بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Construction City 2

بررسی بازی Construction City 2

ممکن است برای بسیاری از گیمرها بازی‌های مرحله ای که باید در هر سطح اقداماتی را برای تکمیل ماموریت خود انجام دهند و به لول‌های بالاتر بروند ، از جذابیت زیادی برخوردار باشند. Construction City 2 یکی از آنهاست که توسط Heavy Fall Limited توسعه داده شده است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Construction City 2 بپردازیم.

بررسی بازی Construction City 2

همان طور که از نام بازی پیداست، با عنوانی که مربوط به شهرسازی و سازه‌های ساختمانی است سر و کار داریم. در این بازی می‌خواهیم برای ساخت یک شهر کمک کنیم. وظیفه ما چیست؟ کنترل ماشین آلات سنگین مانند لودر، بولدوزر، کامیون و بیل مکانیکی و غیره و انجام ماموریت‌هایی با آنها. در واقع بیش از 25 نوع خودرو ساخت و ساز در بازی وجود دارند. در هر مرحله، بازی از ما می‌خواهد که با یک نوع ماشین سنگین کاری را انجام دهیم. در مراحل اولیه هدف فقط آشنایی با نحوه کنترل ماشین آلات است. با رفتن به مراحل بعدی، کنترل از یک ماشین بیشتر شده و ماموریت‌های لازم الاجرا را نیز بیشتر می‌شوند. ابتدا بازی بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد اما طولی نمی‌کشد که مهارت های کنترل خودرو شما را به چالش می‌کشد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی ولورانت (Valorant)

تنوع ماشین آلات و کارهایی که باید توسط آنها انجام دهید باعث می‌شود بازی برای شما تکراری نشود و هر چه مراحل سخت‌تر می‌شوند، به جذابیت آن نیز اضافه می‌شود. از لحاظ گرافیکی، Construction City 2 سطح مناسبی دارد. کنترل ماشین‌های سنگین احتمالا بزرگترین چالش کاربران در بازی است که در مورد هر نوع ماشین آلات مقداری متفاوت است. بنابراین باید قلق هر نوع ماشین را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید مراحل را کامل کنید. به طور کلی بازی Construction City 2 را به تمام کسانی که به دنبال یک سرگرمی جالب بر روی موبایل خود هستند، علی الخصوص افراد علاقمند به ماشین‌های سنگین پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *