آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV100

KX-HDV100 
کمپانی پاناسونیک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید تلفن‌های بی سیم و تحت شبکه می‌باشد. در این مقاله به بررسی تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV100 می‌پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید‌.

مشخصات ظاهری معرفی تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV100

این تلفن یکی از تلفن‌های ساده سری HDV به حساب می‌آید. این تلفن، دارای یک صفحه‌نمایش 2.3 اینچی است. ابعاد تلفن سیپ HDV100 برابر با 167 * 173 * 115 میلی‌متر است. همچنین وزن این تلفن 690 گرم است. کمپانی پاناسونیک این تلفن را تنوع در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه کرده است. با توجه با تنوع رنگ آن، می‌توان در هر دکوراسیون اداری، مورد استفاده قرار گیرد. این تلفن را نیز می‌توان به دیوار متصل کرد که یک ویژگی کارآمد برای مکان‌های اداری می‌باشد. از این تلفن برای برقراری کنفرانس‌های صوتی نیز استفاده می‌شود. برای این کار کافی‌ست کلید CONF را فشار دهید. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای این تلفن برای محیط‌های اداری کوچک و متوسط بسیار مناسب است. طراحی ظاهری این تلفن، بسیار شبیه به تلفن KX-HDV130 می‌باشد.

قابلیت های تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV100

این دستگاه دارای یک اکانت SIP است. با توجه به اینکه محصول از پروتکل سیپ پشتیبانی می‌کند باعث شده است تلفن KX-HDV100 به علاوه مراکز تلفن IP پاناسونیک، در بقیه مراکز از جمله سیسکو و استریکس هم قابل استفاده است. صفحه نمایش این محصول دارای نور پس زمینه  است که همه اطلاعات روی آن، شفاف و واضح  به نمایش گذاشته می‌شود. این تلفن دارای دو کلید قابل برنامه‌ریزی است. می‌توانید شماره‌های داخلی یا خطوط شهری پراستفاده خود را روی این کلیدها ذخیره کنید. تلفن‌های KX-HDV130 و KX-HDV230، از تکنولوژی PoE پشتیبانی می‌کنند. در حالی که در این تلفن این قابلیت وجود ندارد. به همین دلیل برای استفاده از آن، نیاز به آداپتور است. کیفیت صدای تلفن HDV100 در بین بقیه محصولات هم‌رده خود، بی‌نظیر است. روی بدنه این دستگاه یک پورت شبکه با سرعت انتقال 100/10  مگابیت بر ثانیه، می‌بینید.
  همچنین، اکثر پروتکل‌های مورد احتیاج شبکه مثل DHCP، SNTP و QOS نیز به وسیله این تلفن ساپورت می‌شوند. در حافظه این تلفن ۲۷ ملودی وجود دارد که به دلخواه می‌توانید آن‌ها را برای زنگ تلفن خود استفاده کنید. میزان صدا نیز در این تلفن در ۸ سطح قابل تغییر است. که کلید مخصوص آن در انتهای صفحه کلید قرار دارد‌.
این گوشی تقریبا همه امکانات یک تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک از جمله انتقال تماس، هولد تماس و غیره را دارا می‌باشد. می‌توان گفت تلفن پاناسونیک KX-HDV100 یک محصول مقرون به صرفه، باکیفیت و بادوام از کمپانی پاناسونیک محسوب می‌شود.
تلفن سانترال تحت شبکه SIP پاناسونیک KX-HDV100

قابلیت پشتیبانی از یک اکانت SIP

تلفن پاناسونیک KX-HDV100 دارای یک اکانت SIP برای متصل شدن به خطوط شهری است. این تلفن کاملا پروتکل سیپ را ساپورت می‌کند. به همین دلیل، از آن در مراکز تلفن تحت شبکه غیر از پاناسونیک هم می‌توان استفاده کرد.

کلیدهای قابل برنامه‌ریزی تلفن تحت شبکه KX-HDV100 

با استفاده از کلیدهای قابل برنامه‌ریزی که روی این تلفن تعبیه شده است می‌توانید متناسب با نیاز خود، دو شماره داخلی یا خط شهری استفاده خود را روی این کلیدها سیو کنید. در این حالت، فقط با فشار دادن هر کلید، با شماره ذخیره شده می‌توانید تماس سریع برقرار کنید

امکان برقراری کنفرانس 3 طرفه

با استفاده از این قابلیت می‌توانید همزمان با دو خط تلفن جداگانه، به مکالمه بپردازند. با کلید CONF که روی صفحه کلید KX-HDV100 تعبیه شده است می‌توانید سریع به کنفرانس صوتی، دسترسی داشته باشید. قابل ذکر است که کیفیت صدای تلفن در وضعیت کنفرانس در بهترین سطح ممکن قرار دارد.

دفترچه مخاطبین اختصاصی 

در تلفن KX-HDV100 مانند بقیه مدل‌های HDV پاناسونیک، دفترچه مخاطبین اختصاصی وجود دارد. با این قابلیت قادر خواهید بود تا حداکثر 500 شماره را در حافظه تلفن سیو کنید و در مواقعی که می‌خواهید با آن‌ها تماس بگیرید خیلی راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در کالر آیدی این تلفن 30 شماره آخر ووردی و خروجی ذخیره می‌شود. در این تلفن نیز همانند تلفن‌های HDV230 و HDV130 دو کلید در زیر صفحه نمایش برای دسترسی مجزا به این ویژگی‌ها، تعبیه شده است.
این مطلب را هم ببینید
مزایای تلفن بیسیم پاناسونیک برای مصارف خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *