اخبار تکنولوژی

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرو مکس در پنچمارک ها

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس

امروز قصد داریم شما را با شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس آشنا کنیم. این گوشی در نگاه اول یادآور سری گلکسی نوت است.

از یک طرف با لبه‌های گرد سروکار نداریم و از طرف دیگر باید به وجود جایگاه مختص قلم s Pen هم اشاره کنیم. در پنل پشتی هم دیگر ماژول دوربین برجسته دیده نمی‌شود و ۴ دوربین به طور جداگانه روی این پنل تعبیه شده‌اند.

این گوشی از نمایشگر ۶.۸ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که مبتنی بر رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ و رفرش ریت متغیر تا ۱۲۰ هرتز است.

اگر می خواهید بیشتر با شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.

این گوشی های گلکسی چه ویژگی هایی دارند؟

همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۷۵۰ نیت می‌رسد. بر روی پنل پشتی و جلویی این گوشی شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویتکوس پلاس تعبیه شده که مقاومت این دو بخش را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

همان‌طور که گفتیم، این بار گوشی S22 اولترا فقط از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کند بلکه جایگاه اختصاصی این قلم هم دارد.

سامسونگ اعلام کرده که در این گوشی میزان تأخیر قلم به فقط ۲٫۸ میلی‌ثانیه رسیده و این یعنی نسبت به نسل قبلی تجربه‌ی کاربری بسیار جذاب‌تری ارائه می‌کند.

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس

تمام مدل‌های سری S22 همراه با اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شوند. مطابق معمول، فقط تعداد اندکی از کشورها مانند آمریکا و چین مدل‌های مبتنی بر چیپست اسنپدراگون را دریافت می‌کنند. و کاربران ساکن بیشتر مناطق جهان مدل دارای اگزینوس ۲۲۰۰ را دریافت خواهند کرد.

هر دو چیپست مبتنی بر فناوری ساخت ۴ نانومتری هستند و در زمینه‌ی پردازنده هم از هسته‌های پردازشی مشابه بهره می‌برند.

مهم‌ترین تفاوت‌ آن‌ها پردازنده‌ی گرافیکی است و همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اگزینوس ۲۲۰۰ برای اولین بار از پردازنده‌ی گرافیکی مبتنی بر معماری شرکت AMD استفاده می‌کند.

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس را مشاهده خواهید کرد.

دوربین گوشی های گلکسی چگونه است؟

ماژول دوربین این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری تشکیل شده است.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد زدتی‌ای LiveBuds معرفی شد

در کنار این دوربین‌ها یک سیستم فوکوس خودکار لیزری دیده می‌شود. در حفره‌ی نمایشگر آن هم یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

سامسونگ مدعی شده که در این گوشی با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوشمند، کاربران در محیط‌های تاریک با عکس‌ها و ویدیو‌های بسیار بهتری روبرو می‌شوند.

یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی Auto Framing نام دارد که با استفاده از دوربین اولترا واید می‌تواند فریم عکس را برای قراردادن تعداد نفرات زیاد تنظیم کند.

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس بسیار پررنگ به نظر می رسد.

همان‌طور که انتظار داشتیم، سامسونگ برای این گوشی دو حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی را در نظر گرفته و در کنار آن کاربران می‌توانند از بین مدل‌های مبتنی بر ۱۲۸ تا ۱ ترابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند.

انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که سرعت شارژ آن به ۴۵ وات می‌رسد. البته مانند نسل قبلی، در جعبه‌ی گوشی‌های سری S22 خبری از شارژر نیست و کاربران باید به طور جداگانه شارژر لازم را خریداری کنند.

ارزان‌ترین مدل این گوشی که از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد و گران‌ترین مدل هم با قیمت ۱۵۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. فروش تمام گوشی‌های سری S22 از تاریخ ۶  مارس آغاز خواهد شد.

ویژگی های آیفون 13 پرومکس چیست؟

گوشی‌های هوشمند خانواده آیفون 13 در قالب چهار گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو، آیفون 13‌ و آیفون 13 مینی معرفی شدند.

پرچمداران جدید اپل این بار قدرتمند‌تر از همیشه پا به عرصه رقابت گذاشته اند تا در رقابتی بسیار جذاب، عملکردی بهتر به نسبت پرچمداران اندرویدی به نمایش بگذارد.

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس

از جمله اصلی‌ترین تغییرات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند. در مقایسه با پرچمداران خانواده آیفون 12 می‌توانیم به سنسور‌های دوربین قدرتمند‌تر،. پردازنده فوق العاده با عملکرد بهتر و خیره کننده به نسبت نسل قبلی.، تنوع رنگی بالا، صفحه نمایش به‌مراتب با‌کیفیت‌تراشاره کنیم.

این مطلب را هم ببینید
نسخه گوگل کروم ۹۱ منتشر شد

در این بررسی به‌سراغ آیفون 13 پرو مکس به عنوان گل سرسبد گوشی های هوشمند این خانواده رفته ایم تا ببینیم چه مشخصاتی را با خودش به همراه داشته و به نسبت آیفون 12 پرو مکس چه تغییرات در مشخصات فنی در نظر گرفته شده دارد.

شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس کاملا مشهود است.

طراحی گوشی آیفون 13 پرومکس چگونه است؟

آیفون SE 2020 به عنوان جدید‌ترین گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه این شرکت معرفی شده بود. و در قسمت های کناری برخلاف پرچمداران خانواده آیفون. 11 که فریمی منحنی شکل داشتند.، فریم تخت را با خود به همراه داشت که یادآور طراحی‌های کمی قدیمی تر این شرکت بودند. و حس نوستالژی جذابی را به کاربر منتقل می‌کرد.

برای اولین بار، از این طراحی در گوشی‌های هوشمند خانواده آیفون 12 نیز استفاده شد که با استقبال بسیار چشم‌گیر کاربران همراه شد.

همین امر سبب شد تا پرچمداران خانواده آیفون 13 نیز از این طراحی نوستالژی و جذاب بهره مند شوند. در نگاه اولیه شاید طراحی در نظر گرفته شده برای آیفون 13 پرو مکس تفاوت چندانی با آیفون 12 پرو مکس نداشته باشد، اما اپل توانست با تغییرات هرچند اندک و تنوع رنگی جدید در نظر گرفته شده، ظاهری به مراتب جذاب‌تر و کاربر پسند‌تری را به این پرچمدار هدیه داده است. . شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس کاملا آشکار است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با شکست سنگین گلکسی s22 اولترا از آیفون 13 پرومکس آشنا کنیم. همواره اپل در زمینه متریال در نظر گرفته شده برای گوشی‌های هوشمند خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. آیفون 13 پرو مکس نیز با ساختار فولاد ضد زنگ به همراه شیشه، خود را به عنوان یکی از خوش ساخت‌ترین و با‌کیفیت‌ترین پرچمدار حال و حاضر معرفی کرده است. با توجه به افزایش احتمالی حجم باتری (اپل میزان ظرفیت باتری پرچمدارجدید خود را طبق عادت همیشگی اعلام نکرد) به نسبت نسل قبلی، این گوشی هوشمند وزن سنگین‌تری به نسبت آیفون 12 پرو مکس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *