اخبار تکنولوژی

هرآنچه از گلکسی s22 اولترا سامیونگ انتظار داریم

گلکسی s22 اولترا سامسونگ

در این متن سعی کردیم شما را با گلکسی s22 اولترا سامسونگ آشنا کنیم. شما مانند بسیاری از مردم هستید، احتمالاً صاحب آیفون یا اندروید هستید. اگر از اندروید استفاده می‌کنید، می‌دانید که Samsung Galaxy دارای چند ویژگی منحصربه‌فرد است که سایر اندرویدها ندارند. اما کسانی که فقط از آیفون استفاده می‌کنند ممکن است ندانند که چند کار سامسونگ گلکسی می‌تواند انجام دهد که حتی آیفون‌ها هم نمی‌توانند انجام دهند. برای آشنایی با ویژگی های جالب آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید. در اینجا برخی دیگر از ویژگی های پنهان اندروید وجود دارد که هرگز از آنها خبر نداشتید. اگر می خواهید بیشتر درباره ی گلکسی s22 اولترا سامسونگ بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

برنامه ها و فایل ها را مخفی کنید

Samsung Galaxy به شما امکان می دهد برنامه ها و فایل ها را با استفاده از برنامه Secure Folder مخفی کنید. این برنامه اساساً مانند یک گاوصندوق بسیار امن روی گوشی شما عمل می کند. می‌توانید برنامه‌ها یا فایل‌های خاصی را در پوشه امن پنهان کنید که فقط با رمز عبور یا اثر انگشت شما قابل دسترسی است. با رفتن به Settings > Biometrics and Security > Secure Folder می توانید این برنامه را پیدا کنید. “شما یک رمز عبور جداگانه برای پوشه تعیین می کنید و به طور پیش فرض نامرئی است، بنابراین در صفحه اصلی شما نشان داده نمی شود. گلکسی s22 اولترا سامسونگ نیز می تواند ویژگی های جدیدی را به شما ارایه دهد.

گلکسی s22 اولترا سامسونگ

آندریاس تئودورو، کارشناس فناوری در ProPrivacy می‌گوید: استفاده از پوشه امن به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها و فایل‌هایی را که می‌خواهید پنهان شوند، اضافه کنید و آنها را ایمن نگه دارید. “اگر گوشی روت یا رام را تشخیص دهد، ممکن است پوشه به طور خودکار و دائمی برای محافظت از محتویات قفل شود.”

به راحتی می توانید فایل های خود را به اشتراک بگذارید

Samsung Galaxy در واقع دارای یک سیم پیچ شارژ بی سیم است که به شما امکان می دهد سایر دستگاه ها و لوازم جانبی گلکسی را شارژ کنید که این ویژگی عالی برای آن زوج یا جفت دوست است که در آن یک نفر همیشه تلفن شارژ دارد و دیگری همیشه کمتر از 10 درصد باتری دارد. Deepu Prakash، SVP، Process و Technology Innovation در Fingent، یک شرکت توسعه نرم‌افزار سفارشی، می‌گوید: «به سادگی اشتراک برق بی‌سیم را از پانل اعلان خود روشن کنید و دستگاه دیگر را طوری قرار دهید که پشت آن رو به پشت شما باشد».

این مطلب را هم ببینید
قابلیت تغییر شماره بدون حذف پیام ها و گروه ها در واتس آپ

ممکن است لازم باشد موقعیت دستگاه دیگر را تا زمانی که متصل شوند تنظیم کنید، اما معمولاً زمان زیادی را نمی‌گیرد.» در اینجا مواردی وجود دارد که اندرویدها می توانند انجام دهند، اما آیفون ها نمی توانند. گلکسی s22 اولترا سامسونگ نیز می تواند بسیار کارآمد عمل کند.

می توانید از ویدیوهای یوتیوب گیف بسازید

Samsung Galaxy به شما امکان می دهد اساساً هر GIF را که می خواهید ایجاد کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی گلکسی است که در سال 2017 یا بعد از آن عرضه شده و برنامه Smart Select است. برای ایجاد یک GIF، یک ویدیو را در برنامه YouTube باز کنید، سپس به Smart Select دسترسی پیدا کنید و از سمت راست انگشت خود را به داخل بکشید تا منوی Air Command نمایش داده شود. روی GIF Animation ضربه بزنید، کادر کادر را برای گرفتن تصویر مورد نظرتان مرتب کنید، پخش ویدیو را شروع کنید و روی ضبط ضربه بزنید. برای دانلود GIF در گالری خود، Stop را کلیک کنید. این ترفند را برای بازیابی پیامک های حذف شده در اندروید خود امتحان کنید.

فضای ذخیره سازی خود را ایمن کنید

شما همچنین می توانید حافظه SD خود را از تلفن خود رمزگذاری کنید. این به شما کمک می کند با محافظت در برابر هکرها و سارقان داده، یک لایه امنیتی اضافی به دستگاه خود اضافه کنید. به Settings > Biometrics and Security > Encrypt SD card بروید و پس از خواندن سلب مسئولیت، دوباره روی Encrypt SD card کلیک کنید. تئودورو می‌گوید: «این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد، اما اطلاعات شما برای آن بسیار ایمن‌تر خواهد بود. شما با گلکسی s22 اولترا سامسونگ به راحتی می توانید این مراحل را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
هزینه لغو سفر برای مسافران اسنپ به صورت آزمایشی فعال شد.

گلکسی s22 اولترا سامسونگ

به خاطر داشته باشید که این کار تمام داده های موجود شما و همه چیز را از این پس رمزگذاری می کند. فقط بازنشانی کارخانه ای رمزگذاری را خنثی می کند، بنابراین مطمئن شوید که به طور منظم از تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید. اینها تعمیراتی هستند که هرگز نباید برای تعمیر آنها به کسی پول بدهید.

اسکرین مورد علاقه ی خود را در صفحه قفل بگذارید

با Samsung Galaxy Note، می‌توانید بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، یادداشت‌ها را روی گوشی خود بنویسید و ذخیره کنید. از قلم استفاده کنید و در حالی که دکمه بالایی را نگه داشته اید، روی صفحه ضربه بزنید و سپس شروع به نوشتن کنید. برای بررسی فعال بودن عملکرد یادداشت خاموش صفحه، به تنظیمات > ویژگی‌های پیشرفته > قلم S بروید و مطمئن شوید که گزینه یادداشت خاموش صفحه روشن است. تئودورو می‌گوید از آنجایی که این فناوری به قلم متکی است، با سری گلکسی اس کار نمی‌کند. این کدهای مخفی گوشی هوشمند را که باید شروع به استفاده از آنها کنید، بررسی کنید. گلکسی s22 اولترا سامسونگ نیز می تواند این ویژگی ها را داشته باشد.

Samsung Galaxy به جای تایپ دستی همه یادآورهای خود در برنامه Reminders، یک میانبر دارد. اگر می‌خواهید یادآوری در مورد یک سایت خاص تنظیم کنید، به سه نقطه سمت راست بالای پنجره مرورگر بروید، روی Share و سپس Reminder کلیک کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با گلکسی s22 اولترا سامسونگ آشنا کنیم. Prakash می گوید این ویژگی منحصر به فرد روی گوشی های گلکسی S10 و 20 کار می کند. ابتدا باید به تنظیمات منوی حرکت بروید و کشیدن کف دست را فعال کنید. سپس، هنگامی که می خواهید اسکرین شات بگیرید، کافی است کف دست خود را روی صفحه بکشید. این روزها سامسونگ توانسته بسیاری از ویژگی های به روز و عالی را به شما عرضه کند، دقت داشته باشید که تمامی این آپشن ها در یک گوشی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *