اخبار تکنولوژی

معرفی 5 دفترچه یادداشت آنلاین برتر

دفترچه یادداشت آنلاین

یکی از لذت هایی که برای نویسندگان، هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا و افراد این چنینی وجود دارد، این که دائما در رابطه با چیزهایی که در اطرافشان وجود دارد برای تولید یک محتوای بی نقص یادداشت برداری می کنند. با توجه به آنکه همه چیز روز به روز در حال پیشرفت است، این افراد دیگر لازم به دفتر و خودکار ندارند، و به راحتی می توانند دفترچه یادداشت آنلاین خود را در همه جا به همراه داشته باشند.

دفترچه یادداشت آنلاین چیست؟

هر کسی که از یک مهارت خاصی برخوردار است، قطعا برای این مهارت خود نیاز به تجهیزات و ابزارهای مهم دارد، و همانطور که ذکر شد، ابزار لازم نویسندگان قلم و خودکار است، که باید آن ها را همیشه به همراه خود داشته باشند، تا در هر جایی که قدم بر می دارند، بتوانند از آنچه در محیط پیرامونشان اتفاق می افتد به نوعی نوت برداری کنند. اگر در اکثر فیلم ها به یاد داشته باشید، معمولا این افراد تجهیزات زیادی را اعم از دفترها و قلم های گوناگون و …. حمل می کنند، ولی امروزه طراحی دفترچه یادداشت آنلاین این بار را از روی دوش آن ها برداشته است.

از آنجایی که حمل انواع قلم و کاغذهای گوناگون کار سختی بود، دیگر لازم به این کار نیست و به راحتی می توان تنها با یک قلم و کاغذ هوشمند، این کار را انجام داد. در واقع صفحه کیبورد شما نقش قلم را بازی می کند و گجت هایی که در این دفترچه یادداشت طراحی شده اند، به معنای کاغذ هستند. با تهیه برترین انواع دفترچه یادداشت آنلاین دیگر لازم نیست نگران از دست رفتن اطلاعات و داده هایی که برایشان زحمت کشیده اید باشید، زیرا به راحتی می توانید آن ها را نگه دارید. نکته جالبی که در این نرم افزارها وجود دارد، این که این ها تنها به قلم و خودکارهای هوشمند محدود نمی شوند، و می توانید حتی نوشته های خود را به صورت گفتار به نوشتار تبدیل کنید.

معرفی 5 دفترچه یادداشت آنلاین برتر

در اینجا انواع دفترچه یادداشت های آنلاینی طراحی شده، که دیگر به کلی فکر قلم و کاغذ را از سرتان بیرون می کند. این نرم افزارها در انواع طراحی شده قابلیت این را دارد که بهترین نوشته ها را نوت برداری کنید. برای آشنایی با انواع دفترچه های آنلاین برتر به گزینه های ذکر شده در زیر توجه کنید:

این مطلب را هم ببینید
دوربین ماژول گوشی_های سری گلکسی S22

Color Note

جالب بدانید که برای منظم کردن و جلوگیری از به هم ریختگی نوشته هایتان، تنها نیاز به کاغذ و قلم ندارید، و به وسیله صفحات رنگی که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد، می توانید این کار را انجام دهید. نرم افزار بی نظیر و جذاب Color Note با به اصطلاح نوت های رنگی، به شما این امکان را می دهد تا به سبک ایده آلی تمام یادداشت های خود را نظم دهید. از جمله می توانید از کارهای روزانه و سایر فعالیت های مهم خود یک برنامه ریزی دقیقی یادداشت کنید. متاسفانه این برنامه برای کاربران اندروید در دسترس است.

Fii Note

یکی دیگر از انواع پرکاربردترین و بهترین انواع دفترچه یادداشت آنلاین، برنامه فی نوت است، که از زمان طراحی و ساخت مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته است. از ویژگی های مهمی که این نرم افزار برای شما فراهم می کند، می توان به تایپ ساده به وسیله کیبورد، نوشتن دستی به وسیلاه قلم های پیشنهادی و اضافه کردن عکس و ویدیوهای مربوطه برای هر یادداشت اشاره کرد. در واقع این نرم افزار کاربردی، یک نوت همه فن حریف است، که نه تنها یادداشت های شما را ذخیره می کند، بلکه عکس ها و ویدیوهایتان را نیز پشتیبانی می کند.

دفترچه یادداشت آنلاین

Som Note

تا به حال راجع دفترچه هایی صحبت کردیم که معمولا برای یادداشت برداری های روزانه استفاده می شد، ولی اکنون قرار شما را سبک جدیدی از این ابزار هوشمند آشنا کنیم. سام نوت، نمونه ای از طراحی های بی نظیر است، که برای نویسندگان حرفه ای و برای یادداشت های طولانی مورد استفاده واقع می شود. اگر فردی هستید که به نوشتن خاطرات روزانه علاقه دارید، یا به دنبال تحقیقات مهمی هستید، این نرم افزار برای یک یادداشت برداری طولانی و عالی بسیار مناسب است. از آنجایی که ممکن این برنامه برای یادداشت های مهمی به کار برده شود، با امکان قفلی که به روی آن گذاشته شده، به راحتی می توان امنیت اطلاعات را تضمین کرد.

این مطلب را هم ببینید
عملکرد تنسور گوگل در برابر تراشه های کوالکام و سامسونگ

Omni Notes

یکی از بهترین انواع دفترچه یادداشت آنلاین برتر این ابزار بی نظیر است، که به دلیل جذابیتی که در عین سادگی به کاربر می دهد، ابزار مناسبی برای یک طراحی ساده برای نظم هماهنگی دادن به یادداشت هایتان به حساب می آید. یکی از قابلیت های این نرم افزارا، وجود اسکچ نوت هاست، که به شما این امکان را می دهد تا در نهایت نوشته های خود، طرح های دلخواهتان را بکشید. این نرم افزار مطمئنا حس شما را به نوشتن ترغیب می کند. پس برای شما بهترین انتخاب است.

Ever Note

اگر تاکنون هیچ نرم افزاری در یادداشت برداری نتوانسته شما را راضی کند، اورنوت برای شما بهترین پیشنهاد است. این نرم افزار هوشمند و کاربردی تنها به نوت برداری محدود نمی شود، و همچنین از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به کاربری بسیار ساده و راحت، نوشتن با دست خط، اشتراک گذاری نوشته ها، پیوست کردن فایل به نوشته، اسکن اسناد، ساخت فهرست های کار و همگام سازی با تمام پلتفرم ها اشاره کرد. این برنامه دیگر نیازی به تعریف ندارد، زیرا همه افراد با آن آشنا و از برتری آن آگاه هستد.

دفترچه یادداشت آنلاین

چگونه یک دفترچه یادداشت آنلاین برتر انتخاب کنم؟

سوالی که اغلب افراد به دنبال آن هستند، این است که چگونه بهترین نوع دفترچه یادداشت آنلاین را تهیه کنم؟ نکته مهمی که وجود دارد، این که ابتدا مقاله ما را بخوانید، و سپس متناسب با فعالیت خود در رابطه با نوت برداری، بهترین نوع دفترچه یادداشت های ذکر شده را تهیه کنید. سپس بهتر ویژگی های هر یک را مدنظر قرار داده و با مقایسه آن ها نیاز خود را به نوشتن در یک نرم افزار حرفه ای رفع کنید.

نتیجه گیری

اگر به نوشتن علاقه مند هستید، یادداشت برداری از فعالیت های روزانه، خاطره نویسی و سایر فعالیت های خود را ثبت می کنید، یا به دنبال ثبت اطلاعات و اسناد و یا بررسی تحقیقات لازم در حوزه حرفه مورد نظر خود هستید، بهترین راه انتخاب یکی از انواع دفترچه یادداشت آنلاین است که می توانید یک تجربه عالی را در نوشتن به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *