اخبار تکنولوژی

یکی از پیشرفته ترین گوشی glx با پشتیبانی از 5g

پیشرفته ترین گوشی glx

امروز می خواهیم درباره ی  پیشرفته ترین گوشی glx صحبت کنیم. با تکامل مداوم فناوری تلفن های هوشمند، کشف ویژگی های به روز در جدیدترین دستگاه تقریباً غیرممکن به نظر می رسد. سری گلکسی اس 10 این روند را نزولی می کند. علاوه بر نوآوری‌های بی‌سیم دستگاه (Wireless PowerShare، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و لنز دوربین فوق‌العاده عریض)، جدیدترین گوشی در سری Galaxy دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید کمتر شناخته شده است. در اینجا، توسعه دهندگان Galaxy S10 ده ویژگی پیشرفته را انتخاب می کنند که مطمئناً به کاربران کمک می کند کارآمدتر زندگی کنند. اگر علاقه مند هستید که پیشرفته ترین گوشی glx را بشناسید تا انتها با ما همراه باشید.

در صفحه قفل به برنامه های مورد علاقه خود بروید

امنیت در میانبرهای برنامه صفحه قفل گوشی Galaxy S10 بسیار بالا است. با استفاده از این ویژگی پیشرفته، می‌توانید برنامه‌های پین‌شده در صفحه قفل خود را با یک حرکت «اسکن انگشت و کشیدن انگشت» ایمن کنید. به سادگی اثر انگشت خود را طبق معمول اسکن کنید، سپس از حسگر اثرانگشت به سمت بالا به نماد برنامه بروید تا آن را باز کنید. در شرایطی که باید به سرعت به برنامه‌های پرکاربرد خود دسترسی پیدا کنید، بدون اینکه امنیت را به خطر بیندازید، مستقیماً از صفحه قفل به آنها ضربه بزنید.

پیشرفته ترین گوشی glx

اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک گلکسی اس 10 با فناوری ضد جعل دارای گواهی FIDO Alliance، امنیت بسیار زیادی را ارائه می دهد. اکنون، اسکنر اثر انگشت شما نه تنها یک معیار امنیتی درجه یک است، بلکه بستری برای راه اندازی سریع و ایمن برنامه های مورد علاقه شماست. پیشرفته ترین گوشی glx دارای این ویژگی است.

زندگی خود را با “روتین های بیکسبی” ساده کنید

تصور کنید؛ به محض اینکه صبح وارد ماشین خود می شوید، موسیقی فضا را پر می کند و بیکسبی کنترل های صوتی را روشن می کند، بدون اینکه مجبور باشید چیزی را لمس کنید. سپس با رسیدن به محل کار، حالت لرزش فعال می شود و وای فای قطع می شود. همانطور که روز شما پیش می رود، دستیار هوشمند شما به طور یکپارچه در سایر روال های از پیش تعیین شده دیگر حرکت می کند و اطمینان حاصل می کند که دستگاه شما همیشه مکمل کاملی برای جایی است که در آن حضور دارید و کاری که انجام می دهید. علاوه بر این، وقتی چند بخش را به صورت دستی تنظیم کردید، Bixby از عادات شما درس می گیرد و روال های جدیدی را پیشنهاد می کند که فکر می کند برای شما مناسب است. وقتی «روال‌های Bixby» برای مراقبت از چیزهای کوچک دارید، نیازی نیست دائماً تلفن خود را بیرون بیاورید تا تنظیمات را درگیر کنید. شما می توانید این ویژگی را در پیشرفته ترین گوشی glx مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
هر آنچه باید در مورد تراشه مغزی شرکت نورالینک بدانید

تنظیم دیگر برنامه های دستی نیز آسان است. اگر پیاده‌روی می‌کنید، برنامه‌ای را تنظیم کنید تا به محض اتصال هدفون، موسیقی پخش شود، سپس از تلفنتان بخواهید Wi-Fi را فعال کند و با رسیدن به خانه YouTube را باز کنید. بازی کردن؟ یک پیش فرض را تنظیم کنید تا موقع باز کردن بازی وارد حالت «مزاحم نشوید» شود و اعلان‌ها حواس شما را پرت نکنند.

فهرست شرایطی که می‌توان برای ایجاد تنظیمات و اقدامات جدید برنامه‌ریزی کرد، بی‌پایان است. و با «روتین‌های بیکسبی»، هر چه روتین‌های بیشتری تنظیم کنید، زندگی آسان‌تر می‌شود.

با “حالت یک دست” دست دیگر را آزاد نگه دارید

آیا تا به حال شده چیزی مهم را در یک دست بگیرید و سعی کنید با دست دیگر از تلفن خود استفاده کنید؟ چند نفر از ما وسط آشپزی بوده‌ایم و وقتی می‌رویم دستور غذا را روی گوشی‌مان بررسی کنیم، فقط یک دستمان تمیز است؟ با صفحه‌نمایش پیشرفته ترین گوشی glx، برای پایین کشیدن نوار اعلان‌ها یا تعامل با سایر ویژگی‌ها در نزدیکی بالای صفحه، می‌توانید گوشی را با یک دست نگه دارید یا از دست دیگرتان استفاده کنید.

این ویژگی به راحتی با کشیدن سریع از گوشه صفحه به بالا (با فعال بودن «کنترل‌های حرکتی») یا سه بار ضربه زدن روی کلید خانه فعال می‌شود. پس از روشن شدن، این ویژگی یک نسخه جدید از صفحه نمایش شما را نشان می دهد که حتی اعلان هایی که در بالای صفحه نمایش قرار دارند هم به خوبی در دسترس قرار می دهد. پس از استفاده از حالت یک دست برای رسیدن به ویژگی مورد نظر خود، به سادگی روی ناحیه سیاه کنار صفحه نمایش کوچک شده ضربه بزنید تا صفحه نمایش خود را دوباره به اندازه کامل تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
دوربین خانواده آیفون ۱۳

پیشرفته ترین گوشی glx

صفحه‌نمایش را با «کنترل‌های حرکتی» بکشید

آیا می خواهید از نمایشگر AMOLED خود بیشترین بهره را ببرید؟ در پیشرفته ترین گوشی glx ، فعال کردن «ویژگی های حرکتی تمام صفحه» نوار حرکتی را در پایین صفحه حذف می‌کند و به شما امکان می‌دهد با کشیدن انگشت‌های ساده به بالا از سمت چپ، راست و وسط در پایین صفحه، همان کارها را انجام دهید. صفحه نمایش جهت گیری متفاوتی را ترجیح می دهید؟ شما می توانید با توجه به نیاز های خود طرح صفحه نمایش را عوض کنید، خوبی این گوشی این است که از نسل 5g پشتیبانی می کند.

سیستم کنترل glx، به طورت صاف و شهودی، امکان حذف دکمه های ناوبری را که فضای صفحه نمایش شما را اشغال می کنند، می دهد. سه خط خاکستری حداقل در پایین صفحه قابل مشاهده است تا از هر گونه سردرگمی در موقعیت های کشیدن انگشت خودداری کنید. فعال کردن کنترل‌ها به شما امکان می‌دهد تا از مزایای واقعی صفحه نمایش خود بهره ببرید و نگاهی اجمالی به آینده‌ داشته باشید که دیگر هیچ دکمه ای وجود ندارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم که شما را با پیشرفته ترین گوشی glx آشنا کنیم. همان طور که مشاهده کردید این گوشی ها ویژگی های متنوع و عالی ای دارند به طوری که این روزها طرفدارای زیادی پیدا کرده اند، تا قبل این بیشتر گوشی ها یا 4g بودند و یا 4.5g بودند، بنابراین پشتیبانی از 5g هنوز به وجود نیامده بود، اما به مرور تولید کنندگان دریافتند که به اینترنت پرسرعت تری برای زندگی روزمره نیازمندیم و شروع به پشتیبانی از گوشی های نسل 5g کردند، اگر برای خرید گوشی مورد نظر خود نیاز به مشورت دارید می توانید از تیم ما کمک بخواهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *