تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

معرفی موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

معرفی موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

اگر به دنبال خرید موس و کیبورد باسیم ای فورتک هستید. ما به شما خرید موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت موس و کیبورد ای‌فورتک و خرید موس و کیبورد ای فورتک با مراجعه به سایت پایاتل انواع گوناگون موس و کیبورد باسیم و موس و کیبورد بی‌سیم را با یکدیگر مقایسه نمایید. در ادامه به معرفی موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S می‌پردازیم.

این روزها برندهای متعددی در حوزه لوازم الکترونیکی فعال هستند که یکی از این برندهای معروف برند ای فورتک است که در ارتباط با تجهیزات و لوازم جانبی فعالیت دارد. ای فورتک برندی است که محصولات خود را با قیمتی مناسب و اقتصادی به بازار عرضه می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این برند و معرفی محصول کیبورد و موس باسیم ای فورتک KK-3330S می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

راهنمای خرید موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

راهنمای خرید موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

معرفی برند ای فورتک A4Tech

برند ای فورتک یا A4Tech یک شرکت تایوانی طراحی و تولید سخت افزار رایانه و الکترونیک است. دفتر مرکزی این شرکت در نیوتایپه تایوان است. محصولات این شرکت شامل صفحه ‌کلید، ماوس، هاب، هدست، بلندگوی رایانه و لوازم بازی و غیره است. استفاده از تکنولوژی با استانداردهای بالا باعث شده 
از جمله ویژگی‌های این شرکت تولید تعداد زیاد قطعات و محصولات با کیفیت بالا به صورت ماهانه است. ای فورتک در میان کاربران در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل هم همواره یک شرکت ایده پرداز و نوآور به شمار می‌رود. سیستم تولید این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001 TUV است. ای فورتک توانست با تولید وسایل گیمنت و لوازم بازی استاندارد و با کیفیت در یک بازه زمانی کوتاه مدت، سهم زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.
ای فورتک در سال 2011 برندی جدید با نام بلودی Bloody را تاسیس کرد که در حال حاضر یکی از معروف‌ترین برندها در ارتباط با تولید تجهیزات گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری است. این برند در میان گیمرها بسیار محبوب است.

راهنمای خرید موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

راهنمای خرید موس و کیبورد باسیم ای فورتک KK-3330S

ویژگی‌های کیبورد و موس باسیم ای فورتک KK-3330S

ست کیبورد و موس با سیم ای فورتک مدل KK-3330s شامل یک عدد کیبورد و یک ماوس مجهز به حسگر لیزری و یک دفترچه راهنما است. هر دوی این محصولات، با استفاده از پورت USB به سیستم مورد نظر شما وصل می‌شوند. شما می توانید از آنها در فضای دفاتر کار، اداره و یا منزل استفاده کنید.
کیبورد این ست ساختار ظاهری به ابعاد 27×130×447 میلی متر و 538 گرم وزن دارد که به شکل طراحی تمام صفحه است. تعداد کلیدهای اصلی 104 عدد بوده و کلیدهای میانبر نیز به تعداد 12 عدد است. کلیدهای این کیبورد به صورت ارگونومیک بوده و به همین دلیل هم از خستگی انگشتان دست شما جلوگیری می‌شود.
این کیبورد همچنین دارای کلیدهای آپشن Caps Lock، Scroll Lock، Num Lock است.
از نکات دیگری که می‌توان برای کیبورد مدل A4TECH KK-3330s این ست گفت آن است که درگاه ارتباطی در قالب پورت USB، کابل 1.5 متری، فرکانس آن به میزان حداکثر 2.4 گیگاهرتز است. علاوه بر این، طراحی کارآمد این کیبورد موجب شده تا فضای کمتری از میز شما را اشغال کند.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت KB4541335 ویندوز 10 سیستم کاربران را حین بازی از کار می‌اندازد

امکانات کیبورد و موس باسیم ای فورتک KK-3330S

کیبورد KK-3330s ای فورتک مجهز به سوراخ های تخلیه برای جلوگیری از ریختن مایعات بر روی کیبورد است. شما همچنین می توانید شیب کیبورد را به راحتی تنظیم کنید. علاوه بر این، کلیدهای جزیره ای با لبه هایی گرد و فرو رفتگی سطحی و ساختار کم صدا به همراه بازخورد دقیق موجب شده است. تا این کیبورد برای تایپ های طولانی مدت مناسب باشد.
در ارتباط با موس این محصول باید گفت که حسگر این موس از نوع اپتیکال بوده که دقت آن DPI-1200 است. و دارای قابلیت کلیک بی صدا است. مشخصات ظاهری این موس به صورت ابعاد  38×63×120 میلی متر و 65 گرم وزن است که از جنس ارگونومیک بوده و به همین دلیل هم دست کاربرد در هنگام کار با آن دچار خستگی نمی شود. این موس دارای طراحی بی نظیر دارای بوده که محدوده دقت 800 تا 1600 و قابلیت تنظیم از 1200 dpi است.
علاوه بر این، موس این ست دارای مزایای ویژه ای مانند بهره مندی از تعداد 3 کلید است که قابلیت کار کردن با هر دو دست را دارد. اسکرول هوشمند افقی و عمودی چهار جانبه نیز از دیگر ویژگی های موس برند ای فورتک است. چرخ اسکول پهن تر در این موس، راحتی مناسبی را برای انگشت در استفاده های طولانی مدت فراهم می کند.
در هر دو محصول این ست یعنی موس و کیبورد با سیم، کلیدها بی صدا و سایلنت هستند و با معتبرترین و به روزترین سیستم های عامل حال حاضر در دنیای فناوری اطلاعات مانند Windows 10,Windows 8,Windows 7,Chrome OS کاملا سازگار هستند.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی روش تغییر صداها در ویندوز 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *