مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز 10

بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز 10

هر رایانه‌ای برای در امان ماندن از ویروس‌ها و بدافزارها به یک آنتی‌ویروس مناسب نیاز دارد. آنتی‌ویروس برنامه‌ای است که ویروس‌ها را اسکن نموده، آن‌ها را از کامپیوتر شما حذف کرده و به کامپیوترتان کمک می‌کند سطح عملکرد خود را حفظ نماید. از زمان عرضه ویندوز 10 ، آنتی ویروس های متعددی برای آن عرضه شده است. اگر می خواهید بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز 10 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز 10 کدام اند؟

Panda

آنتی ویروس رایگان Panda، یک آنتی ویروس سبک و مطمئن است که استفاده از آن نیز بسیار راحت است. این آنتی ویروس را به کسانی پیشنهاد می کنیم که مبتدی هستند و دوست ندارند درگیر تنظیمات پیچیده نرم افزارها شوند. برای استفاده کردن از آن تنها کافی است تا برنامه را اجرا کنید، همین.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین میانبرهای کاربردی ویندوز 10

Avira

آنتی ویروس رایگان Avira علاوه بر محافظت از ویندوز در برابر ویروس ها، فضای امنی را هنگام استفاده از مرورگرهایی مانند کروم و فایرفاکس نیز ایجاد کرده و از جرایم اینترنتی مانند فیشینگ و ورود به سایت های نامعتبر جلوگیری می کند. فعالیت های محافظتی آنتی ویروس آویرا در یک فضای ابری (Cloud) اتفاق می افتد، یعنی اکثر آنالیزها و محافظت در برابر بد.

Sophos Home

همان طوری که می دانید فضای اینترنت ممکن است پر از چیزهای ناجوری باشد که برای کودکان مناسب نباشد. والدین با نصب این آنتی ویروس رایگان می توانند از سالم بودن فضای اینترنت برای کودکان خود مطمئن شوند و کاری کنند تا فرزندانشان به وب سایت هایی که مناسب سنشان نیست، دسترسی نداشته باشند. به کمک این آنتی ویروس والدین می توانند فعالیت های فرزندانشان را در فضای اینترنت زیر نظر بگیرند و ورود آن ها به وب سایت های نامناسب را محدود کنند.

این مطلب را هم ببینید
اضافه کردن لینک در جیمیل با کامپیوتر یا گوشی

Kaspersky Security Cloud

این آنتی ویروس علاوه بر اسکن ویروس ها و شناسایی بد افزارها، سیستم را تمیز کرده و همواره از بروز تهدیدات جدید جلوگیری می کند. از قابلیت های دیگر این آنتی ویروس چند منظوره می توان به داشتن VPN، Password manager و جلوگیری از ورود به وب سایت های خطرناک اشاره کرد.

VPN این آنتی ویروس عملکرد بسیار خوبی دارد، سرعت کامپیوتر و لپ تاپ را پایین نمی آورد و محدودیت های ورود به سایت های فیلتر شده را از بین می برد؛ اما متاسفانه برای استفاده از آن باید روزانه از ۲۰۰ مگابایت از حجم اینترنت خود چشم پوشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *