بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی دانلود 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل

45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل

امروز قصد داریم شما را با 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل آشنا کنیم. صدها هزار برنامه در فروشگاه Google Play وجود دارد و بسیاری از آنها بازی هستند. در واقع، بازی ها آنقدر محبوب هستند که اولین تبی است که هنگام باز کردن برنامه مشاهده می کنید. اگر می خواهید بیشتر با 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بهترین بازی های گوگل پلی چیست؟

اگر به دنبال بهترین بازی های موجود در فروشگاه Google Play هستید، به جای درستی آمده اید. برای سهولت یافتن، ما این لیست را به هشت دسته تقسیم کرده ایم که می توانید آنها را در یک فهرست پرش مفید بیابید که شما را مستقیماً به صفحه دلخواهتان می برد. خواه تازه وارد اندروید شده باشید و برای شروع ساختن کتابخانه Google Play خود به چند بازی جدید و جدید نیاز داشته باشید یا صرفاً به دنبال جدیدترین بازی های مد روز باشید که ارزش وقت و توجه شما را داشته باشند، اینها بهترین بازی های اندرویدی هستند که می توانید در حال حاضر پیدا کنید.

45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل

فروشگاه گوگل پلی و فروشگاه برنامه اپل مملو از لیست برنامه های بازی عالی است، اما چگونه تصمیم می گیرید کدام یک را دانلود کنید. بازی‌های اعتیادآور زیادی وجود دارند که هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد و اکثر شرکت‌های سازنده بازی آن‌ها را در مجموعه خود قرار می‌دهند. اگر شما هم مانند ما هستید، نمی خواهید سفر پشیمانی دانلود را طی کنید. هر توسعه‌دهنده‌ای می‌خواهد که بازی‌اش تبدیل به شماره جهانی شود. 1 بازی موبایل در جهان. برخی از بهترین بازی های موبایل رایگان هستند و برخی از آنها چند دلار هزینه دارند. انجام بازی روی موبایل با دوستان تجربه بسیار خوبی است، به خصوص زمانی که نمی توانید حضوری دور هم جمع شوید. امروزه انجام بازی های موبایلی نه تنها به شما کمک می کند تا استرس را از بین ببرید، بلکه به شما فرصتی می دهد تا با افراد جدید در سراسر جامعه بازی تعامل کنید. اگر می خواهید بیشتر با 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل آشنا شوید با ما همراه باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Cyberika

این لیست چگونه دسته بندی شده است؟

ما ترکیب خوبی از دسته بندی ها را در بین بهترین بازی های موبایل در سال 2022 انتخاب کرده ایم که شامل بازی های نقش آفرینی، شوترهای اول شخص (FPS)، بازی های مسابقه ای، پلتفرمرها، بازی های استراتژیک، گیج کننده ها و غیره است. با این گفته، بیایید شما را متوقف نکنیم و فقط به لیست برسیم.

Grand Theft Auto V شماره جهانی است. 1 بازی موبایلی و به طرق مختلف بازی جهان باز را دوباره تصور می کند. این بازی بر اساس بازی GTA به همین نام ساخته شده است و تحت محبوب ترین بازی های موبایل قرار می گیرد که شما را به شهر بدنام San Andreas می رساند. مایکل، ترور و فرانکلین سه شخصیت اصلی داستان هستند. هر یک از آنها ویژگی های شخصیتی متمایز دارند که اغلب منجر به چالش جدیدی در بازی می شود. در اینجا، دنیای بازی زیبا، عظیم و البته متنوع است. این جزو یکی از 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل است.

یک تفریح ​​طنزآمیز وسیع از جنوب کالیفرنیای جنوبی، شامل کوه‌ها و خطوط ساحلی، فروشگاه‌های سطح بالا و مراکز خرید نواری، و طبیعت. در مقابل، عالی و مضحک، طمع و ریا، همه را می بینید. این باعث می شود از یک لحظه با اکتان بالا به لحظه دیگر بگذرید. این امر سطوح جدیدی از تنوع و شدت را برای ماموریت ها فراهم می کند.

Assassin Creed: Valhalla

برترین بازی‌های موبایل همه چیز برای گیمرها هستند، به خصوص آنهایی که به راحتی در Google Play و اپ استور iOS در دسترس هستند. همانند Assassin’s Creed: Odyssey و ریشه های قبل از آن، Assassin’s Creed: Valhalla مسیر سری را در RPG جهان باز کامل ادامه می دهد. والهالا تمرکز عمده ای بر بازسازی دوران تاریک انگلستان دارد. در Assassin’s Creed Valhalla، به یک مهاجم وایکینگ معروف در جستجوی شکوه تبدیل شوید. معرفی 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل بسیار ساده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Mortal Shell

45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل

تعدادی کار برای انجام دادن در این محبوب ترین بازی آیفون وجود دارد که در بهترین بازی موبایل جهان، فضای والهالا و اطراف آن را کاوش و کشف کنید. شما می توانید به کاوش در مجموعه ای از دنیای باز پر جنب و جوش و خیره کننده در پس زمینه خشن انگلستان در دوران تاریکی بپردازید. برای به دست آوردن کرسی در میان خدایان در والهالا، باید به دشمنان خود حمله کنید، محل سکونت خود را گسترش دهید و نفوذ سیاسی خود را افزایش دهید.

پنج شب در فردی: نقض امنیتی

حتی با وجود اینکه بهترین بازی‌های موبایل ۲۰۲۲ در تمام عمودی‌ها وجود دارد، Five Nights at Freddy’s: Security Breach بر همه چیز غالب است. این سری بازی مستقل وحشتناک ترین و بسیار پیچیده ترین جدول زمانی فردی را دارد. این نمایش در یک پیتزافروشی به سبک Chuck E Cheese (به نام Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex)، مملو از بازی‌های آرکید، بادکنک‌ها، و دیگر چیزهای سرگرم‌کننده و همچنین موجودات ترسناک انیماترونیک است که ما را در دوران کودکی در دهه‌های 1980 و 1990 ترسانده بودند. 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل در وبسایت گوگل پلی موجود است.

شما در نقش گرگوری بازی می کنید که در ابتدای بازی یک شبه به دام می افتد. باید مراقب دوربین های امنیتی باشید. Animatronics در خیابان ها پرسه می زنند و بی وقفه تمام مزاحمان را در شب تعقیب می کنند. این بازی ها، بدون تعجب، پر از جامپ اسکر هستند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل آشنا کنیم. عاقلانه نیست که برای مدت طولانی در یک مکان گیر بیفتید، اما با Glamrock Chica، Montgomery Gator، Roxanne Wolf و نگهبان امنیتی، Vanessa مواجه می‌شوید. همانطور که بازی ادامه دارد، از دیدن داستانی با یک قاتل سریالی، روبات‌های تسخیر شده و خانواده‌های ویران شده، شگفت‌زده خواهید شد. امیدواریم توضیحات برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *