اخبار تکنولوژی

معرفی بنکو v80s

بنکو v80s

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی بنکو v80s صحبت کنیم. لاوا در طول سال‌ها برای رقابت با برندهای چینی تلاش کرده است، اما این امر مانع از این نشد که این شرکت محصولاتی را که نیاز کاربر را برآورده می‌کنند، عرضه کند. اما تمرکز اصلی آنها بر روی بخش بودجه متمرکز شده است، جایی که اخیرا بنکو V80 را معرفی کرده است. این گوشی مقرون به صرفه دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ است که وضوح 720×1600 پیکسل را ارائه می دهد. اگر می خواهید بیشتر درباره ی بنکو v80s بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این گوشی

صفحه نمایش دارای بریدگی قطره ای است، دوربین سلفی را در بالا قرار داده و تراکم پیکسلی 270 PPI را تولید می کند. Benco V80 مجهز به چیپست Unisoc SC9863 است که با 4 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 جفت می شود. این گوشی دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از اسلات کارت اختصاصی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

بنکو v80s

 

Lava Benco V80 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو است که از تماس های ویدیویی نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ از طریق پورت microUSB 2.0 پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت در پشت، قفل‌گشایی با چهره، جک هدفون و مادون قرمز اشاره کرد. برخی از تلفن های همراه لاوا ارزان قیمت Lava Z2 Max، Lava BeU و Lava Z61 Pro هستند.

چه چیزی آن ها را منحصربه فرد کرده است؟

آخرین قیمت شناخته شده Lava Benco V80 8499 روپیه بود. این تلفن همراه به زودی در فروشگاه های آنلاین مختلف در هند در دسترس خواهد بود. و شما می توانید بنکو v80s را راحت تهیه کنید.

نمایش، طراحی، امنیت:

Lava Benco V80 دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی HD+ است که از وضوح 720×1600 پیکسل با تراکم پیکسل 270 PPI پشتیبانی می کند. صفحه نمایش یک بریدگی قطره ای دارد که در آن دوربین سلفی دارید. طراحی نسبت تصویر 20:9 تضمین می کند که صفحه نمایش با نسبت صفحه نمایش به بدنه 80 درصد، منطقه دید بزرگ تری را ارائه می دهد. وزن این گوشی در حدود 195 گرم و ضخامت آن 9.4 میلی متر است که آن را کمی حجیم می کند. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارند. برای اهداف امنیتی، Benco V80 دارای حسگر اثر انگشت و قفل چهره در پشت است که از طریق دوربین سلفی کار می کند.

این مطلب را هم ببینید
جعبه گشایی سرفیس لپ تاپ استودیو

عملکرد، ذخیره سازی، دوربین عقب:

لاوا از پردازنده هشت هسته ای Unisoc SC9863 برای تامین انرژی این دستگاه استفاده می کند. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 خارج از جعبه کار می کند. این گوشی دارای یک دوربین پشتی تک 8 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارید که به شما امکان فیلم‌برداری و تماس ویدیویی را می‌دهد. بنکو v80s به عنوان یک گوشی عالی برای شما عمل می کند.

تاریخچه ی گوشی های لاوا چیست؟

لاوا اینترنشنال یک شرکت الکترونیکی جهانی مستقر در هند است که تلفن همراه، کامپیوتر، سخت افزار کامپیوتر و کالاهای مصرفی تولید می کند. این شرکت در سال 2009 به عنوان فرعی از یک شرکت مخابراتی تأسیس شد. این شرکت در نویدا، اوتار پرادش، هند مستقر است و در تعدادی از کشورها در سراسر جهان فعالیت دارد. همین حالا می توانید بنکو v80s را از ما تهیه کنید.

بسیاری از افراد علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت گوشی های هوشمند لاوا هستند. گدازه متعلق به کدام کشور است؟ آیا لاوا یک شرکت هندی است؟ آیا گوشی های لاوا ساخت چین هستند؟ این یک سوال رایج مربوط به گدازه است. در نتیجه، من به سوالات زیادی در مورد شرکت لاوا پاسخ خواهم داد.

Lava International Limited یک شرکت مهم تلفن همراه در هند است که در چندین کشور در سراسر جهان فعالیت دارد. لاوا از زمان آغاز به کار خود در خط مقدم توسعه یک اکوسیستم محکم برای طراحی و تولید دستگاه های تلفن همراه بوده است.

آیا لاوا یک شرکت هندی است؟

بله، لاوا بنکو v80s  یک شرکت هندی است. لاوا اینترنشنال یک شرکت الکترونیکی جهانی مستقر در هند است که تلفن همراه، کامپیوتر، سخت افزار کامپیوتر و کالاهای مصرفی تولید می کند. این شرکت در سال 2009 به عنوان فرعی از یک شرکت مخابراتی تأسیس شد. این شرکت در نویدا، اوتار پرادش، هند مستقر است و در تعدادی از کشورها در سراسر جهان فعالیت دارد.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی از اسپیکر هوشمند Royole با نمایشگر لمسی

بنکو v80s

لاوا اینترنشنال یک شرکت الکترونیک جهانی مستقر در هند است. برای طراحی و توسعه محصول، این شرکت دارای امکانات تحقیق و توسعه داخلی و آزمایش محصول در چین و هند است. این کارخانه گوشی هایی مانند Lava Z25 Iris Pro 30 و اپلیکیشن اندروید Fusion را ساخته است.

بله، Lava International یک شرکت الکترونیکی جهانی است که در هند مستقر است. Lava International Limited یک شرکت مهم تلفن همراه در هند است که در چندین کشور در سراسر جهان فعالیت دارد. بنکو v80s بهترین گوشی ها را در سطح خود عرضه می کند.

لاوا دارای یک شبکه توزیع تک لایه است که این تجارت مستقیماً بیش از 900 توزیع کننده در سراسر هند را مدیریت و کنترل می کند.

آیا لاوا یک تلفن جهانی است؟

بله، لاوا یک گوشی جهانی است. Lava International Limited یک شرکت مهم تلفن همراه در هند است که در چندین کشور در سراسر جهان فعالیت دارد. لاوا از زمان آغاز به کار خود در خط مقدم توسعه یک اکوسیستم محکم برای طراحی و تولید دستگاه های تلفن همراه بوده است.

این شرکت همچنین در بخش راه آهن، که قطارهای باری و قطارهای گلوله ای را اداره می کند و توسط راه آهن هند فهرست شده است، توسعه یافته است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بنکو v80s آشنا کنیم. Lava International، یک ارائه دهنده راه حل تلفن همراه، اسنادی را برای عرضه اولیه عمومی (IPO) (SEBI) در هیئت بورس و اوراق بهادار هند ثبت کرده است. کسب و کار 500 کرور روپیه از طریق انتشار سهام جدید به دست خواهد آورد، در حالی که مروجین و برخی سهامداران فعلی سهام خود را از طریق یک پیشنهاد برای فروش (OFS) می فروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *