آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

ویژگیهای گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک

اگر به دنیال خرید تلفن بیسیم پاناسونیک و دریافت قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک در مدلهای منشی دار و بدون منشی هستید. می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنلاین پایاتل انواع تلفن بیسیم را با یکدیگر مقایسه نمایید. همچنین کارشناسان ما آمادگی مشاوره در زمینه انواع تلفن بیسم پاناسونیک به شما عزیزان هستند. در ادامه به معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک می‌پردازیم.

شرکت پاناسونیک که از دیرباز محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه میدهد. تلفنهای بیسیم از جمله محصولاتی است که توسط این شرکت تولید می‌شود. با توجه به قابلیتهای فراوان و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه زیادی قرار گرفته است. این تلفنها بسیار مناسب برای ناشنوایان است. تلفن بیسیم پاناسونیک اولین تلفنی است که اکثر افراد مبتلا به کم شنوایی باید آن رادر نظر بگیرند.

تلفنهای بیسیم پاناسونیک دامنه صدای قابل‌توجهی و گزینه‌های مناسب تنظیم تن را ارائه می‌دهد. هر دو این ویژگیها برای کسانی که کم شنوایی دارند بسیار مهم هستند. تلفن‌های بیسیم پاناسونیک با سمعک سازگار است. و دارای یک جک برای هدست اختیاری یا حلقه گردن است.

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک

ویژگیهای گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک

 

ویژگیهای گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک

برد عالی

تلفن بیسیم پاناسونیک برد خوب و کیفیت صدای خروجی واضح را در میان سایر ویژگی‌های استاندارد تلفن ارائه می‌دهد.

 تنوع

تلفن بیسیم پاناسونیک محبوبیت بسیار زیادی در بازار دارد. پاناسونیک محصولات را در بیش از 140 کشور در سراسر جهان به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل مدل هایی است که می‌توانند به بیش از 30 زبان استفاده شوند.

دسترسی آسان به باتری

این تلفن‌های بیسیم از باتری‌های معمولی قابل شارژ سایز AAA (R03) استفاده می‌کند. به راحتی قابل تهیه و تعویض هستند.

دارای دفترچه تلفن مشترک

ثبت تمام اطلاعات تماس گیرنده در هر گوشی آزاردهنده است. در تلفنهای بیسیم پاناسونیک اطلاعات ثبت شده در دفترچه تلفن با همه گوشی‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

 اعلام شناسه تماس گیرنده گویا

یک صدا اطلاعات تماس گیرنده را اعلام می کند. قبل از برقراری تماس، دانستن اینکه چه کسی در حال تماس است راحت خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
مزایای تلفن بیسیم پاناسونیک با منشی تلفنی

بلوک تماس و دکمه اختصاصی بلوک تماس

تماس‌ها از شماره‌های تلفن خاص را مسدود میکند. هنگامی که تلفن در حال زنگ زدن یا در حین مکالمه است. تماس های تماس گیرنده فعلی را به سادگی با فشار دادن یک دکمه مسدود می‌کند.

 

مزاحم یاب

ارسال پیام از تماس ها

برای انعکاس نگرانی‌های کاربرانی که متوجه نمی شوند چه زمانی پیام دریافتی رسیده است. هنگامی که حالت منشی تلفنی یک پیام صوتی جدید ارسال می کند. هشداری به تلفن همراه ارسال می‌شود و می توانید پیام صوتی جدید را بشنوید. البته این امکان در حال حاضر در کشور ما قابل استفاده نمی‌باشد.

نور پس زمینه در تلفن بیسیم پاناسونیک

برای سهولت استفاده از تلفن در اتاق تاریک، عملکردی اضافه کردیم که دکمه‌ها و LCD را روشن می‌کند.

 

 

نمایشگر

عملیات تک دستی

برای انعکاس نگرانی‌های کاربرانی که اغلب در حین صحبت با تلفن کارهای دیگری را انجام می دهند. به راحتی می توان آنها را روی شانه نگه داشت.

کاهش سر و صدا

برای حل مشکل شنیدن صدای تلفن به دلیل صداهای اطراف عملکردی اضافه شده است که صدای پس زمینه طرف مقابل را کاهش می‌دهد.

گیره کمربند

از آنجایی که بسیاری از کاربران مجبورند به مکان‌های مختلف مانند دفاتر و انبارها نقل مکان کنند. برای استفاده راحت‌تر یک گیره کمربند قرار داده‌ شده است. به سادگی گوشی را روی کمربند خود ببندید و بروید.

سازگار با سمعک

کاربرانی که مشکلات شنوایی دارند. می‌توانند در این تلفن‌های بیسیم هنگام استفاده از سمعک از مکالمات واضح و بدون نگرانی در مورد سر و صدا لذت ببرند.

 پشتیبان گیری نیروی برق

برای اجازه استفاده مطمئن حتی در مناطقی که در معرض قطعی مکرر برق هستند. کاربران می‌توانند برای مدت معینی حتی زمانی که برق قطع می‌شود تماس برقرار کند. این ویژگی هم در برخی از مدلهای تلفن بیسیم پاناسونیک قابل استفاده می‌یاشد.

مانیتور کودک

خانواده‌های با درآمد دوگانه در حال افزایش هستند. بنابراین کاربران برای مراقبت از کودکان کمک می‌خواهند. با در نظر گرفتن این موضوع، عملکردی به گوشی اضافه شده که به گوشی اجازه می‌دهد صدای گریه کودک را در اتاق دیگری ضبط کند و والدین را از یک گوشی دیگر مطلع کند.

این مطلب را هم ببینید
مزایای تلفن بیسیم پاناسونیک برای مصارف خانگی

کلید یاب / آشکارساز کلید

وسایل گم شده را با گوشی بی سیم پاناسونیک  پیدا کنید. با ثبت کلید  یاب/ آشکارساز کلید (KX-TGA20) روی یک تلفن بی سیم دیجیتال پاناسونیک و اتصال آن از قبل به کالایی که به راحتی گم می‌شود.

می توانید کالای گمشده را که کلید یاب/ آشکارساز کلید در آن قرار دارد پیدا کرده و بیابید. حداکثر 4 کلید یاب/ آشکارساز کلید را می توان در تلفن بی سیم دیجیتال پاناسونیک ثبت کرد.

تشخیص تا 200 متر / 650 فوت

فناوری تلفنهای بی‌سیم پاناسونیک امکان تشخیص تا فاصله 200 متری از گوشی را فراهم می کند. حتی اگر گوشی خارج از محدوده واحد پایه باشد، می‌توانید از گوشی برای جستجوی کلید یاب/ آشکارساز کلید استفاده کنید. زمانی که کلید یاب / آشکارساز کلید نزدیک موانع بتنی و غیره باشد، این محدوده ممکن است کوتاه‌تر باشد.
هر دو گوشی و Key Finder / Key Detector هنگام جستجو به صدا در می‌آیند. صفحه نمایش LCD گوشی به شما می‌گوید که آیتم نابجا چقدر فاصله دارد.

تلفن بیسیم

منشی تلفنی

یکی از مزایای تلفن بیسیم پاناسونیک دارا بودن منشی تلفنی در برخی از مدلها می باشد. شما با استفاده از این فناوری قادر به دریافت پیغام در زمان عدم حضور هستید.

گوشی بیسیم تک خط و دو خط پاناسونیک

گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک در مدل‌های تک خط و دو خط طراحی و تولید می‌شوند. که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

هنگام خرید تلفن بیسیم پاناسونیک در ابتدا نیازها و سلیقه خود را بررسی نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پایاتل انواع تلفن بیسیم با قابلیت‌های گوناگون را مشاهده نمایید. آنان را با یکدیگر مقایسه نمایید. همچنین همکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره در زمینه معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک و  خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، اعلام بهترین قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک به شما عزیزان می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *