کیف و کوله پشتی

معرفی کوله مناسب کوهنوردی

معرفی کوله مناسب کوهنوردی

معرفی کوله مناسب کوهنوردی

کوه نوردی جزو یکی از جذاب ترین تفریحات به شمار می‌‌آید که لازمه‌ی لذت بردن از آن مجهز بودن در هنگام کوهنوردی می‌باشد. در این مقاله به بررسی و معرفی کوله مناسب کوهنوردی در چند مدل می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت پایاتل انواع کوله پشتی کوهنوردی و طبیعت گردی را ملاحظه نمایید. قیمت کوله کوهنوردی را در مد‌ل‌های گوناگون بایکدیگر مقایسه نمایید.

یکی از مهم ترین اقلامی که در هنگام کوه نوردی باید همراه خود داشته باشید کوله کوه است. داشتن کوله ی کوه مناسب سبب می‌شود تا شما بتوانید یک کوه نوردی بسیار جذاب و خوبی را تجربه کنید. تمامی تجهیزات را می‌‌توانید در این کولِه قرار دهید. به وسیله‌ی آن تجربه‌ی کوه نوردی کاملا ایمن و لذت بخشی را داشته باشید.

کوله‌های کوه بسیار متفاوت و متنوعی توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌‌های خاص خودشان را دارند. و برای سلایق مختلف موجود و قابل خریداری هستند. اما برای این که بخواهیم بهترین‌‌ها را شناسایی کنید مستلزم یک آگاهی نسبی هستید. در ادامه به معرفی چند مدل از کوله کوهنوردی و طبیعت گردی می‌پردازیم.

کوله پشتی کوهنوردی صخره مدل Rise 45:

یک کوله کوه بسیار جذاب با رنگ بدنه ی زیبایی می‌باشد. این کولِه در دو رنگ قرمز و مشکی موجود و عرضه شده است. که هر دوی این رنگ ها جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی این کوله این است که دارای کاور باران ضد آب می‌باشد. این کاور باران ضد آب باعث می‌‌شود تا در صورت بارش باران، اقلام درون آن به هیچ وجه در اثر بارش باران خیس نشوند و راهی برای نفوذ قطرات باران در آن وجود نخواهد داشت.

معرفی کوله مناسب کوهنوردی

معرفی کوله مناسب کوهنوردی

علاوه بر این، این کوله دارای محفظه‌ی حمل کیسه‌ی خواب می‌باشد که این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید کاملاً مجهز به کوه نوردی بپردازید. در قسمت جلو و دو طرف کوله نیز جیب‌های استرج تعبیه شده‌اند که این جیب‌ها کاملاً جا دار می‌‌باشند و کیفیت بالایی نیز در برابر فشار و پارگی دارند و هرگز دچار مشکل خاصی نمی‌شوند.

در قسمت دو طرف کوله نیز جیب‌های عمودی وجود دارد که می‌‌توانید اقلام مختلف را در آن ها جای دهید و دسترسی آسان به وسایل خود داشته باشید. این کوله علاوه بر این که دارای بندهای دوشی دارای بند کمری نیز است که بدین ترتیب شما می‌توانید کولِه را به خوبی فیت بدن خود کنید.

این مطلب را هم ببینید
قفل TSA چیست؟

مزایا و معایب

قسمت پشتی این کوله کوه به نحوی طراحی و دوخته شده است که گردش هوای مناسبی دارد. این امر باعث می‌شود تا قسمت پشت و کمر شما در صورت حمل طولانی مدت کوله دچار تعریق نشود. در قسمت درونی این محصول نیز یک محفظه قرار دارد که این محفظه برای نگهداری بطری آب بسیار مناسب و کاربردی است. وزن این کوله پشتی با وجود تمام فضاها و آپشن‌هایی که دارد تنها ۲ کیلوگرم است و این نشان می‌ دهد که روند حمل و نقل بسیار آسانی را دارا می‌باشد.

کوله کوه مدل Royal Mountain1109:

این کوله کوه بسیار با کیفیت و خوش دوخت می باشد که توسط پارچه برزنتی دوخته و تولید شده است. این کوله علاوه بر این که برای حمل تجهیزات کوه نوردی مناسب است، دارای فضای مناسب برای حمل لپ‌ تاپ نیز می‌‌باشد و دارای ضربه گیر لپ‌ تاپ است.

جنس بدنه‌ی این کوله به گونه ای می‌باشد که به راحتی قابل شستشو و استفاده‌ی مجدد است. در صورت شستشوی مداوم دچار آسیب نخواهد شد. علاوه بر این، این کوله کاملا ضد آب نیز می‌باشد و در صورت بارش باران اقلام و وسایل موجود درون کوله به هیچ وجه خیس نمی‌شوند. سر زیپ‌های این محصول پلاستیکی می‌باشند که بسیار مقاوم و روان هستند. و شما می‌توانید با استفاده از این کوله یک کوه نوردی جذاب و خاطره انگیز را تجربه کنید.

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری تریل:

یک کوله کوه بسیار کاربردی می‌باشد که در رنگ های متنوع آبی، سبز، قرمز و مشکی عرضه شده است که هر کدام از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خودشان را دارند. و شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود یک رنگ را از میان این چند رنگ جذاب انتخاب کنید.

اندازه‌ی این کوله پشتی کوهنوردی لارج می باشد و می‌تواند اقلام و بسیار زیادی را در خود جای دهد. و وزن آن نیز یک کیلوگرم است. جنس پارچه‌ای که این کوله توسط آن تهیه شده است برزنت می‌‌باشد که پارچه برزنتی علاوه بر این که ضد آب است، مقاومت بالایی نیز در برابر پارگی و کشیدگی دارد. این محصول دارای بند دور کمر و بند دور سینه نیز هست که این بندها باعث می‌‌شوند تا بتوانید این کوله را به خوبی به بدن خود بچسبانید و به آسانی آن را حمل بکنید. علاوه بر این،‌ فشار زیادی نیز به کمر شما وارد نخواهد شد. تمامی وزن کوله روی قسمت‌های مختلف بدن شما پخش می‌شود. در نتیجه می‌توانید به آسانی کوه نوردی طولانی و چند روزه را به وسیله‌ی این کوله پشتی انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کیف مناسب لپ تاپ

کوله پشتی کوهنوردی و دوچرخه سواری Royal mauntain مدل 8328:

این کوله کوه که پارچه‌ی پلی استر ضد آب دوخته شده است. مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. انتخاب مناسبی برای یک کوله پشتی کوهنوردی به حساب می‌آید‌. و ضمن اینکه ضد آب نیز هست و اجازه نمی‌دهد که حتی یک قطره آب درون کولِه نفوذ پیدا بکند. و اقلام آن را خیس بکند.

اندازه‌ی این کوله مدیوم می‌باشد که اندازه‌ی کاملا متناسبی است. وزن آن نیز برابر با یک کیلو گرم است.

در قسمت پشتی این کولِه یک عدد زیپ وجود دارد که این زیپ موجب افزایش فضای داخلی کوله می‌شود. یک عدد بند سینه و بند شکم نیز به این کوله وصل شده‌‌اند که شما به وسیله‌ی این بندها می‌توانید کوله را به خوبی حمل کنید و امنیت آن دو چندان خواهد شد.

دو عدد جیب نیز در قسمت کناره‌‌های این کوله پشتی وجود دارند که می‌توانید وسایل مختلف مانند بطری آب، قمقمه چای، چتر،‌ عینک آفتابی و لوازم این چنینی را در این گیب‌ها قرار دهید. قسمت جلوی این کوله نیز دارای فضای مناسب جهت اتصال پتو، حصیر، کلاه کاسکت و غیره می‌باشد.

معرفی بهترین کوله مناسب کوهنوردی

معرفی بهترین کوله مناسب کوهنوردی

خرید کوله کوهنوردی و طبیعتگردی

اگر به دنبال خرید کوله کوهنوردی و طبیعتگردی هستید. می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی پایاتل انواع مختلفی از کوله مناسب کوهنوردی و طبیعتگردی را ملاحظه نمایید. قیمت کوله کوهنوردی و طبیعتگردی را با یکدیگر مقایسه و با توجه به نیازها و سلیقه خود اقدام به تهیه و خرید کوله مناسب خود نمایید. پایاتل به عنوان یکی از برترین مجموعه ها در زمینه انواع کوله پشتی شناخته شده است. همچنین کارشناسان ما آمادگی مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه خرید کوله پشتی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *