اخبار تکنولوژی

کالبد شکافی گلکسی تب s8 از تعمیر پذیری قابل قبول آن خبر می دهد.

گلکسی تب s8

امروز سعی داریم شما را با گلکسی تب s8 آشنا کنیم. سامسونگ با Galaxy Tab S8، Tab S8+ و Tab S8 Ultra نسل جدید تبلت‌های خود را معرفی می‌کند که به کاربران انعطاف‌پذیری برای کار، بازی یا برقراری ارتباط از طریق ویدیو در هر مکانی را ارائه می‌کنند. تب اس 8 اولترا، گلکسی تب اس با بزرگترین نمایشگر و قوی ترین عملکرد در کل سری گلکسی تب است. اگر قصد دارید بیشتر با گلکسی تب s8 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این تبلت چه ویژگی هایی دارد؟

سخت افزار پیچیده، عملکردهای بهره وری عملی و اتصال یکپارچه به اکوسیستم Galaxy Tab S8 Ultra را به همراهی با کارایی بالا تبدیل کرده و کار مدرن را امکان پذیر می کند.

گلکسی تب s8

خواه یک ماراتن سری باشد یا یک جلسه تیمی: Galaxy Tab S8 با دوربین جلوی دوگانه، سه میکروفون و فناوری قاب‌بندی خودکار هوشمند 1، یک راه‌اندازی فکر شده برای تلفن ویدیویی ارائه می‌دهد. با Multi Windows View2 و Samsung DeX، سری Tab S8 انجام چند کار مفید را امکان پذیر می کند. به اشتراک گذاری فایل ها نیز با استفاده از Quick Share3 آسان و ایمن است. پردازنده فوق سریع 4 نانومتری به شما سرعتی را می دهد که برای یادداشت سریع یا ترسیم هر ایده با قلم S همراه نیاز دارید.

قاب سری Tab S8 از Armor Aluminum4 ساخته شده است و وزن کم و پایداری فوق العاده آن مشخص می شود. این باعث می شود که قاب بیش از 30 درصد در برابر خش مقاوم تر باشد و حتی 40 درصد کمتر در معرض تاب خوردن نسبت به سری گلکسی تب اس 7 باشد. به لطف اتصال یکپارچه به اکوسیستم گلکسی، همه مدل های Tab S8 دست به دست هم با سایر دستگاه های گلکسی سامسونگ کار می کنند. عملکردهای عملی مانند صفحه دوم یا سوئیچ خودکار 5 از کار موبایل پشتیبانی می کنند. گلکسی تب s8 ویژگی های منحصر به فردی دارد.

Galaxy Tab S8 Ultra در حال آزمایش محدودیت ها است

گلکسی تب اس 8 اولترا تجربه تبلت ممتازی را ارائه می دهد که قبلاً هیچ گلکسی تب دیگری نداشت. صفحه نمایش 36.99 سانتی متری 14.6 اینچی Super AMOLED نرخ تازه سازی تا 120 هرتز را ارائه می دهد.

این مطلب را هم ببینید
جزئیات هدفون اپل پاوربیتس ۴ فاش شد

مجهز به دو دوربین جلوی قدرتمند 12 مگاپیکسلی، همچنین کیفیت ویدیویی 4K را در هنگام تماس ویدیویی ارائه می دهد. فناوری قاب‌بندی خودکار یکپارچه می‌تواند تضمین کند که شرکت‌کنندگان می‌توانند در حین تماس ویدیویی در فوکوس نگه داشته شوند و در عین حال بخش تصویر بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی می‌شود.

سه میکروفون دقیق سری Galaxy Tab S8 از فناوری پیشرفته حذف نویز برای مقابله با نویزهای ناخواسته پس زمینه استفاده می کنند. اسپیکرهای چهارگانه با Dolby Atmos® که در هر سه مدل گلکسی تب S8 ادغام شده‌اند، صدایی شفاف را تضمین می‌کنند.

سری Galaxy Tab S8 با عملکرد مجلل خود چیزهای زیادی را برای استفاده فردی ارائه می دهد: تراشه سریع 4 نانومتری سرعت لازم را فراهم می کند. گلکسی تب اس 8 و اس 8 پلاس به رم و فضای ذخیره‌سازی فراوان مجهز شده‌اند و وظایف را با رنگ‌های مختلف انجام می‌دهند. اگر می خواهید ظرفیت ذخیره سازی بیشتری داشته باشید، باید Tab S8 Ultra را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی انتخاب کنید. گلکسی تب s8 از مشخصات فنی عالی ای برخوردار است.

اولین سری های تبلت چه چیزی هستند؟

سری Galaxy Tab S8 اولین سری تبلت های سامسونگ است که از Wi-Fi 6E6 پشتیبانی می کند. استاندارد جدید Wi-Fi برای اولین بار از فرکانس 6 گیگاهرتز برای انتقال WLAN استفاده می کند، با زمان تأخیر کم خود تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند در همه فرکانس های WLAN تسکین دهد. کیفیت شبکه همچنین اتصالات پایداری را ارائه می دهد.

Tab S8 Ultra و Tab S8+ به قلم S نیز مجهز هستند. تأخیر کم قلم S9 حسی شبیه به نوشتن روی کاغذ ایجاد می کند. به لطف همکاری با Clip Studio Paint10، گوشی هوشمند به یک پالت رنگ دیجیتال، قلم S Pen به یک قلم مو و صفحه نمایش بزرگ Galaxy Tab S8 Ultra به یک بوم دیجیتال تبدیل می شود. حتی می‌توانید رنگ‌ها را از تصاویری که خودتان گرفته‌اید انتخاب کنید – برای رنگ‌های طبیعی. گلکسی تب s8 اولین سری های تبلت را ارائه داده است.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به جوایز نمایشگاه CES 2022 ؛ چه فناوری هایی جایزه گرفتند؟

گلکسی تب s8

با عملکرد جدید ضبط 4K گلکسی تب اس 8 اولترا، می‌توانید ویدیوهای شارپ را هم با دوربین پشتی و هم با دوربین دوگانه جلو ضبط کنید. سازندگان محتوا می‌توانند به راحتی آموزش‌های آنلاین و گیم‌پلی را با استفاده از قابلیت شخصی‌سازی ویدیوهای سلفی 11 که در Screen Recorder تعبیه شده است، ضبط کنند.

دستگاه های گلکسی سامسونگ دست در دست هم کار می کنند

تبلت ها در حال حاضر نقش بسیار مهمی در برقراری ارتباط با دیگران دارند. بنابراین Google Duo12 تماس ویدیویی و تجربه اشتراک‌گذاری زنده را فعال می‌کند. تماشای ویدیوهای YouTube با دوستان، به اشتراک گذاری مرورگر برای برنامه ریزی جلسه بعدی یا توسعه ایده های خلاقانه همراه با JamBoard13، تخته سفید تعاملی Google – همه اینها به لطف همکاری قوی بین سامسونگ و Google امکان پذیر است. گلکسی تب s8 دوربین فوق العاده ای دارد.

رابط کاربری جدید One UI 4.1 سری Galaxy Tab S8 اتصال یکپارچه، راهنمایی کاربر بصری و تعداد زیادی ادغام هوشمند را ارائه می دهد که تعامل بین Tab S8 و تلفن هوشمند یا نوت بوک سازگار را روان می کند.

با S Pen، اکنون می توان ایده ها را مستقیماً در برنامه جدید Samsung Notes سری Tab S8 ثبت کرد. دارندگان گلکسی اس 22 اولترا به لطف اشتراک گذاری سریع می توانند به سرعت عکس ها، فیلم ها و فایل های خود را با سری تب اس 8 به اشتراک بگذارند. گلکسی بادز نیز با استفاده از عملکرد سوئیچ خودکار از تب اس 8 به گلکسی اس 22 جفت می شود.

سخن پایانی

در این متن سعی داشتیم شما را با گلکسی تب s8 آشنا کنیم. این امکان جابجایی بین دستگاه ها را بدون خارج شدن از مرحله امکان پذیر می کند. اگر به عنوان مثال، به صورت آنلاین تمرین کنید و همزمان با شما تماس بگیرید، این کار مفید است. صحبت از ورزش و تناسب اندام: Samsung Health اکنون در تبلت های Galaxy نیز در دسترس است. این کار جستجوی ویدیوهای تناسب اندام برای محتوای تمرینی و ردیابی داده های تناسب اندام از Galaxy Watch را در صفحه نمایش بزرگتر آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *