آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

شادوبن اینستاگرام چیست وچگونه از آن خارج شویم؟

شادوبن اینستاگرام

یکی از نرم افزارهای محبوب همه مردم دنیا در تمام سنین، بی شک اپلیکیشن اینستاگرام است که هر لحظه با قابلیت های فوق العاده ای که ارائه می دهد، در حال سوپرایز کردن مخاطبین می باشد. قابلیت شادوبن یک ترفند در این شبکه مجازی است که برای راحتی کاربران طراحی شده است. در واقع شادوبن اینستاگرام باعث حفظ امنیت و آسایش کاربران می شود. در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

شادوبن اینستاگرام

از آنجایی که افراد مزاحم در تمام شبکه های مجازی وجود دارند، برای آنکه بتوان جلوی مزاحمت آن ها را گرفت، باید یک ترفند عالی در اینستاگرام را پیاده کرد. شاید این برای شما عجیب باشد زیرا هنوز عده زیادی از افراد با این ترفند در پلتفرم اینستاگرام آشنایی ندارند. پس خودتان را برای یک شگفتی تازه در این نرم افزار آماده کنید. شادوبن در اصل یک طراحی خاص در اینستاگرام است که باعث ایجاد محدودیت برای کاربران و بازدیدکنندگان می شود.

در اصل راه اندازی این بخش شامل نکات مهمی می باشد که اگر آن ها مورد توجه قرار بگیرد، به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این ویژگی خاص علاوه بر محدودیت هایی که دارد، ویژگی های منفی را نیز در این برنامه ایجاد می کند. از جمله ویژگی های منفی می توان به این اشاره کرد که پیج شما برای برخی از دنبال کننده هایتان ارسال نخواهد شد و بازدید شما کاهش پیدا می کند. البته می توان تا حدودی جلوی این اتفاق را گرفت.

شادوبن اینستاگرام

شادوبن اینستاگرام و کاهش بازدید شما

اکثر پیج هایی که در این شبکه اجتماعی فعالیت بالایی دارند، ممکن است دچار شادوبن اینستاگرام شوند. متاسفانه عده ای متوجه نمی شوند که در دسته این گروه قرار گرفته اند. به این ترتیب برای مدتی پست های آن ها به اکسپلور راه پیدا نکرده و هشتگ های آن ها دیده نمی شود. در کمال ناباوری کاربرانی که از طریق هشتگ شما را دنبال می کردند، دیگر قادر به بازدید از پیج شما نخواهند بود.

با دانستن این موضوع شاید بگویید که پس این قابلیت اصلا خوب نیست ولی در ادامه خواهید دانست که یک حرکت عالی برای پاکسازی پلتفرم های اینستاگرامی به حساب می آید. متاسفانه در این مدت بازدید شما به طرز چشم گیری کاهش پیدا می کند و ممکن است در مدتی با کاهش لایک و کامنت و فالو مواجه شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نصب دستیار هوشمند گوگل روی اندروید

سوالی که در این باره اکثر ادمین های می پرسند، این است که چگونه باید از این حالت خارج شویم. در این رابطه بهتر است بدانید که این یک محدودیت است که به خواسته شما نیست و از طریق خود اینستاگرام به روی پیج شما اعمال می شود.

در اصل این جریمه ای از طرف اینستاگرام برای شما می باشد. متاسفانه این محدودیت در بعضی مواقع آن چنان طولانی می شود که ادمین از پیج خود ناامید شده و می خواهد آن را کنار بگذارد. ولی بهتر است بدانید هرگز نباید دست از تلاش بردارید زیر این حالت همیشه اینطور باقی نمی ماند و می توانید رهایی از شادوبن اینستاگرام را تجربه کنید.

دلیل اعمال کردن شادوبن از طرف اینستاگرام چیست؟

اینجاست که می خواهیم راجع به مزایای عالی شادوبن اینستاگرام صحبت کنیم. همه شما بارها دیده اید که در زمانی که پیج مورد علاقه تان را دنبال می کنید، اشخاصی نیز به شما درخواست فالو کردن می دهند. یا اینکه پیج های فیکی با هشتگ های بی مورد ساخته شده اند که هیچ ارتباطی به پست هایی که منتشر می کنند ندارند، به این ترتیب این حالت ها برای افراد همیشه ناخوشایند است.

پس اینستاگرام این ویژگی را در اپلیکیشن خود اعمال می کند که کاربران راحتی بیشتری داشته باشند. تا حدودی قصد دارد تا جلوی پیج ها، پست ها و هشتگ های فیک و ناشناخته را بگیرد. پس لازم است بدانید که این محدودیت به روی پیچ های فیکی که دارای منبع مشخصی نیستند اعمال می شود.

در اصل شادوبن یک تنبیه برای این افراد است که واقعیتی در پیچ خود منتشر نمی کنند. به این ترتیب اغلب مخاطبینی که به راه اندازی پیج هایی با هشتگ های ناشناخته و بی مورد می کنند، جریمه می شوند تا پست های آنها به اکسپلور راه پیدا نکند و نتوانند در این حیطه پیشرفت کنند. پس این یک شکست برای آن ها محسوب می شود. پس سوالی که در ادامه مخاطبین می پرسند، این است که چطور بفهمیم از شادوبن خارج شویم. در ادامه برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های موتور سواری برای اندروید و آیفون

خارج شدن از شادوبن

برای آنکه مورد محدودیت و جریمه اینستاگرام قرار نگیربد، باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. این نکات به شرح زیر است:

فالو و آنفالو کردن مخاطبین

اغلب افرادی که به دنبال کسب درآمد و راه های جذب فالوئر هستند، دائما به فالو و سپس آنفالو کردن کاربران می پردازند. این کار نباید بیشتر از 30 نفر در ساعت و 800 نفر در روز انجام شود. پس زمانی که این حد بیشتر از تعداد ذکر شده باشد، مورد شادوبن قرار می گیرید.

رعایت محدودیت تعداد لایک، کامنت و دایرکت در ساعت

از آنجایی که شادوبن برای جلوگیری از رفتارهای افراطی ایجاد شده، پیج هایی را که به لایک کردن بیش از اندازه در طول روز می پردازند، مورد این تنبیه قرار می دهد.

استفاده کمتر از 30 هشتگ در یک پست

درست است که هشتگ ها باعث بیشتر دیده شدن پیج شما می شود، ولی محدودیت اینستاگرام استفاده از حداقل 30 هشتگ است. پس زمانی که این موضوع را رعایت نمی کنید مورد شادوبن اینستاگرام قرار می گیرید.

تگ کردن بیش ازاندازه

محدودیت تگ کردن تا 20 نفر می باشد، پس نباید این قانون در اینستاگرام شکسته شود.

استفاده از هشتگ های تکراری

بهتر است که برای جلوگیرخارج شدن از شادوبن دائما هشتگ های خود را عوض کنید و از واژه های جدیدی استفاده کنید.

نتیجه گیری

شادوبن در عین حال هم می تواند باعث کاهش فعالیت شما و هم باعث از راحتی و آسایش کاربران شود. پس نتیحه می گیریم اگر به درستی در پیج خود فعالیت کنید، می توانید از شادوبن خارج شوید و نگرانی را کنار بگذارید. این قابلیت باعث می شود تا افراد استفاده بهتری از اینستاگرام داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *