مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت ویدیو در کامپیوتر و گوشی

بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت ویدیو

تقویت‌کننده‌های ویدئویی دارای ویژگی‌های زیادی هستند که شامل وضوح بالا، تنظیمات روشنایی، بریدن کلیپ، فیلترهای بسیار، جلوه‌ها و انیمیشن‌های فوق‌العاده‌ای می‌شود. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت ویدیو را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت ویدیو

Adobe Premiere Pro CC

این نرم افزار ویدئوهای شما را به صورت خودکار اصلاح می‌کند و نقص‌ها را می‌پوشاند. علاوه بر این، می‌توانید رنگ ویدئو را تغییر دهید. ابزارهای ویرایشی این برنامه بسیار زیاد و متنوع است. همچنین می‌توانید از این برنامه برای صداگذاری روی ویدئوها استفاده کنید. با استفاده از Adobe Premiere Pro CC می‌توانید لرزش ویدئو را تصحیح کنید، سرعت ویدئو را زیاد یا کم کنید، زمان‌بندی ویدئو را تغییر دهید و وضوح آن را تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های دعا برای اندروید

FonePaw Video Converter Ultimate

استفاده از این برنامه راحت است و سرعت زیادی دارد. همچنین می‌توانید از آن برای افزایش کیفیت ویدیو برای اندروید هم استفاده کنید. به سادگی می‌توانید با این برنامه برای ویدئوها واترمارک بگذارید، زیرنویس جلوه‌های سه‌بعدی قرار دهید، نور، روشنایی، رنگ، کنتراست و… ویدئوها را تغییر دهید. بالا بردن وضوح ویدئو با این برنامه بسیار راحت است و به سادگی می‌توانید ویدئوهای ۴۸۰p را به ویدئوی ۷۲۰p، ۱۰۸۰p یا حتی ۴k تبدیل کنید. این برنامه از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند.

Pinnacle Studio Ultimate

با برنامه Pinnacle Studio Ultimate می‌توانید ویدئوهای باکیفیتی داشته باشید. از این برنامه برای افزایش کیفیت ویدیو در اندروید و گوشی هم می‌توانید استفاده کنید. امکان انتخاب رنگ، برش ویدئو، چرخش آن‌ها و… هم وجود دارد. همچنین می‌توانید از این برنامه برای بالا بردن کیفیت ویدئوها تا اندازه ۴k و HD استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل WEBM به MP4

Inshot

برای افزایش کیفیت فیلم اندروید و… می‌توانید از برنامه Inshot استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید. با Inshot می‌توانید برای ویدئوها زیرنویس و آهنگ بگذارید، آن‌ها را برش دهید، ویدئوها را با هم ادغام کنید، بچرخانید، رنگ‌ها را تغییر دهید، سرعت را کم یا زیاد کنید و… .

Final Cut Pro X

با این برنامه می‌توانید سرعت ویدئو را تغییر دهید، آن را برش دهید، برای آن زیرنویس و آهنگ بگذارید، صدا را تغییر دهید و کیفیت ویدئو را تا ۴K بالا ببرید. این برنامه مخصوص مک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *