش می یابد. بار چهارم، 15 ثانیه; پنجم، 20 ثانیه، و غیره.

اگر می خواهید ویدیو را معکوس کنید، مراحل مشابه را دنبال کنید. اما این بار به جای آن روی سمت چپ صفحه دوبار ضربه بزنید. از طرف دیگر، اگر از قبل می‌دانید که می‌خواهید کدام قسمت از ویدیو را تماشا کنید، به پایین صفحه خود بروید و به سادگی نوار را به جلو و عقب بکشید. اگر واقعاً ویدیویی را که به تازگی در جدول زمانی خود تماشا کرده اید دوست داشتید، همیشه می توانید آن را نیز ذخیره کنید. قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر بسیار خاص است.

ارسال سریع یک ویدیو در توییتر بسیار آسان است. البته به یاد داشته باشید که این روش فقط روی دستگاه تلفن همراه شما کار می کند. اگر از توییتر از طریق دسکتاپ استفاده می کنید، فقط می توانید نوار پخش را روی یک ویدیو بکشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی انویدیا GH100

چگونه می توان این ویژگی را فعال کرد؟

اخیراً شاهد انتشار ویدیوهای زیادی در توییتر هستیم. چه ویدیوهای زیبای سگ باشد یا یک بحث جدی در مورد یک موضوع بحث برانگیز، شما همچنین دوست دارید بارها و بارها آن را تماشا کنید تا زمانی که از آن ویدیو خسته شدید. با این حال، این برنامه به شما اجازه دانلود ویدیو از پلتفرم خود را نمی دهد. این در درجه اول به دلیل قوانین کپی رایت پلت فرم است. با این حال، اگر راهی برای دانلود این ویدیوها بدون دردسر زیاد وجود داشته باشد، چه؟ در این مقاله قصد داریم راه آسان دانلود ویدیو از توییتر را به شما نشان دهیم. بنابراین، بدون اتلاف وقت، بیایید نحوه بارگیری ویدیوهای توییتر را در تلفن همراه یا رایانه خود شروع کنیم. قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر بسیار جذاب است.

قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر

می توانید به راحتی ویدیوها را از توییتر بر روی دسکتاپ خود دانلود کنید. دو وب سایت وجود دارند که کل فرآیند دانلود ویدیو در توییتر را بسیار ساده می کنند. اینها SaveTweetVid یا Twitter Video Downloader هستند. شما به سادگی می توانید به این وب سایت ها بروید و فیلم های مورد علاقه خود را از توییتر دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر آشنا کنیم. توییتر را باز کنید و ویدیویی را که می خواهید دانلود کنید جستجو کنید. اکنون لینک مستقیم توییتی که حاوی ویدیوی مورد نظر برای دانلود است را کپی کنید. به وب سایت Save Tweet Vid یا Twitter Video Downloader بروید. لینک را در آنجا قرار دهید و روی دانلود کلیک کنید. هر دو وب سایت کیفیت دانلود متفاوتی را ارائه می دهند. می توانید با توجه به نیاز خود کیفیت فیلم را انتخاب کنید و بر روی دکمه دانلود که دقیقا در کنار حجم فایل قرار دارد کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *