کیف و کوله پشتی

کوله پشتی لپ تاپ: 4 مدل پرکاربرد

بهترین کوله پشتی های لپ تاپ

معرفی کوله پشتی لپ تاپ: 4 مدل پرکاربرد

لپ تاپ یکی از اقلام تکنولوژی بسیار با ارزش و گران قیمت می‌باشد که نگهداری از آن نیز نیازمند روش های خاص خود است. بهتر است که برای نگهداری و حمل و نقل و مراقبت از لپ تاپ از کوله پشتی‌های مناسب و با کیفیت استفاده کنید. به همین منظور باید بهترین کوله پشتی لپ تاپ را بشناسید. در این مقاله به معرفی کوله پشتی لپ تاپ در چند مدل می‌‌پردازیم.  هر چقدر یک کوله‌ پشتی کیفیت بهتر و بیشتری داشته باشد. لپ تاپ شما نیز در امنیت بسیار بالاتری خواهد بود. پس هیچ وقت خرید کوله پشتی مناسب را در این زمینه دست کم نگیرید چون پای سلامت و محافظت از لپ تاپ شما وسط است.

باید به آن دقت کافی داشته باشید این است که کوله پشتی‌های معمولی برای مراقبت از لپ تاپ شما به هیچ وجه مناسب نمی‌باشد. بلکه باید کوله پشتی‌های بسیار با کیفیت و مخصوص لپ تاپ استفاده کنید. به همین منظور در ادامه قصد داریم که به معرفی تعدادی از بهترین کوله پشتی‌های لپ تاپ بپردازیم.

بهترین کوله پشتی های لپ تاپ

بهترین کوله پشتی های لپ تاپ

کوله پشتی چرخ دار Leavesking:

این کوله جزو بهترین کوله پشتی‌های لپ تاپ به حساب می‌‌آید که می‌‌توانید لپ تاپ خود را با خیالی راحت درون آن نگهداری و حمل و نقل کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌‌های این کوله پشتی این است که دارای چرخ می‌باشد. چرخ دار بودن این کوله سبب می‌شود تا دست و یا شانه های شما در هنگام حمل و نقل آن دچار آسیب و درد و خستگی نشود. و بتوانید به آسانی به کمک چرخ ها کوله‌پشتی خود را حمل بکنید. جنس بدنه‌ی این کوله پشتی از برزنت ضد آب ساخته شده است. و به همین علت به هیچ عنوان اجازه ی نفوذ قطرات آب و قطره ی باران را به درون فضای پول نخواهد داد. و از لپ تاپ شما در برابر خیس شدن و آب محافظت کامل را انجام می‌‌دهد.

 

قسمت درونی این کیف که لپ‌ تاپ را در آن قسمت قرار می‌دهید دارای اسفنج می‌باشد. وجود اسفنج در این نقطه از کوله پشتی سبب می‌ شود که لپ تاپ شما در یک حصار امنیتی کامل قرار بگیرد. و به هیچ وجه در برابر ضربه‌ها و فشارهای مختلف دچار آسیب نشود. دسته‌ی این کوله پشتی نیز بسیار مقاوم است و برای حمل و نقل آن می‌توانید به خوبی از این دسته استفاده کنید. در مواقع لزوم نیز قابلیت مخفی شدن دارد.

این مطلب را هم ببینید
روش شستشوی کوله پشتی و کیف

کوله پشتی Korin:

این کوله پشتی نیز جزء یکی از بهترین کوله پشتی لپ تاپ به شمار می‌آید. که کیفیت بسیار بالایی دارد جنس بدنه‌ی آن از پارچه برزنت ملانژ تهیه شده است. کاملا ضد آب و در برابر نفوذ آب مقاوم است و اجازه نمی‌‌دهد که محتویات درون آن و به ویژه لپ‌ تاپ ذره‌ ای با رطوبت رو به‌ رو شوند. علاوه بر ضد آب بودن کیفیت بدنه ی این کوله پشتی بسیار مستحکم و مقاوم و ضد ضربه نیز می‌باشد. قسمت مخصوص نگه داری لپ تاپ در این کوله پشتی نیز از اسفنج پوشیده شده است که ضد ضربه می‌باشد و از آسیب رسیدن به لپ تاپ جلوگیری خواهد کرد.

کوله پشتی نوکسیا:

مورد دیگر در زمینه‌ی انتخاب بهترین کوله پشتی های لپ تاپ، کوله‌ی لپ تاپ نوکسیا می‌باشد‌. این کوله از پارچه‌ی برزنتی ساخته شده است. زیپ‌های آن نیز کاملاً با کیفیت و مقاوم هستند و پایه‌ی این زیپ ها فلزی می‌باشد. این کوله پشتی نیز مانند اکثر کوله پشتی‌های با کیفیت موجود در بازار ضد آب می‌باشد و اجازه نمی‌دهد که در صورت بارش برف یا باران، لپ‌ تاپ شما که درون کوله قرار دارد خیس شود. در قسمت محافظ کمر این کوله نیز اسفنج وجود دارد که این اسفنج به خوبی از لپ تاپ شما در برابر انواع ضربه ها محافظت می‌کند و اجازه نمی‌‌دهد که لپ‌تاپ شما آسیب ببیند.

 

در قسمت کناره های دو طرف کوله پشتی نیز دو عدد جیب وجود دارد که می‌‌توانید وسایل کوچک‌تر را درون آن ها قرار دهید. و دسته‌ی این کیف نیز اسفنجی می‌باشد که علاوه بر استحکام بالا حمل و نقل آن راحت است و دست شما را دچار درد نخواهد کرد. در قسمت جلوی این کوله نیز یک جیب وجود دارد که محفظه‌ی مناسبی برای نگهداری وسایلی مانند موبایل، عینک آفتابی، خودکار دفترچه و غیره می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
کوله های مناسب لپ تاپ 17 اینچی

کوله پشتی پیر گاردین:

اگر به دنبال خرید بهترین کوله پشتی های لپ تاپ هستید، کوله های مدل پیر گاردین می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد این کوله در تنوع رنگ‌های بسیار زیادی تولید شده‌ است. که هر یک از این رنگ‌‌ها زیبایی و جذابیت خودشان را دارند. و شما می‌توانید طبق سلیقه ای که دارید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. مهم‌ترین ویژگی که در این کوله‌ها وجود دارد این است که دارای ضربه گیر می‌باشند. این ضربه گیر به خوبی از لپ تاپ شما در مقابل هر گونه ضربه، فشار، مشکل و آسیب محافظت می‌کند و اجازه نمی‌‌دهد که ذره ای آسیب به لپ تاپ شما وارد شود.

بند‌های این کوله‌ها کاملا طبی می‌باشند. که ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید. به همین علت در هنگام حمل لپ تاپ، شما را دچار درد در ستون فقرات و کمر نخواهد کرد. در این کوله‌ها قابلیت استفاده از Mp3 player نیز وجود دارد که قابلیت بسیار جذاب و قابل توجه ای می‌باشد. روی این کوله یک عدد بند محافظ سینه نیز وجود دارد که بسیار کاربردی می‌باشد. کوله‌های پیر گاردین دارای جیب‌های مختلفی هستند که شما می‌توانید وسایل مختلف مانند قمقمه، عینک و گوشی موبایل و غیره را در این جیب ها قرار دهید. کوله‌های پیر گاردین بسیار با کیفیت هستند و طراحی فوق العاده زیبایی دارپد و به همین دلیل جزو بهترین کوله پشتی های لپ تاپ به شمار می آید و بسیار هم جا دار می باشند.

بهترین کوله پشتی های لپ تاپ

بهترین کوله پشتی های لپ تاپ

انتخاب کوله لپ تاپ مناسب

اگر به دنبال خرید کوله پشای مناسب برای لپ تاپ خود هستید. ابتدا بهتر است که نیازها و سلیقه های خود را مشخص کنید. پایاتل یکی از بزرگترین فعالان در زمینه فروش کوله پشتی در طرح و مدلهای گوناگون می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنی پایاتل مدلهای گوناگون از کوله دخترانه و پسرانه همراه با انواع کوله مناسب برای لپ تاپ در سایزهای مختلف را ملاحظه نمایید. همچنین کارشناسان ما آمادگی مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه خرید کوله پشتی لپ تاپ، مدرسه را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *