اخبار تکنولوژی, تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

رونمایی کمپانی هواوی از کامپیوتر All-in-One xبا یک نمایشگر غول پیکر

All-in-One x

کمپانی هواوی به دنبال حضور بیشترش در صحنه تکنولوژی است و این بار بعد از گوشی های هوشمند پا به دنیای کامپیوتر گذاشته است  این شرکت در یک رویداد خبری از کیس کامپیوتر دسکتاپی کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس رونمایی کرد. این کیس به پردازنده AMD Ryzen مجهز است.

امسال هواوی از نظر معرفی گوشی‌های هوشمند کم سر و صدا بوده است، بنابراین تلاش می‌کند در عرصه های دیگر با عرضه سایر محصولاتی خاص در بازارهای مختلف همچنان سر زبان‌ها باشد. در این راستا این شرکت کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس با نمایشگر ۲۸ اینچی +۴K و پردازنده AMD Ryzen، سه اسپیکر و قیمت ۱۵۰۰ دلاری به بازار معرفی کرد.

کامپیوتر هواوی از نظر دیوایس بسیار جذاب و درخشان است. این کامپیوتر همه کاره است و چیزی که آن را خاص کرده است نمایشگر بزرگش است هواوی میت استیشن ایکس به یک نمایشگری با رزولوشن شگفت انگیز +۴K مجهز است، از پردازنده و کارت گرافیک AMD قدرت می‌گیرد و قیمتی فراتر از ۱۵۰۰ دلار دارد.

کامپیوتر  All in one x (آل این وان  Huawei MateStation x)

ظاهر کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس

شبیه به مانیتور  MateView کمپانی هواوی است. این کامپیوتر به مانیتور مشابه ۲۸.۲ اینچی +۴K (به عبارتی دیگر ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) با نسبت ابعاد ۳ به ۲، اما نسبت تصویر به بدنه کمتر ۹۲ درصدی با پشتیبانی از لمس ۱۰ نقطه‌ای مجهز شده است. از دیگر مشخصات فنی نمایشگر آل این وان هواوی می‌توان به پوشش ۹۸ درصدی از فضای رنگی P3 و ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB، گواهی TUV Rheinland Low Blue Light و Flicker-Free اشاره کرد. پایه هواوی میت استیشن ایکس عریض‌تر از پایه نمایشگر هواوی میت ویوو است و اسپیکر کل این ارتفاع را اشغال نکرده است. این نمایشگر شگفت انگیز همچنین با یک انگشت به طرف عقب خم می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی ماکروسافت از کوپایلت پلاس سرفیس لپ تاپ

کامپیوتر All-in-One هواوی میت استیشن ایکس

در قلب تپنده این دیوایس پردازنده AMD Ryzen 5 5600H با کارت گرافیک Radeon حضور دارند. البته نسخه دیگر آن با پردازنده قوی‌تر AMD Ryzen 5700H نیز عرضه خواهد شد. هواوی این دیوایس را با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 (دو رم ۸ گیگ) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD عرضه کرده است.

تجهیزات داخل کامپیوتر  All in one x

چهار میکروفون روی بدنه این کامپیوتر قرار داده شده که می‌تواند صدای کاربر را از فاصله ۵ متری دریافت کند. سه اسپیکر Devialet که شامل ۲ اسپیکر فول رنج ۵ وات و یک ساب ووفر ۱۰ وات می‌شود، صدای قابل قبولی را ارآئه می‌کند. یک وبکم ۱ مگاپیکسلی ۷۲۰p HD نیز برای مکالمات ویدیویی روی آن تعبیه شده است. در واقع این فناوری هواوی از نسل کامپیوترهایی که تاکنون به بازار آمده اند همه چیز تمام است.

این مطلب را هم ببینید
نحوه برطرف کردن خطاهای مربوط به به‌روزرسانی در ویندوز ۱۰

در بخش ارتباطی، دو درگاه USB-C‌ با توان خروجی ۱۰ وات، دو درگاه USB-A، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و جک هدفون در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. به همراه این آل این وان کیبورد Huawei Wireless Keyboard با حسگر اثر انگشت نیز عرضه خواهد شد. اسکنر این کیبورد در داخل دکمه پاور قرار گرفته است. ضمن اینکه ماوس بی‌سیم Huawei Bluetooth Mouse AF30 را نیز می‌توانید به همراه آن داشته باشید.

کامپیوتر  All in one x ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کند، اما  به شکل کاملاً رایگان به ویندوز 11 نیز ارتقا پیدا می کند. هواوی ده‌ها قابلیت را نیز در این کامپیوتر آل این وان پیاده سازی کرده که به جذابیت آن می افزاید. این کامپیوتر می‌تواند با گوشی یا تبلت هواوی قابلیت چند نمایشگری را ارائه کند. یک حالت آینه‌ای می‌تواند نمایشگر تبلت هواوی را روی نمایشگر این کامپیوتر به نمایش بگذارد. با یک حالت اشتراک‌گذاری آسان می‌توانید بین دستگاه‌های هواوی به راحتی فایل جابجا کنید و به راحتی کار کنید. علاوه بر این از حالت همسان سازی آسان با هدفون‌های سازگار هواوی نیز برخوردار است.

قیمت هواوی میت استیشن ایکس

قیمت پایه این مدل با پردازنده Ryzen 5 حدود ۱۵۵۰ دلار تخمین زده شده است. ضمن اینکه هواوی آل این وان جدیدش را در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *