آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش موزیک برای اندروید در سال 2021

بهترین اپلیکیشن های ویرایش موزیک برای اندروید

اگر می خواهید پادکست ایجاد کنید، افکت هایی را به موسیقی متن فیلم مورد علاقه خود اضافه کنید، موسیقی ها برش داده و نویزهای موجود را حذف کنید ویا بسیاری موارد دیگر، به یک ابزار قدرتمند برای ویرایش فایل صوتی نیاز دارید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های ویرایش موزیک برای اندروید را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش موزیک برای اندروید

MP3 Cutter and Ringtone Maker

اولین اپلیکیشنی که در این لیست معرفی می کنیم دارای تعداد نصب بالایی در گوگل پلی بوده و امتیازات قابل توجهی از کاربران خود دریافت کرده است. برنامه MP3 Cutter و Ringtone Maker ، با یک رابط کاربری ساده و آسان به شما این امکان را می دهد که موسیقی را از موقعیت دلخواه برش دهید، چندین موسیقی متن را با هم ترکیب کنید و موسیقی بی نظیری برای خود بسازید.

این برنامه دارای جلوه هایی از جمله محو شدن تدریجی موزیک و بسیاری امکانات دیگر است. پس از اینکه موزیک مورد نظر خود را ویرایش کردید در آخر می توانید آنها را با هر فرمتی که می خواهید ذخیره کنید و آنها را به عنوان آهنگ های زنگ ، زنگ هشدار یا اعلان تنظیم کنید. این برنامه از پسوندهای mp3 ، wav ، ogg ، m4a ، acc و FLAC پشتیبانی می کند.

این مطلب را هم ببینید
روتر وای فای 6 شیائومی با قیمتی پائین معرفی شد

Music Editor: Ringtone maker & MP3 song cutter

اگر به دنبال یک برنامه قدرتمند ویرایش موسیقی شش دانگ هستید، این برنامه برای شما بسیار مناسب است. با اپلیکیشن Music Editor می توانید به راحتی موسیقی های مورد نظرتان را از گوشی خود انتخاب کنید، آن ها را برش دهید،با همدیگر میکس کرده و یک فایل صوتی جدید ایجاد کنید. همچنین می توانید از ویژگی ضبط صدا استفاده کنید تا صدای ضبط شده خود را به موسیقی جدید خود اضافه کنید.

Super Sound: Free Music Editor & MP3 Song Maker

بیایید به یکی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش موسیقی سر بزنیم. این برنامه که بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران در گوگل پلی دانلود و نصب شده است، تاکنون امتیاز قابل توجه 4.8 را از کاربران خود دریافت کرده است. استفاده از این برنامه رایگان بوده و محدودیت زمانی و دسترسی ندارد اما تبلیغات درون برنامه ای برای شما نمایش داده می شود.

از ویژگی های ویژه این برنامه می توان به Multitrack Editing ، Mono to Stereo Converter و Pitch Changer اشاره کرد. با استفاده از Super Sound می توانید به راحتی و به سرعت همه فایل های صوتی خود را ویرایش کنید و موزیک های مورد علاقه خود را با هم ترکیب کنید و نهایتا از موزیک جدید خود خروجی گرفته و در هر شبکه اجتماعی آن را اشتراک گذاری کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه حذف تبلیغات گوگل کروم

AudioLab: Audio Editor Recorder & Ringtone Maker

فرقی نمی کند که پادکست خود را ویرایش می کنید، کتاب صوتی ایجاد می کنید یا موسیقی های جدیدی را با هم میکس و ترکیب می کنید، AudioLab تمام آنچه شما نیاز دارید است. البته بهتر است برای هر یک از این کارها از برنامه های تخصصی مخصوص خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، برنامه های Audio Book ابزارهایی را به شما ارائه می دهند که مخصوص آن منطقه است. با این حال ، AudioLab تمام گزینه های ویرایش صدا را دارد.

رابط کاربری این برنامه بسیار مدرن است و عملکرد بسیار خوبی را در دستگاه های مختلف به ارمغان می آورد. با AudioLab می توانید صداها را برش دهید، جلوه هایی را به آن اضافه کنید، تگ های مخصوص موزیک یا ID3 Tag مربوط به فایل صوتی را ویرایش کنید و نتیجه را با یک پیش نمایش فوری مشاهده کنید و در صورت نیاز فایل نهایی خود را در فرمت های متفاوت ذخیره نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *