اخبار تکنولوژی

عدم برگزاری رویداد گوگل I/O به‌صورت استریم آنلاین بخاطر شیوع کرونا

رویداد گوگل I/O به‌صورت استریم آنلاین

شیوع جهانی کرونا ویروس کم کم همه چیز را تحت شعاع خودش قرار می‌دهد. گوگل که چندی پیش اعلام کرده بود رویداد گوگل I/O امسال را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار نمی‌کند، ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای از ملغی شدن کامل این رویداد تکنولوژی خبر داد. بنابراین ،رویداد گوگل I/O به‌صورت استریم آنلاین نیز برگزار نخواهد شد.

رویداد گوگل I/O به‌صورت استریم آنلاین برگزار نمی شود

گوگل در نظر داشت رویداد امسال را بدون حضور علاقه‌مندان و خبرنگاران برگزار کند؛ اما مسئولان برگزاری رویداد به این نتیجه رسیده‌اند که حتی حالت استریم آنلاین نیز لغو شود. در حساب رسمی توییتر گوگل پستی ارسال شده است که توضیحاتی درباره‌ی لغو رویداد گوگل I/O را ارائه می‌دهد:

با درنظرگرفتن سلامتی توسعه‌دهندگان و کارکنان و شهروندان و همچنین پیروی از دستورالعمل‌های دولت، متأسفانه باید بگوییم رویداد گوگل I/O از هیچ طریقی امسال برگزار نمی‌شود.

هرساله، در رویداد گوگل I/O رونمایی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مختلفی را شاهد بودیم. بسیاری از علاقه‌مندان نیز برای آشنایی با دستاوردهای جدید گوگل منتظر برگزاری کنفرانس خبری بودند که متأسفانه حتی حالت آنلاین آن نیز برگزار نمی‌شود.

این مطلب را هم ببینید
هدست گیمینگ HyperX با شارژر بی‌سیم Qi رونمایی شد

برخی از رویدادها مانند GDC و Coachcella به زمان دیگری در سال ۲۰۲۰ موکول شده‌اند؛ اما این موضوع درباره‌ی رویداد گوگل I/O صدق نمی‌کند و برگزاری این رویداد در سال ۲۰۲۰ کاملا لغو شده است؛ البته اتفاقاتی که برای رویداد امسال در نظر گرفته شده بود، در بلاگ رسمی گوگل منتشر خواهد شد.

این فقط رویداد گوگل I/O نیست که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار می‌گیرد. غول موتورهای جستجو هفته پیش اعلام کرد که به احتمال زیاد کنفرانس Cloud Next را با تأخیر برگزار خواهد کرد و این در شرایطی است که کمی قبل‌تر اعلام شده بود که کنفرانس در تاریخ مقرر اما به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

اما در کنار گوگل، اپل هم اعلام کرده که کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2020 (به اختصار WWDC) که همیشه به مدت یک هفته در محیطی نمایشگاهی برگزار می‌شد، امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین فیسبوک و مایکروسافت هم برگزاری کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان بهاره خود را به طور کامل لغو کرده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
برای آیفون چه مقدار حافظه ی داخلی کافی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *