اخبار تکنولوژی

معرفی پهپاد مویک 3 پرو

پهپاد مویک 3 پرو

همه شما بارها دیده اید که در جشن و مهمانی برای یک فیلم برداری حرفه ای از انواع دوربین های پهپاد استفاده می کنند. این دوربین ها نمونه بی نظیری از تجهیزات مدرن و به روز است، که از زمانی که طراحی و روانه بازار شد، جایگزین بسیاری از دوربین های دیگر شد. اگر به دنبال ثبت بهترین خاطرات هستید، قطعا پهپاد مویک 3 پرو برای شما بهترین انتخاب است.

معرفی پهپاد مویک 3 پرو

از زمان گذشته تا به اکنون، دوربین های زیادی برای فیلم برداری و ثبت بهترین خاطرات فرمالیته یا جشن و عروسی وجود داشتند و مورد استفاده قرار می گرفتند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خودش را داشت، ولی مدت هاست دوربین هایی حرفه ای و کاملا تکامل یافته به نام پهپاد یا هلی شات، طراحی و روانه بازار شد، که دیگر هیچ دوربین فیلم برداری نتوانست روی دست آن بلند شود. در این زمینه انواع پهپاد های زیادی طراحی شد، که یکی برتر از دیگری بود، و رقابت تنها بین انواع پهپادها صورت گرفت و دوربین های دیگر قابلیت جلو زدن از آن را نداشتند.

اکنون نمونه حرفه ای تری از این دوربین ها طراحی شده، که دیگر جای هیچ سوالی را باقی نمی گذارد. در واقع به آن پهپاد مویک 3 پرو یا هلی شات مویک 3 پرو گفته می شود، که قرار است با ویژگی های منحصر به فردش همه را شگفت زده کند. هلی شات مویک 3 پرو در فیلم برداری های خود از حرفه ای ترین تکنولوژی و تصاویر زنده روز دنیا استفاده می کند. این دوربین نمونه ای از بهترین هلی شات های هوایی است، که امکان یک فیلم برداری بی نقص بدون کوچک ترین لغزشی را برای فیلم برداران با تجربه فراهم می کند. این سطح تکنولوژی از هلی شات، از آنجایی که تاکنون خود با ارائه بهترین ویژگی ها توقع مخاطبین را بالا برده است، اکنون می خواهد با ارائه کامل ترین مشخصات قلب مخاطبین را به تپش بی اندازد.

ویژگی های پهپاد مویک 3 پرو

ویژگی های بی نظیر و بی نقصی در این نوع هلی شات قرار داده شده، که حتی صحبت از آن نیز هیجان انگیز و سخت است زیرا باید تا زمان رونمایی و ارائه آن به بازار تشنه بمانیم. نمونه ای جذاب ترین ویژگی هایی که در پهپاد مویک 3 پرو قرار داده شده، شامل موارد ذکر شده در زیر است:

  • برخورداری از سیستم جدید برای جلوگیری از برخورد به موانع
  • سییتم های جانبی برداشته شده است که این قطعا بهتر می باشد.
  • سنسورهای جلو و عقب در یک طراحی ایده آل تر به گوشه ها و ظاهرا زاویه باز تغییر پیدا کرده اند.
  • بهره مندی از دوربین دوگانه Hasselblad
  • قابلیت فیلم بردای باوضوح تصویر عالی با زوم 7 برابر
  • بهره مندی از7K 24mm f2.8پایین
  • دارای لنز آداپتور 16 میلی متری
  • پشتیبانی از فرمت Apple ProRes
  • دارای حافظه داخلی 1 ترابابتی
  • به راحتی می تواند پیش از 40 دقیقه پرواز کند
  • بهره مندی از باتری لیتیوم یونی 5000 یا 6000 mah
  • دارای یک سیستم هوشمند عالی برای تعقیب سوژه بدون گم کردن
  • دارای یک سیستم هوشمند بی نقص در برخورد با هواپیما و یا پرنده که امکان تصادف را به هدایتگر اطلاع می دهد، تا بتواند یک پرواز ایمن را تجربه کند.
این مطلب را هم ببینید
بهترین لپ تاپ های دانشجویی از نظر قیمت و کارایی

تایم پروازی پهپاد مویک 3 پرو به چه صورت است؟

این نوع طراحی از هلی شات، نمونه جدید و به روزی است، که هنوز کاملا رونمایی نشده است، ولی عده زیادی را به قول معروف در آب نمک نگه داشته، و قصد دارد تا مخاطبین را به صورت ایده آلی سوپرایز کند. سوالی که اغلب در رابطه با این نمونه از پهپاد پرسیده می شود، این که تایم پروازی این پهپاد به چه صورت است؟ از آنجایی که تا به حال انواع هلی شات های طراحی شده قابلیت پرواز تا 30 دقیقه را داشتند، این دوربین حرفه ای به نوعی گل کاشته است، و به راحتی می تواند تا 40 دقیقه از شما بهترین لحظات رویایی را ثبت کند. این دوربین با بهره مندی از به روزترین سطح تکنولوژی باتری روز دنیا، یعنی لیتیوم یونی، می تواند به راحتی پرواز را بدون سقوط تحمل کند.

به جرئت می توان گفت پهپاد 3 پرو توانسته یک انقلاب عظیم و در عین حال جذاب را در بین مخابین به پا کند، و عده زیادی را منتظر خود بگذارد. هلی شات مویک 3 پرو که قرار به تازگی از آن رونما شود، در واقع آرزوی بسیاری از مخاطبین بود، که اکنون برآورده شده است. آن هایی که دست یافتن به چنین سطحی از تکنولوژی را در این هلی شات غیر قابل باور می دانستند، بالاخره توانستند این سطح از پیشرفت را باور کنند و نمونه بی نظیرترین تصاویر زنده روز دنیا را بسازند.

این مطلب را هم ببینید
سامسونگ از نسخه ساعت Wooyoungmi گلکسی واچ 4 گلکسی بادز 2 رونمایی کرد

پهپاد مویک 3 پرو

قیمت پهپاد مویک 3 پرو

در رابطه با تمام ویژگی های منحصر به فردی که این هلی شات قرار عرضه کند، سوال مهمی اغلب ذهن افراد را به خود مشغول کرده و آن هم قیمتی است که برای آن در نظر گرفته می شود. این نوع پهپاد به دلیل آنکه قرار نمونه ای محشر و کاملا به روز را عرصه کند، نمی توان در برابر یک تجهیزات ایده آل و بی نقص توقع یک هزینه پایین را داشت، ولی بدانید هر قیمتی که برای آن در نظر گرفته شود، باز هم ارزش خریدن دارد. البته بهتر بدانید که این دغدغه تنها در ایران است و سایر کشورهای خارجی به دلیل ثبات ارزی و واردات آسان، نگرانی از این بابت ندارند و به راحتی بهترین محصول را تهیه می کنند.

باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد این دوربین، هر قیمتی که برای آن در نظر گرفته شود، باز هم نمی تواند مخاطبین را از خرید آن پشیمان کند، و قطعا به سراغ آن خواهند رفت. پس بهتر نگران هزینه ای که قرار برای مویک 3 پرو در نظر گرفته شود نباشید، زیرا ارزش خریدن را دارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال این هستید که بهترین و زیباترین خاطرات را ثبت کنید، پس بهتر بدانید که این کار با در دست داشتن دوربین های معمولی قابل انجام نیست. به همین دلیل پهپاد مویک 3 پرو یک انتخاب ایده آل است، که نمی توان جذابیت آن را نادیده گرفت. در واقع هلی شات مویک 3 پرو نمونه بی نظیری از یک طراحی مدرن است، که همه مخاطبین را جذب خود کرده و تا زمان رونمایی به دنبال خود می کشد. پس برای ثبت زنده ترین ویدیوها و تصاویر این فرصت را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *