مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های عکاسی پرتره برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های عکاسی پرتره برای اندروید

امروزه نقش دوربین در گوشی های هوشمند بسیار پررنگ تر از گذشته شده است. سازندگان گوشی های هوشمند در تلاش اند تا گوشی هایی با دوربین توانمند ارائه کنند که قادر باشد در نور کم هم تصاویر با کیفیت ثبت کند و ویژگی هایی داشته باشد که اغلب کاربران به دنبالش هستند. تکنولوژی دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند باعث محبوبیت سبک عکاسی پرتره و تصاویری که پس‌زمینه آن‌ها تار هستند شد. اگر شما هم به‌ دنبال گرفتن تصاویر پرتره هستید ، در این بخش شما را با بهترین اپلیکیشن های عکاسی پرتره برای اندروید آشنا خواهیم کرد.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی پرتره برای اندروید را بشناسید

Air Brush

Air Brush در واقع یک نرم‌افزار ادیت عکس است که گزینه‌های خیلی زیادی را برای ادیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در زمینه افکت‌های پرتره این نرم‌افزار یک ابزار تار کردن تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تمامی تصاویر خودتان را روتوش کنید و فقط موضوعات مهم را در مرکز توجه نگه دارید. کاربر با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند ابزار تشخیص لبه و همچنین میزان تاری تصویر را کنترل کند. علاوه بر این، Air Brush تکنولوژی ادیت بلادرنگ را هم در اختیار شما قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند سلفی‌های خودش را حتی قبل از ثبت عکس ادیت نماید.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای یوتیوبی که شما را حرفه ای تر می کند

Snapseed

Snapseed نیز یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ادیت عکس در لیست ما است که به شما امکان ادیت عکس‌های خودتان را با استفاده از گوشی اندرویدی می‌دهد. این نرم‌افزار توسط گوگل ساخته شده است و تقریبا تمامی ابزارهای ادیت عکسی که کاربر ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشد را در خود دارد. Snapseed به شما امکان چرخاندن، تغییر پرسپکتیو، تنظیم وایت بالانس، اعمال فیلتر و خیلی قابلیت‌های دیگر را می‌دهد. همچنین قابلیت Lens Blur این نرم‌افزار یک بوکه‌ی خیلی زیبا به تصاویر شما اضافه می‌کند که برای عکاسی پرتره ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

AfterFocus

در صورتی که به دنبال یک نرم افزار اندروید می‌گردید که بتوانید با استفاده از آن مثل دوربین‌های DSLR تصاویری با پس زمینه تار ایجاد کنید، احتمالا AfterFocus  بهترین گزینه برای شماست. کاربر با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند ناحیه فوکوس را با دقت خیلی بیشتری انتخاب کند تا به تصاویری با ظاهر طبیعی‌تر و حرفه‌ای تر دست یابد. علاوه بر این، AfterFocus از قابلیت انتخاب ناحیه فوکوس هوشمند بهره می‌برد. این قابلیت سوژه را به صورت خودکار انتخاب می‌کند و نیازی نیست این کار را به شکل دستی انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل ویدیو به گیف

Google Camera

در صورتی که قبلا نمی‌دانستید، Google Camera یک نرم‌افزار دوربین اختصاصی برای گوشی‌های Nexus و Pixel است. موضوع جالب در مورد این نرم افزار پرتره اندروید این است که کیفیت تصاویر شما را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد. در مورد افکت‌های حالت پرتره هم این نرم‌افزار یک ابزار Lens Blur دارد که با استفاده از آن می‌توانید افکت تاری پس زمینه را به عکس‌های Close up خودتان اضافه کنید. همچنین Google Camera امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن را هم به شما می‌دهد.

S Pro Camera

این محصول تقریبا یکی از جدیدترین نرم افزار های پرتره اندروید است. این نرم‌افزار خیلی پرطرفدار نیست اما قابلیت‌های کاربردی بسیار زیادی را در خود جای داده است. حالت پرتره یک دوربین هوش مصنوعی بسیار قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که قابلیت تشخیص با استفاده از هوش مصنوعی را دارد. این اپ به صورت خودکار الگوهای چهره‌ی شما را تشخیص خواهد داد و افکت بوکه‌ی مناسب را روی آن اعمال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *