بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War

معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War

با توجه به معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War شما در ابتدا باید یک فضای گرافیکی عالی را در نظر بگیرید. انواع مدل‌سازی‌ها و طراحی‌های محیط بی‌نظیری به زیباترین شکل ممکن در این بازی خود نمایی می کند و این یعنی پیشرفتی قابل قبول در تغییرات یک بازی هیجان انگیز که نمی توان از آن غافل شد.نکته قابل توجهی که وجود دارد بدون شک شاید جلوه‌های بینظیر و جذاب بصری  است که شما به واسطه  تکنولوژی رهگیری پرتو مشاهده می کنید که بخاطر گرافیک Call of Duty: Black Ops Cold War یک فضای خاص گرافیکی را به خود اختصاص داده است.

کیفیت طراحی مراحل بازی چگونه است؟

در مورد این مسأله که به کیفیت طراحی در قسمت  مراحل بازی اشاره می کند شما باید بدانید که تقریبا شما  یک وضعیت سینوسی را برای طراحی مراحل به معرفی بازی  ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War باید در نظر بگیرید که در برخی از مراحل شما بدون هیچگونه ایرادی می توانید قدرت واقعی طراحی این بازی را متوجه شوید. البته خاطر نشان می کنم که تنها 3مرحله در بازی وجود دارد که می تواند به خلاقیت طراحی در مراحل بازی در بخش داستانی Call of Duty: Black Ops Cold War اشاره کند. سعی کنید در مراحل اکشن به دنبال هیچگونه طراحی و خلاقیت خاصی نباشید که ما گشتیم و نبود و شماهم نگردید که نیست و شاید روند تکراری بودن برخی از مراحل بازی شما را کمی خسته و دلزده کند.

این مطلب را هم ببینید
نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B

معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War

تکنولوژی‌های دوال سنس

در معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War شما می توانید از تکنولوژی‌های دوال سنس نیز بهره مند شوید به این دلیل که تریگرهای تطبیق‌پذیر یکی از قابلیت های اصلی دوال سنس را به نمایش می گذارد.

بخش مولتی‌پلیر این بازی را نباید نادیده گرفت که بخوبی می تواند به خسته افراد از این بازی کمک کند چون که محتوای پرباری را ارائه نداده است و شما باید از حالت‌های کلاسیک بازی استفاده کنید و به بازی ادامه دهید. از جمله نکات کلیدی این است که بخش آنلاین این بازی هنوز  بالانس نشده است.

بخش زامبی جذابیتی تکرار نشدنی

بخش زامبی را دربازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War باید یک بخش بی نظیر در نظر گرفت که جذابیت آن بدون تکرار است. این بخش می تواند نبود بازی هایی مانند Left 4 Dead را به سادگی جبران کند. اما در این بخش شما تنها با طراحی نقشه بیشتر رو به رو می شوید که این امر نیز از جمله نقاط ضعف این بازی به شمار می آید. این بازی شاید از لحاظ محتوایی دچار فقر باشد وگرنه از لحاظ طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

این مطلب را هم ببینید
Among Us لقب محبوب ترین بازی 2020 را به خود اختصاص داد

نتیجه گیری معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War

برای بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War بخش داستانی این بازی یکی از بهترین و پرقدرت ترین قسمت های بازی به واسطه نوآوری و خلاقیت این بخش است. تکنولوژی دوال سنس به جذابیت هرچه بیشتر این بازی حقیقتا کمک کرده است. بخش مولتی پلیر آنچنان بخش دلچسبی نیست ونمی توان انتظار بالایی از آن داشت که انتظار می رود با به روزرسانی های محتوایی شاید این مشکل نیز برطرف شود.

اما این بازی یک شوتر نسل نهمی ویژه محسوب می شود که نباید این قابلیت را نادیده گرفت.اما در حالت کلی این بازی ارزش این را دارد که شما چندساعتی را هیجان به خون خود تزریق کنید و مهم تر از همه این بازی در فروشگاه آنلاین پایاتل قیمت آنچنان بالایی ندارد و ارزش خرید خود را ثابت کرده است. توصیه ما این است این مطالب را به دقت مطالعه کنید تا به درستی تصمیم بگیرید که این بازی را تهیه کنید و یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *