اخبار تکنولوژی

هزینه لغو سفر برای مسافران اسنپ به صورت آزمایشی فعال شد.

هزینه لغو سفر مسافران اسنپ

امروز قصد داریم شما را با هزینه لغو سفر مسافران اسنپ آشنا کنیم. اسنپ، یک شرکت اجاره خودرو ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران است. این شرکت در فوریه 2014 راه اندازی شد. کاربران می توانند از طریق iOS، Android یا برنامه وب، با نشان دادن مکان و مقصد خود، درخواست سفر کنند. برای حذف چانه زنی، قیمت سفر از قبل تعیین شده است. اسنپ! به رانندگان پس از تکمیل بررسی سوابق، و نشان دادن گواهینامه رانندگی معتبر و بیمه قبل از استخدام، کمیسیون می دهد. اسنپ محبوب ترین سکوی سواری در ایران است. اگر می خواهید بیشتر با هزینه لغو سفر مسافران اسنپ آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه شوید.

اسنپ در چه نقاطی فعال است؟

اسنپ! در حال حاضر در اراک، ارومیه، اصفهان و حومه (نجف آباد، فولادشهر، شاهین شهر)، اهواز، بابل، بندرعباس، تبریز و حومه، تهران و حومه، رشت و حومه، ساری و حومه، شیراز و حومه، قائم شهر، قزوین، قم، کرج و حومه، کرمان، مشهد، یزد، نیشابور، گرگان، اردبیل، همدان و بوشهر. آنها به دنبال گسترش به شهرهای جدید هستند و حتی ممکن است به دنبال گسترش بین المللی باشند.

هزینه لغو سفر مسافران اسنپ

در اکتبر 2016، این شرکت 20 میلیون دلار سرمایه گذاری در یک دور سری A به رهبری گروه MTN، یک شرکت چند ملیتی آفریقای جنوبی دریافت کرد. طبق مصاحبه سال 2017 شهرام شاهکار، مدیرعامل سابق شرکت اسنپ! بیش از 300000 راننده فعال و بیش از 500 پرسنل دیگر را استخدام می کند. اسنپ در سال 2019 خود را تغییر نام داد و لوگوی خود را تغییر داد.

تاکسی آنلاین اسنپ دارای خدمات مختلف مسافربری و تحویل است. این شرکت از بدو تاسیس تاکنون در زمینه خدمات حمل و نقل مسافر فعالیت داشته است. به تدریج خدمات مختلف دیگری برای حمل بار، مرسولات پستی، اثاثیه و پیک به این سرویس اضافه شد. هزینه لغو سفر مسافران اسنپ ویژگی جدیدی است که اضافه شده است.

اسنپ، اوبر ایران

به عنوان یک گردشگر خارجی در ایران، داشتن اطلاعاتی در مورد حمل و نقل در شهرهای ایران ضروری است. به طور کلی، خدمات حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های شهری شلوغ است و متروها همه جا ایستگاه ندارند. بنابراین، ممکن است ترجیح دهید گزینه تاکسی را برای سریع تر و راحت تر انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
هوش مصنوعی در صنعت بازی‌های ویدیویی

اما تاکسی در ایران می تواند برای گردشگران خارجی واقعاً گیج کننده باشد. چون هر ماشینی می تواند تاکسی معمولی باشد و اکثر تاکسی های رسمی کنتور ندارند. پس راحت ترین و مطمئن ترین گزینه برای رفت و آمد در شهرهای ایران چیست؟ پاسخ، اپلیکیشن‌های سواری موبایل یا خدمات تاکسی آنلاین در ایران است.

در این وبلاگ به معرفی اپلیکیشن های تاکسی آنلاین ایران می پردازیم و نحوه استفاده از آن ها در سفر به ایران را بیان می کنیم. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تاکسی آنلاین در ایران با ما تماس بگیرید. هزینه لغو سفر مسافران اسنپ آپشن جدیدی است که به اسنپ اضافه شده است.

اسنپ چه آپشن هایی دارد؟

اگرچه در ایران تاکسی اوبر وجود ندارد، اما ما اپلیکیشن های دیگری برای تاکسی آنلاین در کشورمان داریم. بر این اساس تاکسی اسنپ که در ایران با نام اوبر شناخته می شود، محبوب ترین تاکسی آنلاین در ایران برای حمل و نقل شهری راحت است که در اکثر شهرها پرکاربرد است. علاوه بر این می‌توانید علاوه بر درخواست سفر، غذا، رزرو هتل، خوابگاه، خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، خرید شارژ اضافی سیم‌کارت خود و … را به صورت آنلاین توسط اسنپ انجام دهید.

در میان این سرویس ها، محبوب ترین آن Snapp eco، سرویس 24/7 کابین تاکسی است. همانطور که گفته شد، تاکسی اسنپ مانند اوبر است و به شما امکان می دهد تمام مقاصد شهری را به صورت ایمن، راحت و با قیمت مناسب کاوش کنید. هزینه لغو سفر مسافران اسنپ به زودی اضافه خواهد شد.

اول از همه، برای استفاده از تاکسی آنلاین در ایران باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. از این رو باید یکی از سیم کارت های شارژی ایرانی مانند MCI (همراه اول)، MTN ایرانسل یا رایتل را خریداری کرده و اپلیکیشن اسنپ را دانلود کنید. قابل ذکر است که هنگام دانلود اپلیکیشن اسنپ از شما برای تایید شماره موبایل خواسته می شود و باید شماره سیم کارت ایرانی خود را وارد کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمایی برای انتخاب بهترین بازی‌های آموزشی برای کودکان

نحوه استفاده از برنامه اسنپ – گام به گام

اسنپ آنلاین یک اپلیکیشن تاکسی کاربر پسند در ایران است. و پس از نصب برنامه، می توانید مراحل زیر را طی کنید: مکان تحویل خود را مشخص کنید: نشانگر مکان را روی مکان خود قرار دهید و روی آن ضربه بزنید. مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید: این بار نشانگر موقعیت مکانی را روی مقصد مورد نظر خود قرار دهید و روی آن ضربه بزنید. یکی از خدمات آنلاین اسنپ زیر را انتخاب کنید: هزینه لغو سفر مسافران اسنپ نیز یک ویژگی جدید است که نحوه ی کار با آن به شما نشان داده خواهد شد.

هزینه لغو سفر مسافران اسنپ

Snapp Eco: مقرون به صرفه ترین سواری (سرویس پیش فرض)، جعبه اسنپ: موتور برای ارسال تحویل، دوچرخه اسنپ: با موتور سیکلت به مقصد برسید، با انتخاب یکی از سرویس های ذکر شده اپلیکیشن قیمت را به شما نشان می دهد و شما باید با زدن دکمه درخواست خدمات خود را درخواست کنید. سپس، باید منتظر بمانید تا درایور اسنپ درخواست شما را بپذیرد. در نهایت پس از پذیرش اطلاعات راننده و خودرو را مشاهده خواهید کرد.

بررسی اطلاعات راننده و خودرو اسنپ: پس از مدتی راننده به محل شما می رسد. لطفاً اطلاعات راننده و خودرو Snapp را با داده های نشان داده شده در برنامه مطابقت دهید. پرداخت هزینه خدمات آنلاین اسنپ: پس از یا در حین استفاده از سرویس آنلاین اسنپ، می توانید هزینه خدمات را به صورت نقدی یا آنلاین با کارت توریستی اعتباری خود پرداخت کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هزینه لغو سفر مسافران اسنپ آشنا کنیم. می توانید از گزینه های اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید: در این اپلیکیشن می توانید قبل یا در حین سواری از گزینه های دیگری مانند انتخاب مقصد دوم یا چند مقصد، درخواست رفت و برگشت و توقف های اضافی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این آپشن جدید هزینه لغو سفر را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *