اخبار تکنولوژی

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا با سیستم عامل realityos معرفی می شود

هدست اپل با سیستم عامل realityos

امروز می خواهیم شما را با هدست اپل با سیستم عامل realityos آشنا کنیم. هدست‌ها از طریق تلفن یا رایانه متصل می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند در حالی که هر دو دست خود را آزاد نگه می‌دارند صحبت کنند و گوش دهند. آنها معمولاً در مراکز خدمات مشتری و پشتیبانی فنی استفاده می شوند، جایی که کارمندان می توانند در حین تایپ اطلاعات در رایانه با مشتریان گفتگو کنند. اگر می خواهید بیشتر با هدست اپل با سیستم عامل realityos آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این هدست چه ویژگی هایی دارد؟

همچنین در میان گیمرهای کامپیوتری هدست‌هایی رایج هستند که به آنها اجازه می‌دهد با یکدیگر صحبت کنند و صدای دیگران را بشنوند و همچنین از صفحه کلید و موس خود برای بازی استفاده کنند.

هدست‌های تلفن معمولاً از بلندگوهای 150 اهم با محدوده فرکانس باریک‌تری نسبت به هدست‌هایی که برای سرگرمی استفاده می‌شوند، استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، هدست‌های کامپیوتری استریو از بلندگوهای 32 اهم با محدوده فرکانس وسیع‌تر استفاده می‌کنند.

هدست اپل با سیستم عامل realityos

مونو و استریو: هدست ها در طرح های تک گوشی و دو گوشی موجود می باشند. هدست‌های دوگوشی ممکن است از صدای استریو پشتیبانی کنند یا از یک کانال صوتی مونوال برای هر دو گوش استفاده کنند. هدست‌های تک‌گوشی یک گوش را آزاد می‌کنند و امکان آگاهی بهتر از محیط اطراف را فراهم می‌کنند. هدست‌های تلفن حتی برای طراحی‌های دوگوشی یکنواخت هستند، زیرا تلفن فقط ورودی و خروجی تک کاناله را ارائه می‌دهد. کارکرد هدست اپل با سیستم عامل realityos بسیار ساده است.

مونو و استریو

هدست ها در طرح های تک گوشی و دو گوشی موجود می باشند. هدست‌های دوگوشی ممکن است از صدای استریو پشتیبانی کنند یا از یک کانال صوتی مونوال برای هر دو گوش استفاده کنند. هدست‌های تک‌گوشی یک گوش را آزاد می‌کنند و امکان آگاهی بهتر از محیط اطراف را فراهم می‌کنند. هدست‌های تلفن حتی برای طراحی‌های دوگوشی یکنواخت هستند، زیرا تلفن فقط ورودی و خروجی تک کاناله را ارائه می‌دهد.

سبک های هدبند: هدست های استاندارد با هدبند که روی سر قرار می گیرد به عنوان هدست های روی سر شناخته می شوند. هدست هایی با هدبندهایی که از پشت گردن کاربر می گذرد به عنوان هدست پشتی یا هدست پشت گردنی شناخته می شوند. هدست هایی که با قلاب نرم روی گوش قرار می گیرند، به عنوان هدست های روی گوش یا هدست های حلقه گوش شناخته می شوند. هدست های قابل تبدیل به گونه ای طراحی شده اند که کاربران می توانند با مونتاژ مجدد قطعات مختلف، روش پوشیدن را تغییر دهند. هدست اپل با سیستم عامل realityos بسیار محبوب شده است.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی کمپانی هواوی از کامپیوتر All-in-One xبا یک نمایشگر غول پیکر

هدست ممکن است برای یک یا هر دو گوش باشد. آنها به طور کلی با یکی از 3 سبک ارائه می شوند:

داخل گوش — اینها یک بلندگوی کوچک دارند که در یک هدفون قرار گرفته است که در قسمت بیرونی مجرای گوش قرار می گیرد.

روی گوش — اینها یک بلندگوی صاف دارند (اغلب بالشتکی) که روی گوش خارجی قرار می گیرد.

اطراف گوش — اینها دارای یک بالشتک بزرگتر و بالشتکی هستند که در اطراف گوش خارجی قرار می گیرد و روی سر قرار می گیرد تا صدای خارجی بیشتری را حذف کند.

وصل شدن هدست به تلفن همراه

هدست های تلفن به یک سیستم تلفن ثابت متصل می شوند. هدست تلفن با جایگزینی گوشی تلفن کار می کند. هدست‌های تلفن‌های باسیم استاندارد دارای یک استاندارد 4P4C هستند که معمولاً کانکتور RJ-9 نامیده می‌شود. هدست ها همچنین با سوکت جک 2.5 میلی متری برای بسیاری از تلفن های DECT و سایر برنامه ها در دسترس هستند. هدست های بلوتوث بی سیم در دسترس هستند و اغلب با تلفن های همراه استفاده می شوند. هدست ها به طور گسترده ای برای مشاغلی که با تلفن همراه هستند، به ویژه توسط کارکنان مرکز تماس استفاده می شود. آنها همچنین توسط هر کسی که مایل به برقراری مکالمات تلفنی با هر دو دست آزاد است استفاده می شود. هدست اپل با سیستم عامل realityos برای بسیاری از افراد کاربردهای متنوعی دارد.

هدست اپل با سیستم عامل realityos

همه هدست های تلفن با همه مدل های تلفن سازگار نیستند. از آنجایی که هدست ها از طریق جک استاندارد گوشی به تلفن متصل می شوند، تراز پین گوشی تلفن ممکن است با تراز پین پیش فرض هدست تلفن متفاوت باشد. برای اطمینان از اینکه هدست می تواند به درستی با تلفن جفت شود، آداپتورهای تلفن یا آداپتورهای تراز پین در دسترس هستند. برخی از این آداپتورها همچنین عملکرد بی صدا و جابجایی بین گوشی و هدست را ارائه می دهند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات گوشی موبایل سونی اکسپریا 1 مارک 4

تقویت کننده های تلفن همراه

برای مدل‌های قدیمی‌تر تلفن‌ها، امپدانس میکروفون هدست با گوشی اصلی متفاوت است و برای تطبیق امپدانس با هدست تلفن، به تقویت‌کننده تلفن نیاز دارد. آمپلی‌فایر تلفن، تراز پایه‌ای شبیه به آداپتور هدست تلفن را فراهم می‌کند، اما تقویت صدا را برای میکروفون و بلندگوها نیز ارائه می‌کند. اکثر مدل‌های تقویت‌کننده‌های تلفن دارای کنترل صدا برای بلندگو و همچنین میکروفون، عملکرد بی‌صدا و سوئیچ بین گوشی و هدست هستند. تقویت کننده های تلفن از طریق باتری یا آداپتورهای AC تغذیه می شوند. هدست اپل با سیستم عامل realityos بسیار پرطرفدار شده است.

هدست های کامپیوتر معمولاً در دو نوع اتصال وجود دارند: استاندارد 3.5 میلی متری و اتصال USB. هدست های کامپیوتر 3.5 میلی متری عمومی دارای دو کانکتور 3.5 میلی متری هستند: یکی به جک میکروفون و دیگری به جک هدفون/بلندگوی کامپیوتر متصل می شود. هدست های 3.5 میلی متری کامپیوتر از طریق یک کارت صدا به کامپیوتر متصل می شوند که سیگنال دیجیتال کامپیوتر را به سیگنال آنالوگ هدست تبدیل می کند. هدست های کامپیوتر USB از طریق یک پورت USB به کامپیوتر متصل می شوند و تبدیل صدا در هدست یا در واحد کنترل هدست انجام می شود.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هدست اپل با سیستم عامل realityos آشنا کنیم. هدست های بازی برای رایانه ها به طور خاص برای بازی طراحی شده اند و برخی از ویژگی های اضافی را ارائه می دهند که می تواند برای گیمرها مفید باشد. این ویژگی‌ها شامل حالت‌های صدای خاص بازی، طراحی‌های زیبایی‌شناختی با الهام از بازی‌ها یا تم‌های محبوب، میکروفون‌های جداشدنی و نورپردازی RGB است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *