اخبار تکنولوژی

سامسونگ از مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

سامسونگ یکی از مطرح ترین برندهای جهان است که بی شک در هر گوشه کناری طرفداران خودش را دارد. این برند پرمخاطب، مدتی پیش با طراحی و معرفی مدل گلف ساعت گلکسی مورد توجه عده زیادی قرار گرفت. و امروزه شاهد یک رونمایی دیگر از ساعت های سامسونگ هستیم که به نام مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4  شهرت پیدا کرده است.

بررسی مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

اگر به خاطر داشته باشید، حدود دو ماه شاهد یک نسخه عالی از گلکسی گلف 4 بودیم، و هم اکنون سامسونگ طراحی بی نظیر و شگفت انگیز دیگری از این نسخه را رونمایی کرد. البته لازم است بدانید که هنوز تصاویر دقیق و مشهودی از این طراحی برای کاربران منتشر نشده است و تنها شاهد رونمایی آن بودیم که واقعا جذاب بود. البته به گفته کمپانی سامسونگ طراحی ساعت های فوق العاده جذاب و پرطرفدار گلف، نتیجه همکاری این شرکت با کمپانی گلف است. به همین دلیل است که نام دو شرکت به روی این محصول گذاشته شده است و می درخشد.  اصولا خیلی کم پیش می آید که بتوانیم شاهد یک چنین سوپرایز ایده آلی از برندهای مطرح جهان باشیم، ولی خوشبختانه چندین ماه است که سامسونگ و گلف، توانسته اند بار دیگر ذوق مخاطبین را به وجد آورند.

سامسونگ به تازگی با منتشر کردن و طراحی انواع محصولات بی نظیر اعم از تب ها، گوشی و اکنون ساعت فوق العاده جذاب گلف، توانسته به عنوان یکی از پررنگ ترین برندهای عرصه بازار تبدیل شود. این برند مدتی است که با روح و روان مخاطبین به طرز عجیبی با ارائه بی نظیرترین محصولات بازی می کند و آن ها را تا زمان ارائه منتظر می گذارد. ولی نگران نباشید بر خلاف محصولات دیگر سامسونگ که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن ها مشخص نشده است و مخاطبین همچنان باید صبر کنند، برای مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4 فوق العاده بی بدیل، تاریخ عرضه مشخص شده، که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

طراحی ظاهر مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

مطمئن باشید که زمانی که راجع به مشخصات این ساعت صحبت شود، قطعا ضربان قلب شما به تپش خواهد افتاد و به قول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن. پس فکر کنید وقتی که زمان عرضه ان برسد و بتوانید این ساعت را در دستان خود بگیرید، و جعبه گشایی آن را انجام دهید، چه احساس وصف نشدنی خواهید داشت. در ابتدا باید شما را با یک کیف چرمی سوپرایز کنم که در یک کیفیت چرم درجه یک، بسیار زیبا و کلاسیک و لاکچری طراحی شده است و نشان توپ گلف PXG به روی آن مانند یک الماس گران بها می درخشد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین هدفون های موسیقی از نگاه مجله فوربز در سال 2019

همچنان زمانی که این کیف چرمی باز شود، با دیدن دو بند اختصاصی و سه واچ فیس برند PXG ضربان قلبتان تندتر خواهد شد و قطعا این لحظه توصیف شدنی نیست. کیف پول چرمی 100 درصد از پوست گاو با نشان توپ PXG از فولاد ضد زنگ فوق العاده ماندگار و درخشان که دیگر نمی توان کلمه ای را برای وصف زیبایی و جذابیت آن به کار برد. همچنین یک برند سیلیکونی در آن قرار داده شده است، که در زمانی که دوست دارید استایل خود را از کلاسیک و لاکچری به راحتی تبدیل کنید، می توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

اکنون دیگر وقت آن رسیده است که راجع به مشخصات فوق العاده مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4 صحبت کنیم. این ساعت هوشمند جذاب، از یک برنامه کاربردی و مهم برخوردار است که به نام Smart caddy طراحی شده است و ویژگی های مهمی از جمله اندازه گیری دقیق فاصله، راهنمایی بیش از 40 هزار زمین گلف در سراسر دنیا، تجربه یک بازی هوشمند و خلاقانه و تکرارنشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین می توانید واچ فیس های آن را از روی بارکدی که برای آن قرار داده شده است، بارگیری کرد. نکته جذاب این ماجرا این جا است که این واچ فیس در دو سایز 40 میلی متر در رنگ نقره ای لاکچری و 44 میلی متر با رنگ مشکلی جذاب برای شما در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
هزینه لغو سفر برای مسافران اسنپ به صورت آزمایشی فعال شد.

مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

زمان عرضه مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

امروزه سوال اینکه چه زمانی برای عرضه دقیق مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4 تعیین شده است، به یکی از پرتکرارترین سوال های گوگل تبدیل شده است. مژده من برای شما این است که تنها 1 روز تا زمان عرضه این ساعت هوشمند و فوق العاده فاصله دارید. زیرا سامسونگ به مخاطبین قل داده است تا در 11 نوامبر یا همان 20 آبان 1400 در کره جنوبی این مدل طراحی شده با همکاری شرکت گلف را عرضه کند. پس از فردا این ساعت در دسترس همه مخاطبین عزیز خواهد بود و می توانید ذوق در دست گرفتن آن را به زودی تجربه کنید.

قیمت مدل PXG Golf Edition گلکسی واچ 4

قطعا از چنین محصول منحصر به فردی اختصاصی با مشهورترین برند جهان نمی توان توقع یک هزینه و قیمت ارزان را داشت. اگر دوست دارید که بی نظیر و خاص ترین ساعت دنیا را داشته باشید، پس یقینا باید کمی دست به جیب شوید. به این ترتیب برای این ساعت چشمگیر و جذاب، در اندازه 40 میلی متر قیمتی حدود 505 دلار در نظر گرفته شده است و برای مدل 44 میلی متری آن باید قیمت 530 دلار را پرداخت کنید. به نظر من هر هزینه ای که برای این ساعت در نظر گرفته شود، باز هم ارزش خریدن را دارد. پس بهتر است که خودتان را آماده کنید تا خاص ترین ساعت دنیا را بخرید و مانند یک الماس در همه جا اعم از مهمانی، محیط کار، ورزش و .. بدرخشید.

نتیجه گیری

از نظر من کمپانی سامسونگ از همان ابتدا تنها برای سوپرایز کردن خاطبین با بی نظیرترین محصولات روز دنیا شروع به کار کرده است. اینکه هر لحظه بتوان نبض بازار فناوری را به صدا در آورد، کار هر کسی نیست ولی سامسونگ همیشه این کار را کرده است. پس بهتر است خودتان را برای زمان عرضه PXG Golf Edition گلکسی واچ 4 آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *