اخبار تکنولوژی

پیکسل واچ گوگل احتمالا به زودی با 32 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد.

پیکسل واچ گوگل

امروز سعی داریم شما را با پیکسل واچ گوگل آشنا کنیم. شایعات طولانی مدت گوگل پیکسل واچ ممکن است در راه باشد. از آنجایی که گوگل تلاش خود را برای نسخه جدیدی از Wear OS با ویژگی‌های Tizen و Fitbit انجام داده است، به نظر می‌رسد که آماده عرضه سخت‌افزار متناسب با آن است. اگر می خواهید بیشتر با پیکسل واچ گوگل آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

پیکسل واچ گوگل چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به اینکه بسیاری از رقبای اپل واچ در بازار از سیستم عامل Wear OS این شرکت استفاده می کنند، یک ساعت هوشمند از گوگل به نظر عالی است. در اینجا به جزئیات و سخت افزار احتمالی انتشار پیکسل واچ نگاهی می اندازیم. گوگل با گوشی‌های هوشمند پیکسل خود موفقیت‌هایی کسب کرده است و همچنین قطعات مختلف فناوری دیگری مانند نمایشگر هوشمند Nest Hub 2 و لپ‌تاپ Pixelbook Go ساخته است.

پیکسل واچ گوگل

Pixel Watch چه زمانی عرضه می شود؟ کمی شبیه به ساعت وان پلاس (که در نهایت یک واقعیت است)، به نظر می رسد که ما برای همیشه منتظر بودیم تا گوگل یک ساعت هوشمند با برند خود عرضه کند. در سال 2018 بود که تأیید شد گوگل قطعاً روی ساعت پیکسل کار می‌کند، اما در مصاحبه‌ای با Tom’s Guide، مدیر مهندسی Google برای Wear OS، Miles Barr، گفت که هنوز کاملاً برای پرایم تایم آماده نشده است.

در آوریل 2021، Jon Prosser تصویری از Pixel Watch را به اشتراک گذاشت که نمای نزدیک از صفحه ساعت را با تاج فیزیکی در پس‌زمینه نشان می‌دهد. این بعداً با رندرهایی با وضوح بالا که ساعت را از زوایای مختلف نشان می‌داد دنبال شد. در آن زمان، قرار بود در اکتبر 2021 راه اندازی شود اما به تعویق افتاد. پیکسل واچ گوگل یکی از بهترین ساعت های موجود در بازار است.

مزایای پیکسل واچ گوگل چیست؟

ساعت های هوشمند ابزارهای فنی همه جانبه واقعی هستند. از بسیاری جهات شبیه به تلفن های هوشمند هستند. آنها چندین سال است که بازار را تسخیر کرده اند. پیکسل واچ گوگل بهترین انتخاب برای افرادی است، که دنبال ساعت های هوشمند هستند.

این مطلب را هم ببینید
لغو مصاحبه های استخدامی گوگل بخاطر کرونا

بسته به سازنده و سیستم عامل روی ساعت هوشمند، گزینه ها بسیار متفاوت هستند. واقعیت این است: اکنون هر ساعت هوشمند می تواند مهم ترین اصول اولیه را انجام دهد. از ارسال پیام گرفته تا پخش موسیقی و کنترل صدا و حتی می تواند با آن ساعت صحبت کند. هنگام خرید ساعت هوشمند، مطمئن شوید که مدل آن با سیستم عامل گوشی هوشمند شما نیز سازگار است. سیستم های مختلف می توانند استفاده را محدود کنند.

یک ساعت هوشمند همیشه مهم ترین داده ها را ارائه می دهد. با یک ساعت هوشمند نه تنها می توانید زمان، بلکه آب و هوا و تعداد گام های روزانه را نیز بررسی کنید. برنامه های مختلف برای ساعت هوشمند عملکردها را چندین برابر افزایش می دهند. با برنامه “HERE WeGo”، اکنون امکان فراخوانی نقشه ها و برنامه ریزی مسیرها نیز وجود دارد.

با این ساعت هوشمند چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

همچنین می توانید الگوهای خواب خود را کنترل کنید و از ساعت خود بخواهید که داده های مربوطه را ثبت کند. اگر زیاد ورزش می کنید، ساعت هوشمند نه تنها به شما کمک می کند قدم های خود را بشمارید، بلکه به اندازه گیری عملکردهای بدن مانند نبض و ضربان قلب نیز کمک می کند. در خارج از کشور، ترجمه زبان خارجی با استفاده از کنترل صوتی می تواند بسیار مفید باشد و به شما در برقراری ارتباط کمک کند. پیکسل واچ گوگل قادر به انجام تمامی این کارها هست.

لزوماً لازم نیست همه برنامه ها با یک تلفن هوشمند مناسب جفت شوند، اما در حال حاضر این کار هنوز توصیه می شود. اگر یک ساعت هوشمند با اسلات سیم کارت یا eSIM دارید، می توانید ساعت هوشمند را مستقل از تلفن هوشمند کار کنید و در نتیجه تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید. اما برای این کار به تعرفه مناسب تلفن همراه نیز نیاز دارید که تا کنون همه ارائه دهندگان آن را ارائه نکرده اند.

آیا می توانید تصور کنید که با یک ساعت صحبت کنید یا حتی اطلاعات را فراخوانی کنید، همانطور که قبلاً در فیلم های علمی تخیلی دهه 1980 دیده شده بود؟ غیر قابل تصور و در عین حال بسیار نزدیک. این فناوری دائماً در حال تکامل است و آنچه در آن زمان هنوز برای ما آرزو بود، قبلاً توسط تعداد زیادی از مردم، عمدتاً به اصطلاح پذیرندگان اولیه، انجام می شود.

این مطلب را هم ببینید
ایجاد محدودیت دسترسی برای کودکان در iOS

پیکسل واچ سعی دارد عملکرد خود را روز به روز بهبود بخشد

ساعت‌های هوشمند اکنون راه خود را به بازار انبوه پیدا کرده‌اند و برای کسانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند به همراهان ضروری تبدیل شده‌اند. در آزمایش‌های دقیق خود، خود را وقف یک ساعت هوشمند می‌کنیم و قلب و ساعت آن را بررسی می‌کنیم. پیکسل واچ گوگل سعی کرده عملکرد خود را روز به روز بهبود بخشد.

پیکسل واچ گوگل

ساعت هوشمند یک ساعت مچی هوشمند است که نه تنها زمان فعلی را نشان می دهد، بلکه اطلاعات و اعلان های مهم را همزمان با گوشی هوشمند نشان می دهد. در نظر گرفته شده است که ارتباطات و زندگی اجتماعی را برای صاحب خود در عصر دیجیتال آسان تر کند. این می تواند به عنوان یک دستیار مستقل در زندگی روزمره کمک کند، اما بیشتر در ارتباط با تلفن هوشمند استفاده می شود. درست مانند گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های بی‌شماری برای دانلود در فروشگاه Google Play یا اپ استور (فقط برای مدل‌های Apple Watch) در دسترس هستند تا دامنه عملکردها را تقریباً نامحدود افزایش دهند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با پیکسل واچ گوگل آشنا کنیم. تعداد ساعت های هوشمندی که به گوشی هوشمند دسترسی دارند به تدریج در حال افزایش است. اینها مجهز به اسلات سیم کارت هستند یا قبلاً یک eSIM یکپارچه دائمی دارند. به این ترتیب آنها می توانند به طور کامل بدون تلفن همراه تعامل داشته باشند. تمام ساعت های هوشمند دیگر بدون عملکرد سیم کارت همیشه از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شوند. با این حال ساعت هوشمند تولید گوگل سعی دارد روز به روز عملکرد خود را بهتر کند تا بتواند مشتری های بیشتری را جذب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *