کیف و کوله پشتی

کوله مدرسه: معرفی پر طرفدارترین کوله‌ها

معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه دخترانه و پسرانه

معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه

اگر قصد خرید کوله مدرسه برای خود یا عزیزانتان دارید. می‌توانید در پایاتل بهترین قیمت کوله مدرسه دخترانه و پسرانه را در جدیدترین طرح و رنگ مشاهده نمایید. مشاوران ما آمادگی پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انتخاب و خرید کوله مدرسه را به شما عزیزان دارند. در ادامه به معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه در سال 1402 می‌پردازیم.

کوله مدرسه جزو اکسسوری های مهمی می‌باشد که همه‌ی دانش آموز‌ها حداقل یک عدد از آن را دارا هستند. رفتن به مدرسه آداب خاص خودش را دارد. کوله پشتی مدرسه نیز از گذشته تا به امروز جزو یکی از همین آداب به حساب می‌‌آید. دانش‌ آموزان برای حمل کتاب‌‌ها و دفترها و وسايل مورد نیازشان به مدرِسه از کوله پشتی استفاده می‌‌کنند. این کوله ها انواع و مدل‌های مختلفی دارند که قصد داریم تعدادی از  پرفروش‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه

معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه

پر طرفدارترین از دیدگاه کاربران

کوله پشتی مدل incase

این کوله پشتی مدرسه که طراحی و ظاهری‌ بسیار جذاب و خاصی دارد. بسیاری از دانش‌آموزان کوله‌های خود را به صورت تک بند حمل می‌‌کنند. به همین منظور استفاده از این کوله را به این دسته از دانش آموزان پیشنهاد می‌کنیم.

 

این محصول در دو رنگ مختلف آبی و خاکستری موجود می‌باشد. هر دوی این رنگ‌ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود و طبق رنگ لباس فرم مدرسه خود یکی از این دو رنگ را انتخاب کنید.

این کوله دارای ضربه گیر با کیفیت است. که وجود ضربه گیر باعث می‌‌شود تا وسایلی که درون کوله پشتی قرار می‌‌دهید در اثر ضربه و فشار دچار هیچ آسیبی نشوند. ابعاد و  دوخت این محصول بسیار جمع و جور است اما باید بگوییم که این کولِه جزو جا دارترین کولِه پشتی‌‌های مدرسه به حساب می‌‌آید و در قسمت کناره‌های آن نیز زیپ‌هایی قرار دارند که می توانید وسایل ضروری کوچک مانند فلش، کارت بانکی، کلید، سوئیچ و غیره را در این قسمت از کولِه قرار دهید.

این مطلب را هم ببینید
چمدان کابین سایز: معرفی و کاربردهای آن

کوله پشتی Aoking مدل Navy

این کوله پشتی مدرسه جذاب از جنس برزنت ضد آب است. به همین دلیل جزو یکی از بهترین گزینه‌ها برای کوله مدرسه به حساب بیاید. چون شما به عنوان یک دانش آموز میتوانید با خیالی راحت این کوله را در زیر باران حمل کنید. در این حالت دیگر نگران وارد شدن قطرات آب به درون آن نباشید. چون جنس بدنه ی آن کاملاً ضد آب است. علاوه بر مدرسه این کوله برای استفاده‌های روزمره و گردش نیز مناسب می‌باشد. وجود استر داخلی باعث استحکام کوله شده است. این امر باعث جلو گیری از پارگی و دوام بیشتر کوله می‌شود.

شما می‌ توانید لپ‌ تاپ‌‌های خود را نیز در این کوله پشتی Aoking مدل Navy قرار دهید. زیپ این محصول بسیار مقاوم و مستحکم است. به آسانی باز و بسته، و کاملاً روان می‌باشد.

معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه دخترانه و پسرانه

معرفی پر طرفدارترین کوله مدرسه دخترانه و پسرانه

کوله پشتی Samsonite مدل Wander

بسیاری از دانش آموزان برای تکمیل فرایند آموزش خود لپ تاپ های‌شان را نیز به مدرسه می‌‌برند. این کوله دارای یک فضای مناسب برای لپ تاپ های تا سایز ۱۷ اینچ می‌باشد. شما می‌توانید با خیالی راحت علاوه بر اقلام مورد نیاز مدرسه، لپ‌ تاپ خود را نیز در این کوله قرار دهید.‌ جدای از مدرسه این کوله برای سفر و ورزش نیز گزینه ی مناسبی به حساب می‌آید. چون دارای فضای بسیار زیادی است و می‌ تواند اقلام و وسایل مختلف را در خود جای دهد.

جنس بدنه ی بیرونی این کولِه از برزنت ضد آب تشکیل شده است. جنس فضای داخلی آن نیز از آستر دوخته شده است. وزن کوله پشتی Samsonite مدل Wander بسیار سبک است. بدنه‌ی آن نیز به گونه‌ای طراحی و دوخته شده است که در صورت حمل و نقل طولانی مدت آن دچار درد کمر و درد ستون فقرات نخواهید شد. برزنت ضد آب بدنه ی بیرونی این کوله نیز باعث می‌‌شود که بتوانید با خیال راحت کوله‌ی خود را در زیر باران حمل و نقل کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کوله دوچرخه

نکته ی مهم در مورد این محصول این است که فضایی که برای قرار دادن لپ تاپ در این کوله تعبیه شده است، از اسفنج‌های ضخیم پوشیده شده است. این اسفنج مانند ضربه گیر عمل کرده و اجازه نمی‌‌دهد که در اثر ضربه و فشارهای ناگهانی لپ تاپ شما دچار آسیب شود. دسته‌‌های این کوله هم کاملاً مقاوم هستند. در صورت سنگین شدن وزن کوله دسته‌‌های آن دچار پارگی نخواهند شد.

کوله پشتی Aoking مدل VN57039

این کوله مدرسه جزو یکی از محصولات بسیار با کیفیتی می‌باشد که دوام فوق العاده بالایی دارد. شما می‌توانید سالیان طولانی از آن استفاده بکنید. جنسی که این کولِه از آن دوخته شده است برزنت ضد آب می‌باشد. در برابر قطرات آب بسیار مقاوم است و اجازه نمی‌دهد که قطرات وارد فضای کوله شوند. علاوه بر این مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر هر گونه ضربه و فشار دارا می‌باشد.

این کوله علاوه بر این که اقلام مختلف مدرسه را در خود جای می‌دهد، برای حمل و نقل لپ تاپ های تا سایز ۱۵ اینچ نیز کاملاً مناسب است. شما می‌توانید برای کاربری‌های مختلفی از جمله مدرسه، طبیعت گردی، پیاده روی در سطح شهر و غیره از این کوله استفاده بکنید. نکته‌ی مهم و قابل توجه در مورد این محصول این است که فضای داخلی آن به طور کامل از آستر پوشیده شده است. به همین علت مقاومت آن دو چندان شده است. زیپ‌های جیب‌های مختلف این کوله روان هستند و به آسانی باز و بسته می‌شوند. این کوله دارای فضای مناسب برای اقلام و وسایل مختلف است. شما می‌توانید تمامی وسایل خود را با خیال راحت درون فضای این کوله جای دهید.

سخن پایانی

برای خرید کوله مدرسه باید سلیقه و نیازهای خود را مد نظر قرار بدهید. پایاتل به عنوان یکی از بزرگ ترین پلتفرم های آنلاین در زمینه فروش انواع کوله پشتی مدرسه در جدیدترین مدلهای دخترانه و پسرانه است. شما می توانید با مراجعه به پایاتل قیمت کوله پشتی مدرسه را مشاهده نمایید. پس از بررسی و مقایسه قیمت ها اقدام به خرید کوله مدرسه مناسب خود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *